Maşallah uygulamalar motor güçlendirme için düşünceleriniz harika, hepsine katılıyorum.
Maslak marka motors 18" apex jant stoklarda var tavsiye ederim.
Ben olsam 3.35i logosunu söküp tek egzoz yapardımTam sleeper
![]()
Maşallah uygulamalar motor güçlendirme için düşünceleriniz harika, hepsine katılıyorum.
Maslak marka motors 18" apex jant stoklarda var tavsiye ederim.
Ben olsam 3.35i logosunu söküp tek egzoz yapardımTam sleeper
![]()
Bunu da değerlendimeye aldım. Teşekkürler
Çok teşekkür ederim kardeşimDaha da güzel olacak İnşallah. Küçük ufak tefek dokunuşlar kaldı sadece. Zamanla keyfi olarak tamamlıyorum aklımdakileri.
Orhan abimmmDeğiştiremem, MINI tutkumdan asla vazgeçmedim
O ilk aldığım MINI' ydi.
Çok teşekkür ederim
Aldım bileGoodridge aldım. Eli kulağındadır. Önümüzdeki hafta gelir diye tahmin ediyorum.
Uyku tutmamış; '' Ne ile gözümü yorsam? '' diye düşünürken forumda aracımla ilgili son bir güncelleme yapayım dedim![]()
***** restorasyon sürecinde aylarca serviste geçen süreç boyunca araç yeterince kirlenmişti. '' Her şeyi bitsin ondan sonra detailing' e geçerim. '' düşüncesiyle detailing kısmını en sona bıraktım. Her şey bittiğine göre sıra detailing' deydi
Aracımı çok yakın dostum Detailbox Garage Maçka Görkem' e teslim ettim. Beni tanıyanlar ne demek istediğimi bilir; Detailing işinden çok iyi anlarımiki günde bir, Bir iki saat bile olsa ben de aracıma fiziki bir emek vermiş oldum. Ama işin %90' ı Görkem' deydi ve her araçta olduğu gibi benim aracımda da harikalar yarattı sağ olsun. Buradan da teşekkür etmiş olayım
Demir tozu ve kil temizliği yapıldı. Ardından Polisaj ile çizik giderme uygulaması yapıldı. Son kat olarak Tac System UHS90 seramik koruma + Top Coat uygulandı. İçinde de detaylı iç temizliği yapıldı. Deri bakımı ve deri koruma uygulandı.
Farların içini açtırıp detaylı bir temizlik yaptırmayı düşünüyordum. Çok soluk gözüküyorlardı. Ama sorun içinde değil dış kısmının solukluğuymuş. Polisaj ile harika oldu. Bu da beni en çok sevindiren şey oldu. Far açtırmaktan kurtulmuş oldum.
Kaput logosu çok soluktu. Senelerin getirdiği bir yıpranma vardı. Oem olarak yeniledim. Küçük bir ayrıntı belki ama resmen araçta gençlik iksiri etkisi yarattı.
Ben aldığımda üzerinde olan saçma sapan, kaliteden bir haber cam filmlerinden çok zahmetli de olsa sökmeyi başararak kurtuldum. Ama ne serüven... Resmen 2 gün boyunca arka camdaki kalıntılarla uğraştırdı araba. Hem rezistanslara zarar vermemek, Hem de tüm kalıntılarını sabırla sökmek hiç kolay olmadı... Cam filmini hiç sevmem. Bundan sonrasında bu şekilde film olmadan devam edeceğiz.
Ve geldik hem burada, hem de yakın çevremde çok konuşulan ön panjur ( Böbrekler. ) ve cam çıtalarının kromlarına'' Bu öneriyi kulak arkası yapmayacağım.'' dedim ve siyah kaplamaları söktüm. Kromları tekrar ortaya çıkarttık. Fena durmadı. Araç tam anlamıyla oem görüntüsüne kavuştu. Benim de gözüm alışır zamanla
Gelelim fotoğraflaraBuyrunuz :
Detailing' in bitimiyle beraber paylaşmaya değer göreceğim önemli bir güncelleme kalmadı. En önemli şeyleri zaten paylaştım. Konuyu gereksiz yere şişirmeyelim. Haftaya rutin bakımıyla birlikte çelik fren hortumu takılacak ve Coilover' lar istediğim bir reçeteye göre ayarlanacak. Alt tarafı bir çelik fren hortumu için güncelleme yapıp kafa ütülemeye gerek yokÖnümüzdeki baharda Swaybarları almış olurum. Bir de direksiyonun derisi yenilenecek. Bunun haricinde aracın her şeyi bitti. Bir aksilik olmadığı sürece bakımdan bakıma servise gideriz artık
![]()
Nargile edition 3 serilerinden sonra e90 kasa süper kombinasyon ve güzel dokunuşlar güle güle binin
TT CTRCUF STILMS RC
Zaten çok kaliteli ve özel bir parça olan E90 N54'ü daha güzel hale getirebilmek bir zevkti.
Ağız tadıyla, kazasız, belasız ve cezasız binmen dileğimle![]()
Eline emeğine sağlık. Bu arabanın değerini bilen birisinin elinde olması çok sevindirici. Güzel günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Golf Comfortline - Scirocco White Edition - 116D F20 M-SPORT - E92 320D M-SPORT LCİ - E60 535D M-SPORT
E46 330Ci Clubsport - Megane 3 Coupe GT-Line - E39 528i - E39 530d Touring - E39 530d Sedan
Çok teşekkürler
Teşekkürler
Çok sağol kardeşim
Çok teşekkürler. Orjinalliğini bozmadan zarardan uzak; yararı olan dokunuşlarla devam ediyoruz
Çok teşekkür ederim. Tekrar emeğine sağlıkBu arada son bir haftadır günlük olarak kullandım otomobili. Araç çok ciddi derecede geç kirleniyor. Net bir şekilde hissettiriyor kendini. Parlaklığı ve canlılığına da söyleyecek bir şey bulamıyorum. Mekanik diriliği dışına da yansıdı sayende
Profesyonel detailing net bir şekilde her otomobilin ihtiyacı olan şey.
Bu fotoğrafı dün çektim. Bir haftadır da yıkatmadan günlük bindim:
![]()
Bence yapılacak herşey oem şekilde yapılmış geriye ise ön ve arkaları eşitleyecek şekilde 2 cm spacer ile desteklemek ve isterseniz borusan oto plakalıklar ile tamamen fabrikasyon teslim görüntüsü vermek. Amerikan ön farlar aracı benzersiz yapıyor ayrıca elinize sağlık kesenize bereket ben bu aracı çok beğendim ve ayrıyeten sizin vizyonunuzu da![]()
Çok jant hastası değilimBöyle bir şey yaparsam M paket + hafif bir jant tercih ederim. Onu da yapmak istemiyorum. Çünkü neredeyse her E90 sahibi bu şekilde yapıyor zaten. öbürlerinden bir farkı kalmaz. Bu şekilde ''Future classic'' kafasında devam. Yoksa neler yapmadık ki... Jant işi kolay
Style 162 modelini de açıkçası aracıma çok yakıştırıyorum. Diğer M jantları da zaten kilo olarak Style 162 ile hemen hemen aynı.0 Şimdilik full oem şeklinde devam.
Çok teşekkürler düşünceleriniz içinPlakalıklar değişecek. Şirketin deposunda bir takım plakalık var da bir türlü hatırlayıp arabaya indirmedim. Mevcut plakalıklar da yakın arkadaşlarımın galerisi zaten. Yabancı değil yani
Spacer takmamamda iki sebep var. Birincisi güvenlik açığı( Ki bir dönem taktım ama güvenlik takıntımı aşamadığım için çıkarttım.). Bir daha takarsam güvendiğim bir marka tercih ederim. İkincisi takarsam eğer bu 2cm asla olmaz. 2cm zaten çok gereksiz fazlaÇünkü ben bu aracı görsellik için hazırlamadım. Kaldı ki 2cm zaten görselde de çok kötü duracaktır
Evet göze de hitap etmeli ama orjinal ve güven verici duruşu benim zevkime daha çok hitap ediyor. Zaten bu otomobili ağırlıklı olarak güvenli sürüş keyfi hedefleyerek hazırladım. 2cm lik bir spacer bu otomobilde yol tutuş noktasında da bence kesinlikle çalışmayacaktır. E90 ın geometrisinde hangi ölçü iyi bir seçenek verir onu çok iyi araştırmak lazım. Ama en önemlisi '' Güvenilir '' bir yol izlemek. Bunun da tekrar altını çizmek gerekir.
Konu leventrc tarafından (21-11-2021 Saat 00:53 ) değiştirilmiştir. Sebep: Eksik bilgi.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)