User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 20 ile 28 arası

Konu: ROSSO DEL SOL / SUPERCHARGER Project

  1. #20
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gökhan abi zaten alt tarafı güçlendirmişsin methanolde düşünüyorsun bencede sıkıştırmayı yüksek tut bir sıkıntı yaşamazsın keyfindende sürülmez ondan sonra
    hayırlısıyla bitir çıkartta bizde görelim super rosso muzu

  2. #21
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -Günalp- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlısı olsun Gökhan. İnş sorunsuz istediğin gibi olur keyifle binersin.. Emeğine sağlık kardeşim.
    Günalp im Allah razı olsun kardeşim inşallah emeklerimizin karşılığı alırız sağolasın

    Alıntı batucan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gökhan abim Allah utandırmasın delsol alasım geliyo sayende...
    Valla zaten çok az var alın koyun bi kenara çok yer kaplamıyo zaten Teşekkürler Batu cum

    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi maaşallah en güzel Del Sol..
    O senin güzel görüşün kardeşim sağolasın

    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hedef guc nedir Gokhan abi? Masallah
    Sağolasın Samet im, hedef gücü bilen biri bana da söylesin ))

    Alıntı shumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    masalah gokhanım,Allah gonlune gore verdı,cok guzel bır aracın var projendekazasız belasız sıkıntısız bıtsın ınsss kardesım
    Abim sağolasın gerçekten öyle oldu çok şükür bitsin inşallah gazlayalım beraber

    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın takippp zıpkın cıkıcakkk
    Başından beri biliyosun süreci Berkay ım inşallah

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her şey gönlünce tertemiz ilerler inşallah abi, SC bence de sıkıştırma ile daha keyifli olur
    Evet sıkıştırmaya karar verildi kardeşim tşkler

  3. #22
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Ayrıca, iyi bir vuruntu sensörü de gerekli. ECU'ya bağlı olmalı ve vuruntu olursa avansı geri çekmeli.
    Yazdıklarınızın hepsini detaylıca okudum, zaman ayırıp uğraştığınız için özellikle tşk ederim. Dikkat çektiğiniz noktaların çoğu aklımda fakat güzel 3-4 detay yakaladım dikkat edicem. Ateşleme olarak COP a gerek duyucak kadar güçlere çıkmıyorum o yüzden MSD ateşleme yeterli olacaktır, soğutma kısmında da yapılabilecek herşeyi özellikle yapmaya çalıştım sizin de tavsiye ettiğiniz gibi. Bir tek bu sisteme intercooler bağlanamıyor yalnızca charger ın emme manifoldunun üzerine LHT sistemiyle sıvı cooler sistemi yapılabiliyor ve oda gerçekten pahalı bir sistem o yüzden elde etmek istediğim güç aralığını ve basılacak basıncı uygun seviyelerde bırakarak o sisteme olan ihtiyacı ortadan kaldırmış oldum.

    Bu arada yukarıda özellikle alıntı içine aldığım kısım için bu özellik AEM EMS de var mı? Sanıyorum EMS GEN2 de var çünkü?


    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gökhan şüphesiz 11.2 cp pistona geç zaten özgün demiş biz bile 30 psi + nos basıp gazlıyoruz motorlarımız kaç bin sorunsuz gidiyor biliyorsun sakın 9 sıkıştırmalara falan düşme methanol de kullanıcaksın rahat rahat sıkıntısız kullanırsın bugüne kadar charger yaptıklarım hep 11 üzeriydi gık demediler o zaman methanol bile yoktu projende kolay gelsinn

    abi sizler gibi kullanıcı yorumları ve tavsiyeleri çok iyi oluyor sağolasın, tecrübe başka bir olay, amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, mecbur tecrübeli abilerimizi kardeşlerimizi dinlemek zorundayız.

    CP 11.2 piston stoklarda hazırda olmayan bir pistonmuş ve benimde beklemeye vaktim yok bu yüzden 11.0CR JE ya da 11.5CR WISECO arasında seçim yapıcam gibi duruyor. 10.5CR dan vazgeçmiş durumdayım. 9 zaten düşünmedim hiç.

    11.5 WISECO ya ne diyosun o fazla gelir mi 11psi için? Yoksa kafa rahat olsun 11.0CR tam olur aynen devam mı dersin?

    Methanol bile yokken 11 üzeri gık demedilerse ben bu gece iyice rahat uyurum İnşallah bizimki de sorunsuz keyiflice olurda pistlerde gazlar keyfini alırız hepberaber

  4. #23
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    koşturan bir del sol görmek güzel olacak.
    şu Sc nin sesini bir ben sevemedim

    İnşallah sorunsuz bir şekilde projeniz biter.
    birde motorla alakalı değil ama delsolun kadranını yurtdışında s2000 kadranı ile değiştirenler var.
    arabaya sınıf atlatıyor bence imkan varsa çok güzel olur.
    Sağol kardeşim inşallah, SC filtre egsoz tüm sesler olucak bakalım nasıl bir senfoni çıkıcak ortaya S2000 kadranını düşündüm fakat daha farklı bir kadran yaptım ve dijital km/h olarakta head-up display kullanıyorum bunlar keyifli şimdilik sağolasın

    Alıntı tuner faruk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah abi sorunsuz sıkıntısız bitirirsin İnşallah benimde çok istediğim bi proje
    İnşallah Faruk cum daha güzelini yaparsın inşallah

    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırma yüksek olsun muhakkak sonucunda sıfır motor kontrol tolerans ve ayar ekibin elinde olacak şimdiden maşallah diyelim
    Verdiniz gazı hadi hayırlısı Okan ım tşk ederim

    Alıntı mustafamutlubas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gökhan abi hayırlısı olsun allah ağız tadıyla binmek nasip etsin inş en kısa zamanda yollarda görürüz sc delsolü
    Piston geldikten sonra Allah izin verirde herşey yolunda giderse tahminim şu andan itibaren 3ya da 4 haftaya rodaja başlamış olurum diye tahmin ediyorum. Teşekkürler kardeşim

    Alıntı AskinSrc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu çok güzel gerçekten aracın yapım aşamasınıda okudum baştan sonra bu hali çok güzel olmuş
    Beğendiysen ne mutlu kardeşim sağolasın

    Alıntı Emre35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun maşşallah abi inşallah herşey istediğin gibi sonuçlanır
    Tşkler inşallah

    Alıntı _driver_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayallerimi gerçekleştiriyorsunuz yemin ederim

    Allah sabır, para ve bol kolaylık versin

    bol fotoğraf bekliyoruz
    Aynı kafadanız demek ki Daha iyisi sizin olur inşallah tşkler pistonum gelsin fotolara başlıycam

    Alıntı OmeR-FE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun kanka.
    Allah hayırlısıyla marş basıp, keyifle kullanmayı nasip etsin.
    Ömer im amin kardeşim sağolasın

    Alıntı D16inside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun allah utandırmasın.
    Amin teşekkürler

    Alıntı crisis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gökhan abi zaten alt tarafı güçlendirmişsin methanolde düşünüyorsun bencede sıkıştırmayı yüksek tut bir sıkıntı yaşamazsın keyfindende sürülmez ondan sonra
    hayırlısıyla bitir çıkartta bizde görelim super rosso muzu
    Valla öyle dedik artık 11 ve azcık üzerine ok iz İlker kaç aydır araştırma parça toplama kargo geldi gitti para bitti dur dışarı çıkmayalım üstümüze başımıza bişey almayalım vs derken arabayı bıraktım ve başladık ya acayip heyecan yapmış durumdayım Belki mütevazi beygirlerimiz olucak ama uğraşıp emek vermek cidden farklı bi olay inşallah karşılığını alırız kardeşim sende Del Sol cusun anlarsın halimden Del Sol bi hastalık

  5. #24
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı gokhan035 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sisteme intercooler bağlanamıyor yalnızca charger ın emme manifoldunun üzerine LHT sistemiyle sıvı cooler sistemi yapılabiliyor ve oda gerçekten pahalı bir sistem o yüzden elde etmek istediğim güç aralığını ve basılacak basıncı uygun seviyelerde bırakarak o sisteme olan ihtiyacı ortadan kaldırmış oldum.
    Neden intercooler kullanılamıyor?

    Ben MP62 için TDR intercooler kullanıyorum. Bildiğim birçok M45 uygulamasında da AA I/C var zaten.

  6. #25
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka 11.5 cr o kadarda yüksek sıkıştırma değil hiç bir sıkıntı olmaz ama benim gönlüm piston cp olsun
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  7. #26
    gökh@n_gr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adaş şu an bile çok keyifli olan delsol sc den sonra ne hale gelecek çok merak ediyorum Şimdiden hayırlı olsun

  8. #27

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Avusturya Viyana
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam öncelıkle sımdıden hayırlı olsun Allah utandırmasın. B18c6 Jsrc ve K20 Jsrc kulanan bırısı olarak motora ne kadar Hp almak ıstedıgını merak ettım . cünkı Stock motor ıle orjınal B20 kasnak la beraber 0.7 bar basınc saglıyor supercharger . sanırım kulandıgın charger Jackson racıngdır cunkı bu nedenle yazıyorum bu verılerı.! 0.7 bar basınc ıle kulanacagın superchargere sana kesınlıkle stock motoru bozmana gerek yok tabıkı motorun durumu saglıklı ıse sadece kafa contası ve ARP kapak saplamaları yapılması yeterlı.
    LHT sıstem yapabılme sansın varsa supercharger sogutma sıstemı sana yaklasık 15-30 hp arasında bu sıstem güc kazandırır.
    JSRC ıcınde takılmadan ıcıne kesınlıkle kontrol edın Jsrc sanırım ıkıncı el yanı sıfır degıldır. ıcındekı merdane sekılde olan kısmının uzerındekı boya seklındekı magzemeye dıkkat et kesınlıkle asımalar olmasın ve ya bagzılarının yaptıgı gıbı cıkarıpda bu ıcındekı parcaları zımpara olayına kesınlıe gırme cunkı bunu yaptıgında jsrc ıstedıgın basıncı basmıyacaktır .
    Ve benım ıcın her Hp önemlı dıyorsan sana Kamıkaze Headers öneyıyorum en ıyı Hp kazancı ve Tork Kamıkaze Headersdan gelır 4-1 olan cunkı zamanında Jackson racıng honda ıcın supercharger yapmaya basladıgında Kamıkaze ona en uyumlu Headers ı yaptı ve denemelerde en cok tork ve Hp bu Headersla cıkmıstı . artık bu fırma üretım yapmıyor ama ebay üzerınden amerıcada bulabılırsın .
    Sorun veya kafana takılan bısey olursa anladıgım kadar yardımcı olmaya calısırım.

  9. #28
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah gokhan abı dun gece proje konusunu bastan sona okudum gercekten cok basarılı bır arac olucak ınsallah her yonden
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •