Kafa yüksek kalmış arkaya göre,
Söz alacağım amortisörün altından
Şu anda öyle bir yükseliyor ön ki inmek zorlaşıyor![]()
Allroad oldu birden![]()
Ada vapuru gibi olmuş. Bu kadar basık araçta önün daha basık olması lazımki görsellik tamamlansın.
Ama yinede çok güzel arkayı biraz daha yüksek kullanırsın sorun kalmazEmeklerinize sağlık.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
@Bar35
Teşekkür ederim.
Önler inecek başka çaresi yok.
En azından jantın üstü çamurluğun üstüne gelmeli.
Orjinal hiç bir donanıma müdahele etmeden yapınca böyle oluyor.![]()
Abi maşallah,bu sistemi bizlere kazandırdığınız için ayrıca teşekkürler ki,
Bu konuyu okumadan önce hep "Acaba ne kadar sağlıklı?" sorusu vardıherkesin kafasında ki soru..
Ama otomobilinizi ve airlift olan subaruyu gördükten sonra sınırların nereye gidebileceğini göstertiniz.
Maşallah diyorum ve hayırlı işler diliyorum,inşallah yüzyüze görüşmek ve kendi aracıma uygulatmak nasip olur.
Serdar TURGUT
@Speedman
Çok teşekkürler beğeni ve desteğiniz için.
Çok daha muhteşem fotoğraflar gelecek ama bugün fotoğrafları hazırlayamayacak arkadaşım.
Tüm gün çekim yaptık, nevrimiz döndü.
Yarına biter inşallah ben de paylaşırım![]()
Zaten arka fotograflarindan sonra acikcasi kafanin boyle olmasini bekliyordum , kafa normal el yapimi coil yada press ile gunluk kullanimda cok daha fazla dusebilecek duzeyde, air olmasinin hicbir avantaji olmamis benim nazarimda , ona cozum bulabilirsiniz saniyorum emeginize sonsuz saygim var ellerinize saglik ,ama hakkini vermenizi bekliyoruz
Tekrar saygilarimla
O. Öksüz
Oğuzhan ÖKSÜZ
http://www.facebook.com/oksuzdesign
tt yi sabırsızlıkla bekliyorum.
@oguzhan999
Hakkını dediğim gibi önü çamurluğa kadar indirerek vermeyi planlıyorum.
Devamı için ise çok zorlayıp kaput altında kalan kısımdan şaseyi kesmek gerekiyor ki o da çok abartı gerçekten. Konu aracı basmaya gelince limit her zaman sizsiniz ama bazı limitleri de aşmaya değmiyor açıkçası.
Air avantaj konusuna gelirsek amaç arabayı yere yatırmak ise yukarıda dediğim kesme işlemlerini yapmadan Audi A4 B6-B7 kasalarda mümkün değil. O durumda bile hala travers yere değmiyor. Tamamen aracın süspansiyon geometrisine bağlı bu durum. En büyük avantaj ise bu yükseklikte kullanıp, ihtiyaç olduğu saniyede aracı yükseltebilmek. Kasislermiş, tümseklermiş, kötü otopark girişleriymiş hepsi tarih oluyor. Bir de üstüne konfordan minimum ödün vermiş veya hiç ödün vermemiş oluyorsunuz.
@wolkanku
Onun da önler çok süper oldu. Arkalar orjinal süspansiyonla istediğimiz kadar inmedi. Kısa amortisör kullanacağın onda da 2-3cm daha indireceğiz. Orjinal amortisör kullanınca minimum ve maksimum yükseklikleri göz önüne alarak üretilen körüklerin de boyları uzun olduğundan minimum indirme sınırlı oluyor. ***** araç çukura gelince de körüğü alıp götürmeyecek şekilde mesafe bırakmak gerekiyor. O nedenle kısa amortisör kullanmadan, daha fazla alçaltmamız mümkün olmayacak onda daFotoğrafçı arkadaş yüklesin fotoları, hemen paylaşacağım
![]()
@mesutt1
Teşekkürler.
Arabanın full havada fotoğraflarını da koyacağım. O zaman göreceksiniz önleri alçaltmanın neden kolay olacağını
@BLuEBoY
Teşekkürler.
Çektik bakalım birşeyler. İnşallah beklediğiniz kadar profesyonel olur
@Emre D.
Canlı olarak gezeriz bir de
Bu arada A4 Cabrio'nun 1590Kg olduğunu hatırlatmak isterim.
Yaptığımız sistem çok rahat kaldırıyor bu ağırlığı![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)