User Tag List

Sayfa 4/13 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
229 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Yeni Hobim; Mini GP ;)

  1. #58
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Kosifler fln satıyor aracı ama Mini internet sitesinde fiyat ve modellerde GP bulunmuyor ?

  2. #59
    Fatihöztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abicim Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermeden binmen dileğiyle..

    Güle Güle kullan..
    FatihÖztürk..

  3. #60
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kekuti* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arka Swaybar 18mm, genelde TR'de 19mm bulursunuz tahminim.
    Getireceğiniz 22 veya 25mm olsun bence abi
    Coil-over'da 2 kademe var biliyorum. Kıyarım derseniz 3. diş açılabiliyor daha fazla basmak isteniyorsa..

    Filte olarak, BMC kutu içinden şaşmayın..
    (zaten dist. sizsiniz önermeye gerek yok)
    Meth DP filtre ve DV ile aldığımız güç yaklaşık 265hp civarı.. (DD verisi 235) (1.4 Bar'da)
    Kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Çok ciddi başarılı bir araç, en iyi 2. miniyi aldınız
    Allah sorunsuz binmeyi nasib etsin..
    Full stock durumda 2 gp cesıtlı platformlarda denese gorsek keske.

    Drag-roll-time trail vs..

    Hayırlı olsun aracınız.
    DynoDynamics in Ecutuned

  4. #61
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Full stock durumda 2 gp cesıtlı platformlarda denese gorsek keske.

    Drag-roll-time trail vs..

    Hayırlı olsun aracınız.
    benim araçtan bahsetmiyorum. R56 GP'den bahsediyorum ama
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  5. #62
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Hayırlı günlerde binmen güzel süreler çıkartman dileğiyle

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  6. #63

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler valla imrenerek bakıyorum sana çok egzotik araçlarla takılıyosun

  7. #64
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kekuti* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim araçtan bahsetmiyorum. R56 GP'den bahsediyorum ama
    bende tam tersı anladım r53 gp 1. 2. side r56 gp gibi
    DynoDynamics in Ecutuned

  8. #65
    SRT59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Mesaj
    411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güle güle kullanın aracınız çok güzel maşallah
    ///Renault Sport
    ///Oto Metin Garage

  9. #66
    B.Battal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun çok güzel tercih

  10. #67

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İst/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler. Amacına uygun bir araç seçimi olmuş

  11. #68
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende tam tersı anladım r53 gp 1. 2. side r56 gp gibi
    bence r53 gp daha fenomen, spor araba dediğin takır tukur kütür kütür olur

    ben r56 ların en çok egzoz sesini sevemedim nedense sc daha eğlenceli gibi
    Team PAŞAOĞLU

  12. #69
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence r53 gp daha fenomen, spor araba dediğin takır tukur kütür kütür olur

    ben r56 ların en çok egzoz sesini sevemedim nedense sc daha eğlenceli gibi
    Bencede kesınlıkle r53 , kapısı bıle sert kapanıp acılıyor

    Fıyat / performans oranıda cok farklı ıkı araba arasında.r56 gp malumuz. r56 jcw bıle 70-80 bın tl.
    DynoDynamics in Ecutuned

  13. #70
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun abi Maşallah kazasız belasız
    App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı

    www.instagram.com/kokumerkezi

  14. #71
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun çok güzel maşşallah.
    Buarada arkadaşlar benim bildiği s 175 hp sonrada jcw 211 hp diye hatırlıyorum. gp aradamı kalıyor. bu kaç hp.

  15. #72
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kekuti* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arka Swaybar 18mm, genelde TR'de 19mm bulursunuz tahminim.
    Getireceğiniz 22 veya 25mm olsun bence abi
    Coil-over'da 2 kademe var biliyorum. Kıyarım derseniz 3. diş açılabiliyor daha fazla basmak isteniyorsa..

    Filte olarak, BMC kutu içinden şaşmayın..
    (zaten dist. sizsiniz önermeye gerek yok)
    Meth DP filtre ve DV ile aldığımız güç yaklaşık 265hp civarı.. (DD verisi 235) (1.4 Bar'da)
    Kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Çok ciddi başarılı bir araç, en iyi 2. miniyi aldınız
    Allah sorunsuz binmeyi nasib etsin..
    Bılgıler cokk tesekkur ederım...
    Bu motora Aem yada baska bır marka daha fıltre kıtı falan yapıyormus,kaputa oturuyormus vs,onlar ıcın ne dıyorsunuz?
    Henuz kullanmadım,bırazdan trafıge cıkacagım ancak sway den once 1cm yere yaklastıracagım,yol tutusu denıyecegım.Sonra sway dusunuyorum.
    22-yada 25 fazla sert kacmaz mı?Ozellıkle arka tutusu bozup,understeeer da yasatmaz mı?
    DV sartmıdır? Cooler yerıne Meth kıtı ıs gorurmu?Ben pıstte kullanıcagım ıcın sınırlarda guc ıstemıyorum,***** yakıtlarımızdan dolayı motor ıcı hararetı cok yuksılıyor.
    245hp max yeterlı olur.
    Iyı dıleklerde bulunan arkadaslarıma cok tesekkur ederım... Daha ıyılerı sızlerın olur ınsallah..

  16. #73
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat abi, eski r56 ci olarak ve mevcutta bir kac r56nin projesiyle ilgilendigimden oturu yaziorum DR falan degilim yani

    ben cooper ste 19mm kullandim, kule gergimi soktum o derece farketmisti. Virajli hardcore bir sekilde gp kullanmadim hep duz yol gazladim o yuzden tutusu hakkinda birsey diyemeyecim.. ancak motor hakkinda bir kac fikir verebilirim..

    Aem filtre basarili, kutu ici gibi dusun sadece bir fazladan kanal scooptan hava cekio.. Guc farkini olcmek nasip olmadi ancak fiyatina gore BMC yeterli diye dusunuyorum. Ayrica HPler n18 tip motor oldugundan oturu, Aem kitiin borusunu vs kesmek gerekiyor. N14 icin cuk oturuyor..

    Ilk ayardan sonra, dvsiz guc alirsiniz. Ancak sonrasinda orjinal valf yirtiliyor. Forge bu isin ustadi.. basinc tuttugundan otusu gidise etkisi oldukca fazla..
    Meth kit asiri farkettirir, cooler dolma konusunda CooperS lerde sikinti yasatio.. ama k03slerde bu sorun yok. Hangi jcwye taksak iyi sonuc aldik.
    Meth kullanmadim ancak minimum 10 hp aldik 3 aracta (dynodynamics uzerinde).. servis vs konusunda destek olabilirim, mevcutta bizim mini ekibimizin gittigi servisimiz var. Olaya hakimler ve mevcutta 2 adet gpye proje yapmaktalar. Pm den detaylari bildiririm isterseniz

    Tekrar kazasiz belasiz surusler.. tek deismesi gereken bence egsoz. Eisenmann tavsiye ederim dp ile beraber, akra gereksiz pahali. Yada iskonun ellerinden opsun gpniz orjinal susturucu gercekten cok kalitesiz bir ses veriyor dp takinca
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  17. #74
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tesekkur ederım ıyı dılekler ıcın
    Motor ıcın bılgıler essız,bana numaranı gonderırmısın? Egsoz Akrap ıyı olur ama,karbon kafalar vs
    Cooler yerıne meth daha ıyı sanırım?
    Bu aksam ılk kez kullandım. Fakat yerler ıslaktı bıraz,aracın altı camur oldu
    Kısaca;
    Arac cıdden sert,otoban ve pıst kullanımı bıraz yumusak,sertlestırılebılır.
    Sase cok sadık,ıyı regule edılmıs.
    Arac onden ceker ama ılgınc sekılde oversteer surus stılı var. Buda pıstte avantaj.
    Egsoz sesı cok sportıf degıl varsa Akrapovıc vs olabılır.
    Frenler muhtesemmm....
    Vıtes yolları bıraz uzun,shortshıft olabılır.
    Lastık yuvarlanma gurultusu fazla alıyor. Aslında bu,kapı-tavan ve motor bolumu yalıtımın ıyı olmasından kaynaklanıyor.
    Farlar cok ıyı.
    Bagaj kapagı bolumunde gıcırtılar gelıyor,klasık hatch aracların kronık sorunu.
    Salterler nostaljık ve sportıf.
    BC kullanımı zor.
    Kadran ısıklandırması renklı olsa guzel olurdu.
    Derı ıscılıgı ve kalıtesı ıyı.
    Detay ıscılıgı hatasız sayılır.
    Motor performansı ıcın rodajı beklıyorum.
    Suana kadar 10 uzerınden 8 alır.
    Motor ıstedıgım gıbı cıkarsa 8,5-9 a cıkar benım gozumde

  18. #75
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi hayırlı olsun çok iyi bi seçim
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  19. #76
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi rodaji dp ile yapin, cigerlensin cocuk
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •