yok yanlis anlama. sorun nerde olabilir die dusuonudumda kendi kendime . baski balata olayini gormemistim . ondan dolayi ole yazdim
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
Ara borular 57 olursa gayet iyi olur..Galvanizli 57mm boru al 2mt.egsozcuna götür....Orta susturucu ss olrn tabide kesin 51 liktir o .. Ben 60 lık tüp orta susturucuyu demiştim.. Biz 4-5 araba SS magnum kullandık hepimizde çok memnun kaldık..
Voltaj yeni rektefiye olmamış 200binde motor zaten fabrika çıkışı gibi 150 olmaz ..140 larda seyrediyo olabilir 158 hp gayet memnun edici bir değer..Sen Focusla bir gir 130 çıkacakmı ?
Bendekilerde headerstan sonra 60 lık olarak düzenlendi. Dyno sırasında iki tane 60 lık düz geçişli orta susturucu sondada SS Magnum universal vardı. Daha sonra SS i söküp 60 lık HKS taktık üstler çok daha iyi oldu. Ayrıca normal kullanımda silencerı sayesinde daha sessiz.
http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
__________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________
Standart haliyleyken girdiğimde 143,7 hp vermişti. İşlemlerden sonra da 15 hp alınmış demek ki..![]()
OTOPAK AKARYAKIT - SIVAS
bizim ibrahimle denedinizmi hiç
ben kadeti sormadım bu aracı sordumkadet geçmiş olabilir ogün draglarda bende vardım ibrahimin rodajı bile bitmemişti öle çıktı geldi orda bir arkadasın reklamını yapmak amaçlı maşallah kadette çok iyi gidiyordu zaten daha önceki denemelerinde rolingde ibrahim hep ondan 3boy önde oluyordu neyse konu o değil maşallah aracına güzel yapmışsın helal olsun
ibrahimim typerlarla yürüyo cadettle yürümez![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
dynoyu yenı gördüm..
moral bozmak ıstemem ama aracın gercek gucu 153hp fılan.katsayıdan dolayı
vermesı gereken 167 170 hp desek tabı tahmını bunlar aracın kmsınıde baz alarak konusuyorum ara borular ve balata sayesınde duzelebılcek bi deer gibi görunuyo
ust devirlerdekı kayıpta bunu gösterıo ztn, egsoz vede balata ust devirde daha çok kaçırma yapar
onun dısında tork guzel,
kadır abının dedıklerını dıkkate almanı önerırım, buyuk gaz kelebeği benzın pompası.. gsı ı yurutmek harbıden ucuz![]()
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
200 küsür bindeki arabadan daha ne bekliyosunuz bence dyno verisi bu motora göre çok iyi bi performans arabası bu km lerde artık tamamen bitmeye yakın olması lazım bence gayet iyi headers düz boru sona ne koyarsan koy egsoz pek farketmez tabiki my racing değilama hks olur süper sprint olur magnex oval olur sbring olur 60 lık...
İbrahim, Cenker'in kadett iyi yürüyen bir makine bunu biliyorsun ve sen bu araca geçildin. Bu senin gsi'ın kötü olduğu anlamına gelmez. Biz de denemiştik kadett'le. Onun için böyle diyorum. Senin araban kötü olsa, kötü derim lafımı çekmem yani. Yanlış anlaşılma olmasın..![]()
OTOPAK AKARYAKIT - SIVAS
Çokta dert diil kaç hp çıkması, isterse 100hp çıksınBen kullanırken zevk alıyorum gerisi boş. Ayrıca 240000 kmde sorunsuz yürüyen bi gsı bulmak zordur sanırım
Kısmetse baskı balatamı değiştirip egzoz yapıcam başka bişey yapmıcam.
Supersprint orta ve son susturucu koycam sanırım ama ara boruları değiştirsemmi kararsızım. Saol.
Teşekkür ederim, hepimize kazasız belasız.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)