User Tag List

Sayfa 3/13 İlkİlk 12345 ... SonSon
234 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: K 206 gti

  1. #39
    Deepblue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni projeniz hayırlı olsun araçta tabi MaşAllah 2 sorum olacak
    Egsoz seçimin neden sebring XT-1 ?
    Pistonlar nasıl bu kadar çabuk geldi ? Bizim bir arkadaşın projede 2 ayda geldide ondan merak ettim Teşekkürler

  2. #40
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzoz aracın üzerinde mevcut zaten.

    pistonlar da elimizde bir takım mevcuttu.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  3. #41
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jantı bence kesinlikle orjinal kalmalı.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #42
    TUGCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistonlarını güle güle kullan.
    eyvallah dostum sayende

    Alıntı kowalski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolaylıklar olsun. ne kadar yüklü olursa olsun, bence dışarıdan stock gözüksün derim. az biraz basık vs ama orijinal iyidir. sleeper der ingilizler, hızını belli etmesin
    aynen öyle olacak zaten

    Alıntı Etu55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen , basık ve jant la bitir işi. İçini yükledikten sonra piyango gibi dolaşırsın yollarda kime vurursa piyango artık
    talih kuşu size de çıkabilir


    Alıntı Deepblue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni projeniz hayırlı olsun araçta tabi MaşAllah 2 sorum olacak
    Egsoz seçimin neden sebring XT-1 ?
    Pistonlar nasıl bu kadar çabuk geldi ? Bizim bir arkadaşın projede 2 ayda geldide ondan merak ettim Teşekkürler
    xt1 özel nedeni yok, piston elimizde mevcuttu.

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jantı bence kesinlikle orjinal kalmalı.
    hiç ellemicem başkan

  5. #43

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UmutRıza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    12.5 Cr 85.5 olacak. darton yok.
    çok güzel maşallah.
    beyin ne kullanılacak, krank ve yağ pompası da upgrade istermi bunlarda
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  6. #44
    TUGCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel maşallah.
    beyin ne kullanılacak, krank ve yağ pompası da upgrade istermi bunlarda
    MS3
    güncel olarak eklenecek herşey buraya

  7. #45
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel maşallah.
    beyin ne kullanılacak, krank ve yağ pompası da upgrade istermi bunlarda
    krank ve yağ pompasına işlem yapılmayacak, bizim pompalar 8500 den sonra sıkıntı çıkarıyor.
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  8. #46

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UmutRıza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krank ve yağ pompasına işlem yapılmayacak, bizim pompalar 8500 den sonra sıkıntı çıkarıyor.
    peki hocam bu makinalarda gömlek çakmadan max. kaç mm piston kullanılabilir ? Ayrıca maksat N/A yapmak ise aracın piston segmanında sıkıntı olmadığını düşünürsek 85,5 mm 12:5 cr piston kullanmak yerine ciddi bir kapak modifiyesi yapmak daha iyi olmazmıydı. PPR + yay şapka egsantrik subap conta vs. gibi... sonuçta forget malzeme oem den daha ağır olacak basınç yoksa pek tavsiye edilmeyen bi durum ama mutlaka sizinde vardır bildiğiniz hayırlısıyla bitsin görelim inşallah
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  9. #47
    TUGCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki hocam bu makinalarda gömlek çakmadan max. kaç mm piston kullanılabilir ? Ayrıca maksat N/A yapmak ise aracın piston segmanında sıkıntı olmadığını düşünürsek 85,5 mm 12:5 cr piston kullanmak yerine ciddi bir kapak modifiyesi yapmak daha iyi olmazmıydı. PPR + yay şapka egsantrik subap conta vs. gibi... sonuçta forget malzeme oem den daha ağır olacak basınç yoksa pek tavsiye edilmeyen bi durum ama mutlaka sizinde vardır bildiğiniz hayırlısıyla bitsin görelim inşallah
    o işlemler zaten yapılacak güncel olarak buraya eklenecek.

  10. #48
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki hocam bu makinalarda gömlek çakmadan max. kaç mm piston kullanılabilir ? Ayrıca maksat N/A yapmak ise aracın piston segmanında sıkıntı olmadığını düşünürsek 85,5 mm 12:5 cr piston kullanmak yerine ciddi bir kapak modifiyesi yapmak daha iyi olmazmıydı. PPR + yay şapka egsantrik subap conta vs. gibi... sonuçta forget malzeme oem den daha ağır olacak basınç yoksa pek tavsiye edilmeyen bi durum ama mutlaka sizinde vardır bildiğiniz hayırlısıyla bitsin görelim inşallah
    Araç RC olsa belki direk kapağa yoğunlaşmak düşünülebilinir ama GTI için piston şart. GTI'da sıkıştırma 10.8. Ayrıca Forged malzeme orjinalinden ağır değil. Atmosferik için olan bu pistonlar orjinalleri ile aşağı yukarı aynı belki çok az farkla daha hafif olabilirler.

    Ayrıca sıkıştırma iyidir. Bu araçlar için ince conta yok. Orjinal contası zaten 0.75 mm kalınlıkta ve 3 yapraktan oluşuyor. İnce conta yaptım diye ortadaki sızdırmazlık katmanını söküp contayı 0.5 ye çekerek makinayı ciddi bir riske atmanın bir anlamı yok. O yüzden güç istiyorsan sıkıştırma arttırmak için piston şart.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #49
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ? Ayrıca maksat N/A yapmak ise aracın piston segmanında sıkıntı olmadığını düşünürsek 85,5 mm 12:5 cr piston kullanmak yerine ciddi bir kapak modifiyesi yapmak daha iyi olmazmıydı. PPR + yay şapka egsantrik subap conta vs. gibi...
    ufaktan hacim ve sıkıntısız sonuç için 85.5 olacak. giriş seviyesi bir egzantrik de olacak. kapak işleme işini zaten bünyemizde yapıyoruz.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  12. #50

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TUGCA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    talih kuşu size de çıkabilir
    saygılar
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  13. #51
    MTNVTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL/Küçükyalı
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MAŞALLAH tuğça aracına...gidişi ve duruşu mükemmel
    Lanet olsun içimdeki vtec sevgisine

  14. #52
    TUGCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KDVTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MAŞALLAH tuğça aracına...gidişi ve duruşu mükemmel
    Sagol abi Allah razi olsun, snin araca da masallahhh

  15. #53
    cix boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    61
    Mesaj
    1.467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hey maşallah ya seviyorum 206 ları bu gidişlen yürümeyen 206 kalmıcak takipteyim abi maşallah inşallah istediğin sonuçlara ulaşırsın
    61 DF 161 TOLEDO
    61 EL 206 206 GTl ( SOLD )
    61 VL 090 LEON T.SPORT (SOLD)
    61 EL 585 206 HDİ (SOLD)
    61 VL 700 106 GTİ (SOLD)

  16. #54
    TUGCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cix boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hey maşallah ya seviyorum 206 ları bu gidişlen yürümeyen 206 kalmıcak takipteyim abi maşallah inşallah istediğin sonuçlara ulaşırsın
    Sagol kardesim insallah

  17. #55

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç RC olsa belki direk kapağa yoğunlaşmak düşünülebilinir ama GTI için piston şart. GTI'da sıkıştırma 10.8. Ayrıca Forged malzeme orjinalinden ağır değil. Atmosferik için olan bu pistonlar orjinalleri ile aşağı yukarı aynı belki çok az farkla daha hafif olabilirler.

    Ayrıca sıkıştırma iyidir. Bu araçlar için ince conta yok. Orjinal contası zaten 0.75 mm kalınlıkta ve 3 yapraktan oluşuyor. İnce conta yaptım diye ortadaki sızdırmazlık katmanını söküp contayı 0.5 ye çekerek makinayı ciddi bir riske atmanın bir anlamı yok. O yüzden güç istiyorsan sıkıştırma arttırmak için piston şart.
    bunu uzun uzun konuşuruz bi ara konuyu yavur etmiyeyim
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ufaktan hacim ve sıkıntısız sonuç için 85.5 olacak. giriş seviyesi bir egzantrik de olacak. kapak işleme işini zaten bünyemizde yapıyoruz.
    Murat hayırlı olsun iş mi değiştirdin ?
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  18. #56
    Gry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Beyoğlu
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabanın içi dışı çiçek gibi maşallah bu kadar temiz bir 206 günümüzde kalmadı denecek kadar az gerçekten bir kez daha maşallah diyorum
    yapılan işlemlerden sonra krankta ve tekerdeki güç hedefleriniz nelerdir?
    Bu arada allah yardımcınız olsun işiniz rast gitsin

  19. #57
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok çok güzel olmuş Maşallah. O tamponu egzoz için kesmişsiniz umarım düzeltmişsinizdir böyle kesikliği çok kötü duruyor
    App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı

    www.instagram.com/kokumerkezi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •