herşey harika nazar degmesin masallah ...
Maşallah ilker çok zevkli adamsınAllah kaza bela vermesin.
Sana dar gelmiyecek makberi kimler kazsın?
'Gömelim gel seni tarihe' desem, sığmazsın.
ezlip bizim işimizevet değişik spoiler seçenekleri var ben farklı birşeyler denemek istedim bir sürede kullanacağım gibi duruyor teşekkürler güzel yorumun için
teşekkürler kardeşim
sağolun
g sensör olarak düşünülmeyip daha sonradan sizin gibi yorumlar gelince fark ettiğim bir hediyem o benim sağolun
teşekkürler...
sağolasın kanka![]()
bende aynı fikirdeyim satın almak veya yaptırtmaktan ziyade kendim yaptığım zaman çok daha fazla haz veriyor mutlu ediyor.
diffüzörden önce yürüyen yapmıştım onları paylaşıcam ardından difüzör canard vs o resimler gelecek...
üçüncü stobun oryada spoiler gibi birşey yapacakmısın diye sormussun aslında resimlede bir detay var. takata kemerli resimin altındaki resme dikkat edersin orda ufaktan çıkmışşimdilik proje aşamasında geçen sene uğraşmıştım ama zaman bulamadık başka işler girdi kaldı ama aklımda
teşekkürler iyi dileklerin için
Sırada frenler var evet bu an için çok uzun zaman bekledim ufak bir heyecan var doğrusu
Standartı 262mm disk ve tek piston olan kaliperlerimin yerine 310mm çaplı disk ve 4 piston kaliper ve ön arka fren hortumlarınıda Bfgoodrich marka çelik fren hortumuyla değiştirecem
- Wilwood 4 Piston Kaliper
- Wilwood Ultralite 310mm Disk
- Wilwood Pad
- BfGoodrich Çelik Fren Hortumları
- Ferodo 5.1 Dot Fren Hidroliği
bu işlerimi yaparken alt takımı komple elden geçirip sadece yenilemekle kalmadım performansı yüksek olan Energysuspension marka burç ve fişekleri kullandım.
- Ön Alt Üst Rotiller
- Ön Arka Sway Bar Burçları
- Ön Arka Taşıyıcı Burçları
- Amortisor Takozları
- Arka Ön Camber Burçları
- Direksiyon Kutusu Pinions Burçları
- Vites Çubuğu Burçları
kısacası bütün alt takım ve yürüyen aksam burçları ve fişekleri değiştirildi.
diskler 16 inç jantın içine sığabilecek en büyük ölçü,
kaliperler jant içine milimetrik oturdu
BFGoodrich çelik fren hortumları,
çelikfren hortumnlarını takmak için özel rekor yaptırtmak gerekti kaliperlere hiç işlemsiz gayet güze bir şekilde onularıda hallettik.
Skunk2 Ön ve Arka Kule Gergileri
Jantıda taktıktan sonra fark daha net belli oluyorinanması zor ama orijinal disk kalipere göre toplamda 1.2kg daha hafif çok güzel bir haber
fren, kule gergileri ve bushingten sonra delsol bambaşka bir deneyim oldu benim için kesinlikle artık çok çok daha keyifli
![]()
İlker efsane oldu bu araç. Eline emeğine sağlık
Şu jantın içini dolduran disk ve kalipere bayılıyorum. asıl işlevinden ziyade bu görsellik için bile değişim yapılır![]()
MasAllah baya emek var kazasiz belasiz kullanin.
Çok güzel masallah
EVOLUTION X
Bu nasıl güzel bir araçtır öyle kaput altı ayrı muazzam dışı ayrı muazzam, maşallah nazar değmesin
34TF3376 D16Y4 RED iES
34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
34YN4748 K4M HB RED Clio
34FFU95 D16Y4 RED iES
34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe
Disk büyütmeniz nokta atışı olmuş jantın için baya dolu gözükmüş. Görüntü bütünlüğünü tamamlamış.
Frenleme mesafesinde hissedilir fark oldu mu
maşallah ya bi adamda hem zevk hem para olunca böyle oluyor demekki maşallah![]()
HERKES KAZANDIĞI KARŞISINDA REHİNDİR
Konuyu baştan sona okudum çok güzel şeyler yapmışsın emeğine saglık kardesim aracın inanılmaz güzel olmuş son hali ile ara sayfalarda bazı fotolar yok olmuş ama.
Güle güle bin şevke geldim okudukca benimde biseyler yapma lazım![]()
Maşallah ilkerim hep doğru adımlarla ilerliyorsun. Kaliteli işlerin adamısın. Bundan sonraki pist süreni eskisine göre ne kadar geliştireceğini merak ettim. Allah kaza bela vermesin.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)