gökhan abi zaten alt tarafı güçlendirmişsin methanolde düşünüyorsun bencede sıkıştırmayı yüksek tut bir sıkıntı yaşamazsın keyfindende sürülmez ondan sonra
hayırlısıyla bitir çıkartta bizde görelim super rosso muzu![]()
gökhan abi zaten alt tarafı güçlendirmişsin methanolde düşünüyorsun bencede sıkıştırmayı yüksek tut bir sıkıntı yaşamazsın keyfindende sürülmez ondan sonra
hayırlısıyla bitir çıkartta bizde görelim super rosso muzu![]()
Günalp im Allah razı olsun kardeşim inşallah emeklerimizin karşılığı alırız sağolasın
Valla zaten çok az var alın koyun bi kenara çok yer kaplamıyo zatenTeşekkürler Batu cum
O senin güzel görüşün kardeşim sağolasın
Sağolasın Samet im, hedef gücü bilen biri bana da söylesin))
Abim sağolasın gerçekten öyle oldu çok şükürbitsin inşallah gazlayalım beraber
Başından beri biliyosun süreci Berkay ım inşallah
Evet sıkıştırmaya karar verildi kardeşim tşkler![]()
Yazdıklarınızın hepsini detaylıca okudum, zaman ayırıp uğraştığınız için özellikle tşk ederim. Dikkat çektiğiniz noktaların çoğu aklımda fakat güzel 3-4 detay yakaladım dikkat edicem. Ateşleme olarak COP a gerek duyucak kadar güçlere çıkmıyorum o yüzden MSD ateşleme yeterli olacaktır, soğutma kısmında da yapılabilecek herşeyi özellikle yapmaya çalıştım sizin de tavsiye ettiğiniz gibi. Bir tek bu sisteme intercooler bağlanamıyor yalnızca charger ın emme manifoldunun üzerine LHT sistemiyle sıvı cooler sistemi yapılabiliyor ve oda gerçekten pahalı bir sistem o yüzden elde etmek istediğim güç aralığını ve basılacak basıncı uygun seviyelerde bırakarak o sisteme olan ihtiyacı ortadan kaldırmış oldum.
Bu arada yukarıda özellikle alıntı içine aldığım kısım için bu özellik AEM EMS de var mı? Sanıyorum EMS GEN2 de var çünkü?
abi sizler gibi kullanıcı yorumları ve tavsiyeleri çok iyi oluyor sağolasın, tecrübe başka bir olay, amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, mecbur tecrübeli abilerimizi kardeşlerimizi dinlemek zorundayız.
CP 11.2 piston stoklarda hazırda olmayan bir pistonmuş ve benimde beklemeye vaktim yok bu yüzden 11.0CR JE ya da 11.5CR WISECO arasında seçim yapıcam gibi duruyor. 10.5CR dan vazgeçmiş durumdayım. 9 zaten düşünmedim hiç.
11.5 WISECO ya ne diyosun o fazla gelir mi 11psi için? Yoksa kafa rahat olsun 11.0CR tam olur aynen devam mı dersin?
Methanol bile yokken 11 üzeri gık demedilerse ben bu gece iyice rahat uyurumİnşallah bizimki de sorunsuz keyiflice olurda pistlerde gazlar keyfini alırız hepberaber
![]()
Sağol kardeşim inşallah, SC filtre egsoz tüm sesler olucak bakalım nasıl bir senfoni çıkıcak ortayaS2000 kadranını düşündüm fakat daha farklı bir kadran yaptım ve dijital km/h olarakta head-up display kullanıyorum bunlar keyifli şimdilik sağolasın
İnşallah Faruk cum daha güzelini yaparsın inşallah
Verdiniz gazı hadi hayırlısıOkan ım tşk ederim
Piston geldikten sonra Allah izin verirde herşey yolunda giderse tahminim şu andan itibaren 3ya da 4 haftaya rodaja başlamış olurum diye tahmin ediyorum. Teşekkürler kardeşim
Beğendiysen ne mutlu kardeşim sağolasın
Tşkler inşallah
Aynı kafadanız demek kiDaha iyisi sizin olur inşallah tşkler pistonum gelsin fotolara başlıycam
Ömer im amin kardeşim sağolasın
Amin teşekkürler
Valla öyle dedik artık 11 ve azcık üzerine ok izİlker kaç aydır araştırma parça toplama kargo geldi gitti para bitti dur dışarı çıkmayalım üstümüze başımıza bişey almayalım
vs derken arabayı bıraktım ve başladık ya acayip heyecan yapmış durumdayım
Belki mütevazi beygirlerimiz olucak ama uğraşıp emek vermek cidden farklı bi olay inşallah karşılığını alırız kardeşim sende Del Sol cusun anlarsın halimden Del Sol bi hastalık
![]()
kanka 11.5 cr o kadarda yüksek sıkıştırma değil hiç bir sıkıntı olmaz ama benim gönlüm piston cp olsun![]()
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
Adaş şu an bile çok keyifli olan delsol sc den sonra ne hale gelecek çok merak ediyorumŞimdiden hayırlı olsun
Selam öncelıkle sımdıden hayırlı olsun Allah utandırmasın. B18c6 Jsrc ve K20 Jsrc kulanan bırısı olarak motora ne kadar Hp almak ıstedıgını merak ettım . cünkı Stock motor ıle orjınal B20 kasnak la beraber 0.7 bar basınc saglıyor supercharger . sanırım kulandıgın charger Jackson racıngdır cunkı bu nedenle yazıyorum bu verılerı.! 0.7 bar basınc ıle kulanacagın superchargere sana kesınlıkle stock motoru bozmana gerek yok tabıkı motorun durumu saglıklı ıse sadece kafa contası ve ARP kapak saplamaları yapılması yeterlı.
LHT sıstem yapabılme sansın varsa supercharger sogutma sıstemı sana yaklasık 15-30 hp arasında bu sıstem güc kazandırır.
JSRC ıcınde takılmadan ıcıne kesınlıkle kontrol edın Jsrc sanırım ıkıncı el yanı sıfır degıldır. ıcındekı merdane sekılde olan kısmının uzerındekı boya seklındekı magzemeye dıkkat et kesınlıkle asımalar olmasın ve ya bagzılarının yaptıgı gıbı cıkarıpda bu ıcındekı parcaları zımpara olayına kesınlıe gırme cunkı bunu yaptıgında jsrc ıstedıgın basıncı basmıyacaktır .
Ve benım ıcın her Hp önemlı dıyorsan sana Kamıkaze Headers öneyıyorum en ıyı Hp kazancı ve Tork Kamıkaze Headersdan gelır 4-1 olan cunkı zamanında Jackson racıng honda ıcın supercharger yapmaya basladıgında Kamıkaze ona en uyumlu Headers ı yaptı ve denemelerde en cok tork ve Hp bu Headersla cıkmıstı . artık bu fırma üretım yapmıyor ama ebay üzerınden amerıcada bulabılırsın .
Sorun veya kafana takılan bısey olursa anladıgım kadar yardımcı olmaya calısırım.
maşallah gokhan abı dun gece proje konusunu bastan sona okudum gercekten cok basarılı bır arac olucak ınsallah her yonden
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)