dynoya çok takılmıyorum açıkçası dyno rakamlar çok değişken çünkü benim için yol önemli ayar konusuna gelince en saglıklı olan yerde risksiz şekilde bırakıcaz en hızlı olucaz diye bir derdimiz yok çoluk çocuğada bir şey ispatlamamızada gerek yok bizim için hayırlısı neyse o olsun bizi tatmin etsin kafi.
stock blok ınce conta jdm cam rbc lı setuplardan o gucler geldıgı ıcın sasırdım sadece o yuzden sordum
ya ben pek inanmıyorum dynodaki rakamlaar tr de sadece filitre ile 227 hp çıkartan arabalar var inandırıcı değil benim için tabıkı bu benım gorusum onun için dedim herkezin bakış açısı farklı bence mantıken ozaman benım arabamın 290-300 filan çıkarması lazım ama böyle bir şeyin imkanı ihtimali yok
maşallah orcun seviyoruz ctr nin o hırcın sesini,herşey gönlünce olsun kardeşim![]()
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
Maşallah kazasız belasız...
Olum senin Type-R bi cins lanAyrı bi seviyorum o arabayı gidişi sesi vs farklı diğerlerinden
Sen iyice K20 manyağı olmuşken şu setup ını geçtim bu zaten çok keyifli olurda esas K26 lıyı şimdiden merak ettim ben hayırlısı olsun önün açık olsun mis gibi yaparsın inşallah herşeyi
![]()
maşallah allah kaza bela vermesin güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
şimdiden bi maşallahtan benden
sorunsuz şekilde hedefe ulaşılır umarım .
kolaylıklar dilerim.
k26 hmmmm kulaga hoş gelior![]()
Detaylari cok bilmiodum malzemeleri grmustum ama. K26 olayina gelincede yasşasin agresif n/a tunek20 all motor n/a olmali bence honda ruhuna daha uygun allah utandirmadin abicim
intake sisteminde bir değişiklik yaptık 52 mm itb sistemine geçtik bir kaç eksik var onlarıda tamamlayacağız en kısa zamanda tahmini olarak bayram sonrası herşey bitmiş olacak gelişmeleri burdan paylaşmaya devam edeceğim.
resimlere tek tek soluksuz baktımemeğinize sağlık o canavar ne gider şimdi
gerçi rodaj ı var daha xD sıfır ya allah kaza bela vermesin
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)