Fotoğraftaki projeyi şu an bir arkadaşımız aracında yapmak için hazırlıklara başladı.
Onun akabinde aramızda planlayanlar var.
Retrofit olarak geçiyor bu akım.
Taner abimizin aracı piyasada göreceğiniz lude ler içerisinde ki zaten çok az sayıda kalmıştır g5ler en diri ve kondisyonu en yüksek olanlarından.
Kazasız belasız uzun süreli sürüşler abi.
Bu arada durumumu ayarlayabilsem sendeki paspasları alıcaktım abi de araya bir jant takımı sıkıştı![]()
06 ZON 32 91 Crx Satıldı
06 YA 1000 89 Crx Satıldı
06 YA 1000 G4 Prelude 2.0 MT Satıldı
06 TM 495 G5 Prelude 2.2 VTI
06 TUM 42 G5 Accord Coupe 2.2 IES
__oNuR__
Maşallah tekrardanspoilerli bence daha güzel ama tabi keyif sizin
Kadir hocamı görünce kütahyada mısınız acaba dedim bi an ama kütahya buluşmasından sanırım ilk fotoğraf. Onun haricinde böyle özel araçlar sizin gibi bilinçli kullanıcıların elinde daha da bir değerleniyor. Paspaslar ayrı bi güzel olmuş. Kocaman maşallah
teşekkür ederim...
spoiler olmadan gerçekten çok kibar duruyor. ben fotoları öylesine çektim...
zamanı geldiğinde aracım boyanacak. şu an boyasının durumu kötü.
boyandığında çok çok daha net olacak.
spoiler sadece ve sadece oem jdm spoilerini arıyorum. yabancı satıcılarda ve genelde japonyada var. bulabilirsem ancak onu kullanırım.
Honda bir tutku , Prelude sevdadır...
Maşallah çok güzel ve nadir araçlardan. İlk fotoğrafta da dikkatimi çekti arka teker de manevra sırasında dönüyor sanırım. Park esnasında ve dar alanda daha kolay olması için mi öyle yoksa yüksek hızlarda da yol tutuşuna etkisi var mı?
evet arka tekerlekler de dönüyor.
hıza ve ön lastiklerin yönüne göre arka lastikler sağa veya sola yüzde oranlarda dönüş yapar. belli bir hıza kadar ön lastiklerle ters yöne , belli bir hızdan sonra ön lastiklerle aynı yöne ama yüzde olarak çok çok az miktarda hareket alıyor.
kullanım esnasında huyunu ve tavrını bilemezseniz çok tehlikeli sonuçlarla karşılaşmanız an meselesi.
tama virajları çok harika dönüyor ve şerit değiştirirken çok farklı olduğunu hissediyorsunuz ama dönüşteki frenlemelere ve yüksek hızlardaki direksiyon kontralarına dikkat etmezseniz kaza kaçınılmazdır.
biraz tehlikeli ama çok keyifli.
park ederken veya park yerinden çıkarken hele ki izleniyorsanız keyfine diyecek yok.
bu sisteme 4 wheel steering (4ws) diyoruz.
bu sistem bazı ülkelere satılan şase kodu BB8 lerde vardır.
amerika ve bazı üklelerde de Automatic tork tranfer system denen ATTS sistemi mevcuttur.
atts sistemi de , dönüşlerde içte kalan ön lastiğin devrinin azalması yerine dışta kalan ön lastiğe taha çok tork ve devir takviyesidir. 4x4 gibi viraj alıyorsunuz demektir.
manervra esnasında da bir miktar kolaylık sağlıyor sanırım.
Honda bir tutku , Prelude sevdadır...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)