bende çok beğendim
kazasız belasız
Maşallah![]()
"Siyahlar Karalanmaya, Beyazlar kirlenmeye mahkum"
emr: chip atarız
f@tih_28: nasıl olucak lem msnden mi
emr:Hee coco uzaktan yardım yollaya tıkla![]()
yorumlar için tşkler arkadaşlar eksik olmayın
m tech 2 zaten bi e30 larda bide 46larda war.. ikisinin de çok sewiyoruzmaşallah.. arabann rengi de çok güzel ama borbet ten ben sıkıldım kendi adıma..
çok cici makina. maşallah.
.CeM. Nickli Üyeden Alıntı
hassas bi konuya değindin hiç uzatmayalım324 ve 525tds krankla oluyo ben bu dediğin le ilgili atmosferik bölümüne bir m20 nası 2.7 oluyor. fotoraflı açıklamalı bi konu açıcam bugün yarın. şimdi buraya yazarsam arkadaş motorundan soğur
yani kısa ve öz. TR de 2.7 diye gezenlerin %99 ı 2.5
tek 2.7 antalyalı bi hartge.
BEN MOTORDAN ANLAMAM ama eklersen ilgiyle bakarız![]()
Ben bir ara eta makineli bir 3.25 alıyordum az daha. O zamanlarda (5-6 sene kadar önce) bu kadar bilgim yoktu. Bana 3.25i kapağını alıp eta bloğa koyuyorsun, al sana 3.27i oluyor demişlerdi.
bence sadece tahmın
aşagıya- krank -kol-piston-gömlek
yukarıya -egsantrık -yay -şapka- kasnak degişmeliki hacım buyusun guc artsın ama sadece tahmın yanı![]()
hacimi bence psiton genişliği ve krank storoku belirler cünkü hecim silindirin taban alanı x yüksekliktir sonrada psiton sayısı ile carpıldımı hacim cıkar die biliyorum yanma odası motorun sıkıştırmasında etkilidir... die biliyorum....
Renault Sports & ///MPower
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)