extarnol vasgate kardeşim standart emme manifolduyla evet,benim araba öyle oldu 0.5 barda 289hp krankta,347 tekerde tork verdi
ÜSKÜDAR GAZETESİ SÜRÜCÜ KURSU 216 310 98 48 BAY EHLİYET YANİ BEN
yaa evet o videodan bende istiyorumda gopro lazım![]()
ÜSKÜDAR GAZETESİ SÜRÜCÜ KURSU 216 310 98 48 BAY EHLİYET YANİ BEN
Bu kitle 450 bg e kadar güç almak mümkün daha yuksek basınclarla. Ancak motor içine gırıp düşük sıkıstırma pıston ve forged kolllar kullanmak gerekıyor. Ozaman 1 - 1.2 bar basınc basılabılır. Kıtdekı tüm ekıpmanlar bu basınçlada calısabılıcek sekılde satılıyor.
Örnek : 11 lıtre ıntercooler 450 bg e kadar yeterlı olucaktır.
Yani motor ıcıne girdikden sonra baska yatırıma ıhtıyacınız olmayacak sadece basınc acarak yuksek gucler elde edebılıbılır.
Bmw nin plastik manıfoldları 25+psi basınca (76mm turbo) dayandıgı kanıtlanmıstır ancak m52 yerıne m50 manifold kullanmak daha mantıklıdır. %30 daha buyuktur ve flow u daha iyidir.
Araç ilk alındığından beri takip ediyorum.Nasıl derseniz 1. kattaki kiracılarınız çocukluk arkadaşımdır.Çok güzel,çok diri maşallahı olan bir araç.Artık daha da fena.Sabah işe giderken gördüm Allah kaza bela vermesin.
08'Corolla E15
Bu turbo kitinin fiyatı. Motor içine girmek Stage 2'ye giriyor bizde.O zaman 20.000'in üzerine çıkıyor tabii rakam.Ama güç olarak 500 HP+ 'nin üstünden bahsetmeye başlıyoruz.Örnek otomobilimizde Leş25.
Plastik emme manifoldunu sorunsuz şekilde kullanıyoruz , Leş25 de bile standart manifold var.O aracın gücüde 600 HP civarında. 21psi-25psi basıyoruz.![]()
1. BMW E36 325i Turbo | JdmWorks
![]()
Bazıları hala turbo diyince hardcore motora girişmekten yana, halbuki std motor düşük basınçla bile çok keyifli olmuştur..
Bu arada bu iş matematik denklemi değildir diyenlerde sonuçlara bir daha bakmalı
atmosfer basıncında (mutlak 1 bar) 165 hp
0.5 turbo (mutlak 1,5 bar) : 252 hp
mutlak basınç %50 artmış, güçte %50 artmış, bu tesadüf değil, doğal bir sonuç.
Kazasız belasız kullanmanız dileğimle..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)