User Tag List

Sayfa 5/18 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
332 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Audi - Air Ride

  1. #77
    EMD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OffLineR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Emre D.
    Korkuyoruz çünkü açıkçası.
    Malzeme kaliteli olur mu?
    Yolda kalır mıyım?
    Ne kadar dayanır?
    Kullanışlı olur mu?

    Bu sorular hepimizin aklına takılan sorular. Ben aynı soruları 1 sene boyunca sordum ve sonunda yurtdışından getirtip taktım. Bana 2 sene önce maliyeti 10.000TL'nin üzerinde oldu.
    Hadi Accuair olduğu için pahalı oldu diyelim. Analog her hangi bir kitin fiyatı 2000$'dan başlıyor yurtdışında. Bir de buna gümrük, kargo ve montaj ekleyin. Sonunda kalkamıyorsunuz fiyatın altından. Gümrüklerde sürünmek, kime taktıracağını bilememek de cabası. Biz 4 sisteme yaptık şimdiye kadar. Ayrıca her türlü bakımları da yapıyoruz. Bakıma Allroad getiren bile var.

    5.000TL'ye anahtar teslim sistem yapıyoruz. Hem de kullanıcının istediği "custom" şekilde. Custom diyorum çünkü herşeyi biz temin edip ürettiğimiz için tüm bileşenleri kullanıcının tercihine göre seçebiliyoruz.
    Aynı sorular benimde kafamda vardı açıkçası, içim içimi yiyordu acaba nasıl olur? sıkıntı çıkartırmı? yolda bırakırmı vs vs.. ama dayanamayıp Bursada Custom bir şekilde yaptırdım bende. Satana kadar sıkıntısız bir şekilde zevkini alarak bindim, ve şuan sattığım arkadaşımda aynı şekilde binmeye devam ediyor. Şimdi sizin bu kadar açıklamanız inşallah faydalı olacaktır. Milletin aklındaki soru işaretlerini kaldırabilirsiniz inşallah. Ben her zaman tavsiye ederim böyle birşeyi. Durumu mu biraz rahatlattıktan sonra tekrardan yaptırmayı düşünüyorum zaten.
    Alıntı Dragger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EMD insan değilsin

  2. #78
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu sisteme bir garanti süresi koyacakmısınız? ayrıca fiyat her araç için aynı mı olacak?

  3. #79
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Böyle keyif yok gerçekten.
    Golf IV'e yaptırdıktan sonra demiştim bundan sonra her aracıma yaptıracağım diye.

  4. #80
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @RottingChrist
    Fiyat aracın amortisör sistemine göre değişiklik gösteriyor.
    Yukarıda verdiğim fiyatta Ön amortisör ve yayın iç içe olduğu ve arka yayların amortisörlerden bağımsız olduğu araçlar için geçerli.

    Araçtan araca amortisör fiyatları bile çok değişebiliyor. Bu farkı gerekirse yansıtacağız. Ayrıca isteyene örneğin koni veya farklı bir marka ayarlı amortisör üzerine de montaj yapabiliriz. Bu durumda amortisörü bizim temin etmemiz veya isteyen kişinin temin etmesine göre de fiyat değişecektir. Özel üretim yaptığımız için eğer mümkünse isteyenlerin kullandıkları coilover'a bile takabiliriz.

  5. #81
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlgi ve alaka için teşekkür ederim arkadaşlar.
    PM'lere bazen yetişemeyebiliyorum.
    En kısa zamanda cevaplamaya çalışıyorum hepsini.

  6. #82

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demek airride işinde Türkiye'nin de adı geçecek artık, eğer ki fiyatlar uygun tutulursa iş yoğunluğunuzdan oturup kendi arabanızla ilgilenmeye bile fırsat bulamazsınız inşallah şaka biyana başarılarınızın devamı dilerim.

    cabrio nun resimlerinide bekliyoruz

  7. #83
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @interceptor
    Teşekkür ederim.
    Resimler gelecek en kısa zamanda.

  8. #84
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı OffLineR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Emre D.
    Korkuyoruz çünkü açıkçası.
    Malzeme kaliteli olur mu?
    Yolda kalır mıyım?
    Ne kadar dayanır?
    Kullanışlı olur mu?

    Bu sorular hepimizin aklına takılan sorular. Ben aynı soruları 1 sene boyunca sordum ve sonunda yurtdışından getirtip taktım. Bana 2 sene önce maliyeti 10.000TL'nin üzerinde oldu.
    Hadi Accuair olduğu için pahalı oldu diyelim. Analog her hangi bir kitin fiyatı 2000$'dan başlıyor yurtdışında. Bir de buna gümrük, kargo ve montaj ekleyin. Sonunda kalkamıyorsunuz fiyatın altından. Gümrüklerde sürünmek, kime taktıracağını bilememek de cabası. Biz 4 sisteme yaptık şimdiye kadar. Ayrıca her türlü bakımları da yapıyoruz. Bakıma Allroad getiren bile var.

    5.000TL'ye anahtar teslim sistem yapıyoruz. Hem de kullanıcının istediği "custom" şekilde. Custom diyorum çünkü herşeyi biz temin edip ürettiğimiz için tüm bileşenleri kullanıcının tercihine göre seçebiliyoruz.
    Atıyorum bugün A aracına yaptırdım bu sistemi, yarın o aracı sattım B aracı aldım.

    Olduğu gibi o araca geçirilebiliyor mu sistem? Custom çalıştığınız için geçirilebilir diye düşünüyorum ben.

  9. #85
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük merakla bekliyorum... ilgilenirseniz basınç tüplerinin temini konusunda yardımcı olabilirim

  10. #86
    gokselaltinok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    189
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim araçta öndede arkadada amortisör ve yay birbirinden ayrı. Yapılabiliyormu? daha masraflımı oluyor diğer tipteki süspansiyonlara göre.

  11. #87
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Low-Rider
    Körükler'in boyu, monte edildikleri aluminyum blokların değişmesi gerekebilir.
    Sonuçta heraracın amortisör yapısı, yay uzunluğu, amortisörün kalınlığından tutun da çalışma açısına kadar farklılık gösterebiliyor. Amortisör ve körükleri satıp, sistemin kalanını tutarak yeni araç için amortisör almak çok daha uygun olacaktır.

    @VteC_MaNiaC
    İlginiz için teşekkürler. PM gönderdim.

  12. #88

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enzo'da benzer bir sistem var olabilir.
    Bunu bana değil yukarıda güvensiz diyen arakadaşa yazın... Hiç hızlı arabada air görmemiş...

  13. #89
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @gokselaltinok
    Tam tersine daha uygun oluyor. Amortisör içinde olduğu zaman teferruat artıyor.
    PM gönderdim.

  14. #90

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.951
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hızlı arabada neden air olsun ki zaten ?
    Cok biliyosun sanirim sen hic air olan bi arabaya bindinmi acaba ?

  15. #91
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar Air ve performans konusunda ben yorum yapayım.

    Yaklaşık 3 senedir araştırma yapan, kullanan, yurtdışı forumlarında aktif bir şekilde konuları takip eden biri olarak okuduklarımı paylaşayım.

    Performans için tune edilmemiş bir air ride sistemi, normal kullanımda orjinal kadar konforlu, spor kullanımda spor yaydan daha iyi bir performans veriyor.

    Ancak amortisörleri daha kısa, daha spor ve hatta sertlik ayarlı kullanırsanız, körükleri de buna göre tasarlayıp, yüksek basınçta kullanırsanız çok iyi bir pist performansı da alabilirsiniz. Subaru impreza WRX'e yapıyor Airlift. Ama bir coilover kadar iyi olur mu, kullanmadan bir şey demek mümkün değil.

  16. #92

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.951
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OffLineR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Air ve performans konusunda ben yorum yapayım.

    Yaklaşık 3 senedir araştırma yapan, kullanan, yurtdışı forumlarında aktif bir şekilde konuları takip eden biri olarak okuduklarımı paylaşayım.

    Performans için tune edilmemiş bir air ride sistemi, normal kullanımda orjinal kadar konforlu, spor kullanımda spor yaydan daha iyi bir performans veriyor.

    Ancak amortisörleri daha kısa, daha spor ve hatta sertlik ayarlı kullanırsanız, körükleri de buna göre tasarlayıp, yüksek basınçta kullanırsanız çok iyi bir pist performansı da alabilirsiniz. Subaru impreza WRX'e yapıyor Airlift. Ama bir coilover kadar iyi olur mu, kullanmadan bir şey demek mümkün değil.
    Benim anlatmak istedigim buydu zaten coil kadar guvenli olurmu ? Ama arkadas cok biliyor hayati boyunca spor yay kullanilan araba disinda bi arabaya bindimi acaba ben bindim air olan arabaya hic hosumada gitmedi ama sizin yaptiginiz daha farkli olacagi belli

  17. #93
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OffLineR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Air ve performans konusunda ben yorum yapayım.

    Yaklaşık 3 senedir araştırma yapan, kullanan, yurtdışı forumlarında aktif bir şekilde konuları takip eden biri olarak okuduklarımı paylaşayım.

    Performans için tune edilmemiş bir air ride sistemi, normal kullanımda orjinal kadar konforlu, spor kullanımda spor yaydan daha iyi bir performans veriyor.

    Ancak amortisörleri daha kısa, daha spor ve hatta sertlik ayarlı kullanırsanız, körükleri de buna göre tasarlayıp, yüksek basınçta kullanırsanız çok iyi bir pist performansı da alabilirsiniz. Subaru impreza WRX'e yapıyor Airlift. Ama bir coilover kadar iyi olur mu, kullanmadan bir şey demek mümkün değil.
    Videosu burada

    Air lift performanslı arabalarda da air kullanıyor.

    BORKED

    Air Lift Performance - Bagged STi at Gingerman April 2012 - YouTube
    alıntıya HAYIR...

  18. #94
    OffLineR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Havalı amortisörde performans konusu daha yıllarca tartışılır.

    Ama hava ile yapabilecekleriniz gerçekten tamamen sizin elinizde.

    Özel genişlemeyi minimum tutan görükler üretip, basıncı yüksek tutarak körükleri sertleştirerek muhteşem bir performans elde edebilirsiniz. Hatta bunun için sertlik ayarlı kısa amortisörler de kullanabilirsiniz. Ama aynı zamanda konfor da isterseniz, istedğinizi elde edemezsiniz. Çünkü basıncı azaltınca konforlu olsa da araç bu sefer yere çok yaklaşacağı için kullanılması zorlaşır.

    Gavurların "trade off" dediği her şeyin en iyisinin olmadığı parametrelerden biri bu da.

    Aynı anda hem konforlu hem de süper performanslı olmuyor. Performansı arttırdıkça konfordan ödün veriyorsunuz.

    Ama hava sistemi klasik yaylardan bir adım önde bu konuda. Çünkü kiti bir kere hazırladığınız zaman kitin minimum performans - maximum konfor ile maximum performans - minimum konfor aralığında istediğiniz gibi ayar yapabiliyorsunuz

  19. #95

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim anlatmak istedigim buydu zaten coil kadar guvenli olurmu ? Ama arkadas cok biliyor hayati boyunca spor yay kullanilan araba disinda bi arabaya bindimi acaba ben bindim air olan arabaya hic hosumada gitmedi ama sizin yaptiginiz daha farkli olacagi belli
    Bundan önceki corsa'm da koni coilover kullanıyordum, şimdi aracımda yol tutuş önemsiz olduğu için yay kullanıyorum air ride'lı aracada bindim... Bizde biliyoruz neyin ne olduğunu, ciddi hızlı bir aracım olsa bende air yaptırmam, ne demek istediğinizi bir anlasam.... Bu arada yaşınızı görebilirsek ona göre saygı çerçevesinde yazabilirim....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •