Maşallah İlker abi. Kadran a bakılırsa araç gayet iyi yürüyorTC iyidir. Satarken haberim olsun abi
![]()
Saol abicim . Arabayı boşver, Bodrum lu oldu İzmit i unuttu diyorlar senin için. ?![]()
![]()
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
Çok çok güzel.İlker abicim bir fotoğrafda seni gördüm kilo almışsın senide çok özledim.Arabanın maşaAllahı var.çok güzel bir araç almışsın dicem ama gereksiz olucak ne zaman kötü araba aldınki![]()
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
dynonun carpılarında yapılan hata yada yanlıs teker kwsini vs etkilemiyormu ?
sadece merakımdan soruyorum sonucta cıkan tüm sonuclar o dynonun carpanlarına göre hesaplanıyor.
atıyorum x dynoda 150 hp krankta 130 hp tekerde alıyorsa y dynodada 170 hp krankta 150 hp tekerde vermezmi ?
Aynen dediğin gibi oluyor zaten. 2 dyno var izmit te ikisi arasında 20 hp oynuyor.Hiçbir dyno motor gücünü ölçmez. Teker kw şini ölçer kaybı % oranında ilave edip motor gücünü hesaplar. Şimdi f/e/h ile 188hp ölçüldü diye arabam 190 hp dersen adama gö.üyle gülerler. Bosch un hesabı bu , benim hesabım ise şu şekilde.
115x10% + = x 1.36 oda eşittir 171 hp.
Dynoya çıkarma nedenim ideal avans ayarını yapmak ve güç eğrisinde herhangi bir dalgalanma varmı görmek.
Bu dyno sonuçları yıllardır tartışılır , TC nin mevzusu biraz farklı.
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)