User Tag List

Sayfa 12/26 İlkİlk ... 2101112131422 ... SonSon
486 sonuçtan 210 ile 228 arası

Konu: Slammed Delsol VTI

  1. #210
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tipine hastayım maşallah

  2. #211
    delSol_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk hali de çok güzelmiş be
    HONDA TECH / / Ankara
    Honda Service & Tuning Garage

  3. #212
    turgay.ozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    temiz bir del sol, haddinden fazla arıza detaycı sahibi, e işide bilince sonuç bu oluyor demekki Kocaman maaşallah kanka Allah nazarlardan saklasın... Bakalım daha neler göreceğiz

  4. #213
    sLaYeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kazasız belasız çok emek vermişsiniz

  5. #214

    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    39
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallahh.. emek çok fazla
    sr20det...

  6. #215

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İst/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah çok güzelmiş ya (:

  7. #216
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    aracı aldığımdan beri motor içini sadece elim girdiği kadar silebilmiştim detaylı temizleme hep aklımdaydı alttan üstten komple yıkama kararı verdim işe koyuldum...

    ilk olarak altan yıkayıp sonra üstten yıkama kararı verdim...


    motoru alt taraftan üç kez temizleyici sıkıp yıkadım...

    motor içinde çok yağ sızıntıları var bunlarıda çüzeceğim ilerleyen günlerde çok can sıkıcı
    bugünde üstten görünen yerleri sildim ama üstten yıkama şart elimin girmediği yerler çok...





    dün sildiğim halde motor içi hala temiz değil o yüzden bu sefer elimin rahatça heryere uzanabilmesi için bazı yerleri söktüm söktükçe alttan daha pis bir görüntü çıktı iyiki sökmüşüm






    vtec selenoid contalarından sızan yağ kartere kadar iniyor...



    gerekli yerleri maskeledim suyun direk temas etmesini istemeğim yerleri poşetleyip bantladım...


    şimdide temizleyiciyi sıkıp fırça sünger ve yerine göre bezle iyice ovaladım sonra bol su ile duruladım.




    ilk durulamadan sonra ortaya güzel görüntüler çıkmaya başladı bazı hidrolik borularu siyah renk görünüyordu işlem bittikten sonra gördümki aslında beyazmış



    akü alt ayağıda altında su birike birike ufaktan pas yapmış oda hiç hoş bir görüntü yapmıyordu hazır sökmüşken onu siyah renge çevirdim motor içinde daha hoş ve temiz duruyor artık...


    aynı şekilde şase gerisininde boyası artık eskimişti onuda yenilemek lazımdı onu aradan çıkarttım


    kaput ile ön cam arasındaki lastiği tutan segmanlarda sakız gibi olmuşlar nasıl söküldüyse daha önceden hepsi nerdeyse bu haldelerdi onlarıda sıfırladım






    buda ilk ve son hali


    şimdi sıra motor bakımını yapmaya geldi
    ilk işimiz motor kompresyonunu ölçmek olucak ona göre bir yol izliyeceğim motor içine girip girmeme kararı vericem...

  8. #217

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşşallah güzel çalışma

  9. #218
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kocaman maşallah
    konu crx olunca çok ilgimi çekti baştan sona okudum
    haddinden fazla detaycı birisinden başkası bu aracı bu hale getirmesi mümkün degil çünkü bazı şeyler vardır ki istesende para ile bile yaptıramassın çünkü kimse ugraşmak istemez durum böle olunca iş biraz kırık olmaya kalıyo benim gibi

    ben külbütör kapak rengini çok begendim boya kodunu ve boya markasını vermende bi sakınca yoksa bende aynı renk yapmak istiyorum
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  10. #219
    delSol_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlkerciğim, yine yapmışsın yapacağını. Ellerine sağlık.
    Bir dahaki akü değişiminde Yuasa al. Kaput altına çok yakışıyor.
    Bir de külbütör kapağında buji kablolarını örten bir kapak koysan, daha iyi olur kanımca.
    HONDA TECH / / Ankara
    Honda Service & Tuning Garage

  11. #220
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kocaman maşallah
    konu crx olunca çok ilgimi çekti baştan sona okudum
    haddinden fazla detaycı birisinden başkası bu aracı bu hale getirmesi mümkün degil çünkü bazı şeyler vardır ki istesende para ile bile yaptıramassın çünkü kimse ugraşmak istemez durum böle olunca iş biraz kırık olmaya kalıyo benim gibi

    ben külbütör kapak rengini çok begendim boya kodunu ve boya markasını vermende bi sakınca yoksa bende aynı renk yapmak istiyorum
    aynen dediğin gibi abi dışarda para veripte kendi elimden gelmeyen işler yaptırıp memnun kalmadığım çok oldu orneğin egzozcu gibi... o yüzden elimden gelen işleri hep kendim halletmeye çalışıyorum ve keyif alıyorum zaten

    külbütor kapağının renk kodu yokya gürsel abi ben bu rengi karışım yaptırarak çıkarttırdım renk kodu istedim buna kod veremem dedi boyacı keşke iki kutu yaptırsaydım sonradan bende pişman oldum marka standox ama...

  12. #221
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı delSol_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlkerciğim, yine yapmışsın yapacağını. Ellerine sağlık.
    Bir dahaki akü değişiminde Yuasa al. Kaput altına çok yakışıyor.
    Bir de külbütör kapağında buji kablolarını örten bir kapak koysan, daha iyi olur kanımca.
    abicim sağolasın önceki aküm yuasaydı vtec2 dede hep yuasa kullandım hiç uzun ömürlü olmadı benim aldığım yuasalar bıktım valla sürekli sarj etmekten bu aküye geçtim maşallah birkere bitmedi şarj ettirmedim hemen vtec2 yede çelik aldım kafam rahat renk olarak bende gri olduğu için sevmiyorum o konuda hem fikiriz

    o buji kapağını bilerek takmıyorum daha güzel durduğunu düşünüyorum yoksa duruyor garajda şuanda motor içi biraz daha hareketlendi belki fikrin değişebilir resimleri ekleyeceğim yakında

  13. #222
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gercekden bravo emegınıze saglık . Konuyu duzenlemenızde cok ıyı olmus hıc sıkılmadan butun yapılanlara baktım . Kazasız belasız bınmenız dılegıyle ıyı gunler

  14. #223
    delSol_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crisis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abicim sağolasın önceki aküm yuasaydı vtec2 dede hep yuasa kullandım hiç uzun ömürlü olmadı benim aldığım yuasalar bıktım valla sürekli sarj etmekten bu aküye geçtim maşallah birkere bitmedi şarj ettirmedim hemen vtec2 yede çelik aldım kafam rahat renk olarak bende gri olduğu için sevmiyorum o konuda hem fikiriz

    o buji kapağını bilerek takmıyorum daha güzel durduğunu düşünüyorum yoksa duruyor garajda şuanda motor içi biraz daha hareketlendi belki fikrin değişebilir resimleri ekleyeceğim yakında
    Allah Allah, bak bunu bilmiyordum.
    Ben del Sol'a Yuasa almıştım, sıkıntısız şekilde bir yıl kullanmıştım. Sattıktan sonra iki yıl oldu, hala aynı akü kullanılıyor bildiğim kadarıyla.
    Belki akünün dışına bir koruyucu malzeme konulabilir. Gri gri epey sırıtıyor.
    Buji kapağı için de farklı bir şey düşünebilirsin. Renkli alüminyum kapaklar satılıyor ebay'de. Sigorta kapağı ve radyatör kapağının üstüne de uyumlu parçalarla birlikte uyumlu parçaları da oluyor. Yok istemem diyorsan, sen bilirsin tabii.
    Neticede del Sol bu. Duruşu, karizması yeter.
    HONDA TECH / / Ankara
    Honda Service & Tuning Garage

  15. #224
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GerÇekten elİnİze emeĞİnİze saĞlik .

    AraÇ Çok baŞarili dİĞer delsol lardan Çok farkli maŞallah. Kazasiz belasiz
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  16. #225
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı delSol_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah Allah, bak bunu bilmiyordum.
    Ben del Sol'a Yuasa almıştım, sıkıntısız şekilde bir yıl kullanmıştım. Sattıktan sonra iki yıl oldu, hala aynı akü kullanılıyor bildiğim kadarıyla.
    Belki akünün dışına bir koruyucu malzeme konulabilir. Gri gri epey sırıtıyor.
    Buji kapağı için de farklı bir şey düşünebilirsin. Renkli alüminyum kapaklar satılıyor ebay'de. Sigorta kapağı ve radyatör kapağının üstüne de uyumlu parçalarla birlikte uyumlu parçaları da oluyor. Yok istemem diyorsan, sen bilirsin tabii.
    Neticede del Sol bu. Duruşu, karizması yeter.
    bilmiyorum benim sansıma olabilir yuasadan hiç yüzüm gülmedi

    akü, radyatör tutacağı gibi malzemeler çok hoşuma gidiyor benimde keşke daha ucuz olsalar ama kabloların üzeri şimdilik açık kalıcak ilerde ne olur belli olmaz

  17. #226
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sinanbaysal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gercekden bravo emegınıze saglık . Konuyu duzenlemenızde cok ıyı olmus hıc sıkılmadan butun yapılanlara baktım . Kazasız belasız bınmenız dılegıyle ıyı gunler
    teşekkür ederim konun başındada belirtmiştim konu açarken bu kadar ayrıntıya girebileceğimi düşünmüyordu konu konuyu açtı

    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GerÇekten elİnİze emeĞİnİze saĞlik .

    AraÇ Çok baŞarili dİĞer delsol lardan Çok farkli maŞallah. Kazasiz belasiz
    sağolun güzel düşünceleriniz için

  18. #227
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kompresyon testimizide yaptık yürürde sağlıklı olduğunu hissetiğimiz motorun beklediğimizdende daha sağlıklı çıktığını görünce motor içini stock bırakarak yola devam etmeye karar verdim...





    devir daim pompam ara sıra su kaçırmaya başladığı için onu değiştirirken yağ pompasınıda ITR yağ pompasıyla değiştirmeye karar verdim hazır sökülmüşken bütün kayışlar ve kasnaklarda değişti...
    - ITR Yamada yağ pompası
    - ITR Devir daim pompası
    - Triger seti
    - V kayışları değişti...



    radyator hortumlarınında işi bitmişti onlarıda samco setle değiştirdim...


    yağ kaçakları vardı onun içinde ;
    - Oem vtec selenoid contalarını alt üst
    - Oem karter contası
    - Oem külbütor kapak contası ve buji contası
    değiştirdim artık motor içinde zerre kadar bile yap yok allaha şükür...

    subab avans ayarı yapıldı...

    klima radyatorünü ve komp. söktüm motor içinde yer açıldı headersa yer kaldı...


    eskiyen ve birisi tamirli olan buji kablolarım ateşlemede sorun yapmaya başlamıştı bunlarıda standartıyla yenilemek yerine daha kaliteli ateşlemeye faydası olabilecek bir kabloyla değiştirmek istedim
    Accel thundersport 300+ kablo aldım
    NGK Iridium buji'lerlede yeniledik bujilerimizi...
    arasıra tapa gazda tekleme yapıyordu o sorunda çözüldü...



    headersımıda hep istediğim megan racing 2,25 inç 4-1 ile değiştirdim
    bu karar ile hem görsel hem kulağa hitap eden hemde arabanın yürürüne çok iyi değişiklikler olduğunu düşünüyorum


    sırada motor içi ufak tefek değişiklikler ve egzoz var...

  19. #228
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel olmuş gerçekteden elinize sağlık, Maşallah.
    App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı

    www.instagram.com/kokumerkezi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •