User Tag List

Sayfa 8/26 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
483 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: Eleanor sevgisi

  1. #134
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sartlar altinda calisamam titiz psikopat usta terimi
    bbm pin :2B244451

  2. #135
    AHMET1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kolaylık versin, takipteyim
    I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words

  3. #136
    raptor_98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla olacak gibi ,ALLAH yardımcınız olsun...

  4. #137
    stak67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel ilerliyor bence sonucunu çok merak ediyorum kolay gelsin allah yardımcınız olsun

  5. #138
    PaNTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    konya
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JaSoN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük emek, sabır ve yetenek isteyen bir iş. Umarım hayal ettiğinizden de güzel olur arabanız. Şu ana kadar iyi gidiyor ama bence asıl güzellik detaylarda gizlidir. Detayları da böyle güzel olursa süper bir iş çıkacaktır ortaya. Mesela ön çamurluktai kordonları yok ettiniz ama kapıdan gelen kordon çamurlukta biraz devam edip yok olmalı. Bir de orijinalindeki gibi dodik olmalı. Bunun gibi ayrıntılar çok önem taşıyor bu işte. Birşeyi merak ettim. Bu şekilde kabasını bitirip direk boyaya mı girişiceksiniz yoksa tamamı bittikten sonra komple kalıp alıp macunsuz temiz bir şekilde yeniden montajını mı yapıcaksınız?

    ALLAH izin verirse aracın heryeri bitecek camı takılacak arka stopları takılacak vs..daha sonra bunlar sökülüp boyacıya gidilecek boyacıya arabayı bırakırken yanına bide 200- 300 kg macun 150-200 adet zımpara koyacagım hammadeden kaçmasın ,tüm iş boyacıda bitecek burada boyacıya çok büyük bir emek düşüyor dalgasız düzgün bir yüzey yapması lazım, setleri ayarlıyacak bana cam gibi temiz bir yüzey verecek , bende arabanın tüm dış yüzeyinden kalıp alacagım ,gerçek kalıp hammaddeleri var kalıpları onlarla alacagım ,fiberglassın 30 gün donma süreci var bu prosedürü çogu fiberglascı bilir fakat uymazlar ,yani kalıp bittigi günden itibaren 1 ay bekleyecegiz, bekledik cam gibi hatasız kalıplar elimizde,kalıpların içine karbonfiber dökülülecek karbonfiber hem çok saglam hemde çok hafif olur 1 ayda dökülen işin tam kemikleşme süresini bekliycez, bu arada kalıplarımızda çıktıgına göre ,üzerinde 200-300 kg macun 50kg civarı fiberglas ve modellemede kullandıgımız çeşitli metaryelleri emekli edip arabanın üstünden çıkaracagız parçalayıp imha edecegiz (modeli öylece çöpe atarsak herhangi bir fiberci gelir benim aylarca ugraştıgım modeli bir gecede kopyalar bende sıkıntıya girerim ) neyse 1 ay geçti kalıplarımızın içinden hem hafif hem zırh gibi saglam parçalarımızı çıkardık araca montajladık sonra boyacıya gidilecek bu sefer boyacıya çok bir emek düşmeyecek daha önce harcadıgı emegin macunsuz haliyle devam edecek ve güzel bir işçilikle son noktayı koyup boyayacak.Dış görünüşün kafamda kurguladıgım senaryo böyle, daha motor yürüyen ve iç dizayn var onları düşünmedim ama donma süreleri boyunca 2 ay olacak o sırada bol bol düşünürüm diye düşünüp dış görünüşe odaklandım, tabi bunlar benim düşüncelerim hayat yine bildigini okur , belki işler istedigim gibi gitmeyecek belki sayılı nefesimiz yetmeyecek onuda yüce rabbim bilir...
    Arkadaşlar bu arada hepinize yorumlarınızdan dolayı teker teker teşekkür ederim,yorumlarınız benim için çok degerli beni bu yolda yanlız bırakmadıgınız için çok sagolun...
    POWERSTART Ar-Ge Teknik Resim Ürün Tasarımı Makine tasarımı Model Tasarımı ve Prototip

  6. #139
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sabir ve ozenle yapildiktan sonra on derece kaliteli bi is cikicak inaniyoruz, ve zaman gecsin su araba bitsinde gorelim diye sabirsizlaniyoruz Allah yolunu acik etsin usta
    bbm pin :2B244451

  7. #140
    berkayGLRN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Beykoz
    Mesaj
    4.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kolay gelsin keyifle takip ediyorum ins istediğiniz gibi olur
    BG GARAGE
    34 KOR 81 RX8
    106GTİ 34 ZN 8402
    E21 34 SRT 17
    30 Binde Boyasız 96 SLX 34 SBG 70

  8. #141
    AtmoSpheriC
    Misafir
    ustam çırağın yoksa gelelim tükkanı temizlemeye sen arabayla uğraşş

  9. #142
    Bluttbeton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana / İstanbul
    Mesaj
    922
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah emeğinizin karşılığını alırsınız çok güzel ilerliyor kolay gelsin
    PROJECT01 GARAGE

  10. #143
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çoğu fiberci anlattığınız gibi yapmadığı için dalgalı, pürüzlü, 2 gün sonra çatlayan patlayan işler yapıyorlar. Bana göre çok güzel bir araç çıkacak ortaya inşallah.

  11. #144
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi, senin inancına duyduğumuz saygıyı en kolay şöyle açıklayabilirim. Bu forumda, herhangi birisi Taunus'dan Mustang yapacağım dediği vakit dalga geçerlerdi. Kimse inkar etmesin. Fakat genel olarak bakıyorum şu an, herkes destekçin konumunda. Bende senin yazdıklarını dikkatlice okudum ve bu eylemi, ilk mesajında yazdığın gibi "egolarımı tatmin ederim" diyip yaptığın için takdir ettim. -Ki sen bir fiber ustasıymışsın. Allah'ın izniyle ve yeteneğinle olmicak iş değil. Kolay gelsin.
    K.

  12. #145
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PaNTeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ALLAH izin verirse aracın heryeri bitecek camı takılacak arka stopları takılacak vs..daha sonra bunlar sökülüp boyacıya gidilecek boyacıya arabayı bırakırken yanına bide 200- 300 kg macun 150-200 adet zımpara koyacagım hammadeden kaçmasın ,tüm iş boyacıda bitecek burada boyacıya çok büyük bir emek düşüyor dalgasız düzgün bir yüzey yapması lazım, setleri ayarlıyacak bana cam gibi temiz bir yüzey verecek , bende arabanın tüm dış yüzeyinden kalıp alacagım ,gerçek kalıp hammaddeleri var kalıpları onlarla alacagım ,fiberglassın 30 gün donma süreci var bu prosedürü çogu fiberglascı bilir fakat uymazlar ,yani kalıp bittigi günden itibaren 1 ay bekleyecegiz, bekledik cam gibi hatasız kalıplar elimizde,kalıpların içine karbonfiber dökülülecek karbonfiber hem çok saglam hemde çok hafif olur 1 ayda dökülen işin tam kemikleşme süresini bekliycez, bu arada kalıplarımızda çıktıgına göre ,üzerinde 200-300 kg macun 50kg civarı fiberglas ve modellemede kullandıgımız çeşitli metaryelleri emekli edip arabanın üstünden çıkaracagız parçalayıp imha edecegiz (modeli öylece çöpe atarsak herhangi bir fiberci gelir benim aylarca ugraştıgım modeli bir gecede kopyalar bende sıkıntıya girerim ) neyse 1 ay geçti kalıplarımızın içinden hem hafif hem zırh gibi saglam parçalarımızı çıkardık araca montajladık sonra boyacıya gidilecek bu sefer boyacıya çok bir emek düşmeyecek daha önce harcadıgı emegin macunsuz haliyle devam edecek ve güzel bir işçilikle son noktayı koyup boyayacak.Dış görünüşün kafamda kurguladıgım senaryo böyle, daha motor yürüyen ve iç dizayn var onları düşünmedim ama donma süreleri boyunca 2 ay olacak o sırada bol bol düşünürüm diye düşünüp dış görünüşe odaklandım, tabi bunlar benim düşüncelerim hayat yine bildigini okur , belki işler istedigim gibi gitmeyecek belki sayılı nefesimiz yetmeyecek onuda yüce rabbim bilir...
    Arkadaşlar bu arada hepinize yorumlarınızdan dolayı teker teker teşekkür ederim,yorumlarınız benim için çok degerli beni bu yolda yanlız bırakmadıgınız için çok sagolun...
    İşinize karışmak gibi olmasın, sadece öneri amaçlı yazıyorum:
    Karbonfiber gibi pahalı bir malzemeyi panellerde(çamurluk, kaput yani dış kaporta dediğimiz bölümlerde) kullanmak gereksiz ve israf olur. Ayrıca karbonfiber ve polyester birbirine uyumlu malzemeler de değil(matris elyaf uyumsuzluğu diye geçer).
    Karbonfiber kumaşı yerine camfiber kumaşı kullanmanız hem aynı işi görüp(kaportada) hem de çok çok daha ucuza maletmenizi sağlar.

  13. #146
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence çok güzel olucak ve süper gidiyo ustam ellerine sağlık panjur ve parlarda orjinal olma ihtimali olursa süper olur
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  14. #147
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kolaylık versin emek büyük ortaya iyi birşeyler elbet çıkacaktır
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  15. #148
    PaNTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    konya
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşinize karışmak gibi olmasın, sadece öneri amaçlı yazıyorum:
    Karbonfiber gibi pahalı bir malzemeyi panellerde(çamurluk, kaput yani dış kaporta dediğimiz bölümlerde) kullanmak gereksiz ve israf olur. Ayrıca karbonfiber ve polyester birbirine uyumlu malzemeler de değil(matris elyaf uyumsuzluğu diye geçer).
    Karbonfiber kumaşı yerine camfiber kumaşı kullanmanız hem aynı işi görüp(kaportada) hem de çok çok daha ucuza maletmenizi sağlar.

    Karbon fiberlerin yoğunluğunun düşük olmasına rağmen çekme dayanımı ve elastisite modülü çok yüksektir. Bu da spesifik dayanımının çok yüksek olduğu anlamına gelir. Karbon fiberler 1500 ºC’ye kadar mekanik özelliklerini koruyabilirler. Gelişen teknolojiyle beraber üzerinde en çok ar-ge yapılan fiberlerden biri konumuna gelmiştir.

    Karbon fiber veya karbon elyaf, Arapça dilinden gelme olan, teknoloji ürünü olan ipliksi türü bir maddedir. Ana bileşimleri Karbonlaşmış akrilik elyaftır (Orlon), katran ve naylondur. Karbon fiberin yapısı, çelikten 4,5 kat daha hafif olmasına rağmen 3 kat daha dayanıklıdır. Karbon fiber, naylon gibi esnek ve orlon gibi de orta derecede dayanıklı değildir. Daha sert ve çok daha dayanıklıdır.

    Karbon fiber üretimi için birçok dünya kuruluşu rekabet içerisindedir. Karbon fiber, geleceğin teknolojisi olarak görülüyor. Şimdilik uzay araçlarında, uçaklarda, gemilerde, motorlarda, çok dayanıklı olması gereken diğer yüzeylerde vs. kullanılıyor ama gelecekte kullanım alanı çok daha genişleyeceği düşünülüyor. Bu nedenle karbon fiber üreten kuruluşlar, karbon fiberin nasıl yapıldığını tam olarak açıklamıyor.

    Son 2 saattir [ Ayrıca karbonfiber ve polyester birbirine uyumlu malzemeler de değil(matris elyaf uyumsuzluğu diye geçer).] bu sözlere istinaden araştırma yapıyorum ve buldugum 3 kaynaktan çıkan sonuçlar yukardaki gibi bir uyumsuzluk olsa uçaklarda kullanılmazdı ,tamam dogru biraz pahalı ama istedigim hafiflik ve dayanıklılıkta dünya üzerinde başka bir materyal yok,camfiber kumaşı dediginiz malzemeyide kullandım diger cam elyafdan çok saglam ama karbonfiberdende çok çook zayıf, israf olarak görmemek lazım ,sonuçta bu bir araç komple dışı karbon takviyeli olmasının zararından çok kaza anında yararı olur, ve bizim türk yapımı eleanorun digerlerinden bir farkı olur ,yinede düşündügün için teşekkür ederim...
    POWERSTART Ar-Ge Teknik Resim Ürün Tasarımı Makine tasarımı Model Tasarımı ve Prototip

  16. #149
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bunu görünce aklıma bişey geldi söylemeden edemedim. En son kalıbı bu şekilde tek parça alıp kaputu Corvette gibi ön taraf komple açılıcak şekilde yapabilirsiniz. Uygulamada zorluğu nedir bilmem ama araba daha da marjinal olur böyle.

  17. #150
    PaNTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    konya
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Yok ben bu resimden refarans alarak burun kalıbını 5 parça olarak almayı düşünüyorum , orjinale yapabildigimiz kadar sadık kalacagız, birde öyle tek parça vizede kaputu açtıgınızı düşünsenize vizeden geçecek araç bu yüzden bile kalabilir.
    POWERSTART Ar-Ge Teknik Resim Ürün Tasarımı Makine tasarımı Model Tasarımı ve Prototip

  18. #151
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vizeyi hiç düşünmemiştim ben açıkçası. Bakın üstteki fotoda da daha önceden söylediğim şey bariz belli. Çamurluğun üstündeki çıkıntı farlara gelmeden yok oluyor ve farların etrafı yuvarlak. O detayı atlamayın derim.

  19. #152
    tolgakaynak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayranlıkla takipteyim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •