Neden tavsiye etti bilmem ama pres yaptığı için lastiğini yarılmış bi abi vardı.
En temel sebebi o yay yapılırken yeterli dayanım için bazı işlemlerden çıkıyor( çok sıcakken birden soğutma vs.) yaylar metal alaşım oluğu için bu tür evrelerle ancak dayanım kazanabiliyor lisede gördük abi metal-metale durduk yere etkileşime girmiyor bazı özel koşullar gerekiyor ilk yapılırken o ısıtma sonra soğutma işlemi metal-metal arasındaki atom etkileşimi artıyor ve yeterli dayanıklılığa ulaşıyor.
Sen bu yaya soğuk pres yaptığın zaman o dayanıklılığı düşüyor, atomlar arası bağlar zarar görüyor ve dayanıklılığı kaybediyor. Bir müddet sonra o yay işe yaramaz hale geliyor, belki de bi çukardan-kasisden geçerken kırılacak ve kazaya sebebiyet bile verebilir.
Sen diye bilirsin önce ısıtırız sonra soğutup pres yaparız ama öyle de olmuyor, o sıcaklık kullanıldığı malzemenin akışkan haline yakın bir evredir ve türüne göre bu değişkenlik gösterir. O yüzden gidip yay almak daha mantıklı.
Bu arada alana hayırlı olsun. İnşallah kıymetini bilen birisi satın alır.
Satılık:
Connecting site...
bizim şirket gitsin 2 milyon euro luk pres alsın ama clioya binelimaslında bi 4 serisi almaları lazım tabi. Reklamı efsane olur
![]()
Semih Kurtulmuş
Adventurer Engineer
Custom Shot Barış Cumartesi yine yıkadı cilaladı arabamı sağolsun. Hemen üstüne yağmur yağmasa iyidi
![]()
Maşalla çok serseri bişey oldu bu compact![]()
Aracın yeni sahibi benim. Umarım hayırlı olur![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)