User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
105 sonuçtan 96 ile 105 arası

Konu: Citroën C5 - X7 2.0HDi Exclusive BVA, Euro 5 (163hp)

  1. #96
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lethaldoze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba, maşşallah çok güzel bir aracınız var. Tabi konuyu hızlıca bir tarayınca ciddi bir emek ile bu hale geldiğini gördüm.

    Bende bugün babam için 2013 model 1.6 hdi start stop lu comfort donanım bir c5 aldım. (sanırım 115 hp oluyor)

    Şanzımanda sorun var, gösterdiğim şanzumancı kavaramanın değişmesi gerektiğini söyledi. kalkışta ilk gaza dokunduğumda rampada geri kaçırıyor ve bir anda tak diye ileri atıyor.
    1. ve 2. vites geçisi bazen 5 sanıyeyi buluyor. rampada duruyor araba devirsizse 4 le 5 arasıda silkeleme yaptı.

    20 bin tl fiyat aldım kavrama değişimi adaptasyon için.

    Sert frende ön takımda tak tak ses geliyor.

    İstanbul özellikle anadolu yakasında iyi bir citroen ustasına ihtiyacım var.

    Araştırırken konuya denk geldim ve ilgimi çekti. Baktıktan sonrada tavsiye olur belki diye yazmak istedim.
    Şuan elimde lexia mevcut, öncelikle kendi aracımda bir adaptasyon deneyeceğim. Eğer başarılı olursam yine bu konuya yazarım.

    Üşenmem gelirim dersen sakaryadayım, ücretsiz şekilde lexia ile bağlanıp adaptasyonunu yaparım.

    Ama dediğim gibi önce kendi aracımda test edip başarıya ulaşmam lazım.

    Alıntı cellosi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba öncelikle Lexia cihazı olan biriyle şanzımanın kavrama noktasını güncelleyin büyük ihtimalle düzelecektir. Yani Şanzıman adaptasyonu
    Kayılıyorum.

  2. #97
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim arkadaşlar.
    Öncelikle bakımı yapılıp şanzuman dahil tüm sıvılar değişti. liqui moly kullandım buradan okuduklarımdan yola çıkarak.
    Sonra alt takım maalesef rakamlardan dolayı yan sanayi parçalarla yapıldı. 1000 tl civarı 1 parça, orjinalde 14 bin TL olunca 40-50 arası tutardı ön takım. Usta; askı rotları, rot başları, salıncaklar, alt üst burçlar ve şanzıman takozunu değiştiğimizi söyledi. Parçaları ben yönlendirdiği yerden aldım. Çıkanlar da yan sanayiymiş bu arada. Orjinali takabiliyor mu kullanıcılar bilmiyorum.
    Şanzumana da alıştım ve okuduklarımdan sonra benim aracın şanzımanının gayet sağlıklı olduğuna kanaat getirdim. Hiç kavrama, geçme sorunu yaşamadım. Aksine tak diye tutuyor baskı, boşa devir iç yok.
    Ön takımda sora sesler, sarsıntı, tekleme zıplama silkeleme hepsi kesildi. Yağ gibi kayıyor araba. Viteslerde, arada bir 1. ve 2. vites arası geç değişiyor ve birazda erken 3 e atması dışında genel olarak gayet sarsıntısız geçiyor.
    Sadece, bir iki defa motor arıza ışığı yakmıştı bakımdan önce, şimdi o hep yanıyor. Her çalıştırmada servise gidin yazıyor önce.
    bu kronikmi, bi yerde öyle duydum sanki.

  3. #98
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lethaldoze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim arkadaşlar.
    Öncelikle bakımı yapılıp şanzuman dahil tüm sıvılar değişti. liqui moly kullandım buradan okuduklarımdan yola çıkarak.
    Sonra alt takım maalesef rakamlardan dolayı yan sanayi parçalarla yapıldı. 1000 tl civarı 1 parça, orjinalde 14 bin TL olunca 40-50 arası tutardı ön takım. Usta; askı rotları, rot başları, salıncaklar, alt üst burçlar ve şanzıman takozunu değiştiğimizi söyledi. Parçaları ben yönlendirdiği yerden aldım. Çıkanlar da yan sanayiymiş bu arada. Orjinali takabiliyor mu kullanıcılar bilmiyorum.
    Şanzumana da alıştım ve okuduklarımdan sonra benim aracın şanzımanının gayet sağlıklı olduğuna kanaat getirdim. Hiç kavrama, geçme sorunu yaşamadım. Aksine tak diye tutuyor baskı, boşa devir iç yok.
    Ön takımda sora sesler, sarsıntı, tekleme zıplama silkeleme hepsi kesildi. Yağ gibi kayıyor araba. Viteslerde, arada bir 1. ve 2. vites arası geç değişiyor ve birazda erken 3 e atması dışında genel olarak gayet sarsıntısız geçiyor.
    Sadece, bir iki defa motor arıza ışığı yakmıştı bakımdan önce, şimdi o hep yanıyor. Her çalıştırmada servise gidin yazıyor önce.
    bu kronikmi, bi yerde öyle duydum sanki.
    bir tane ELM327 cihazı alın, FAP programını kurun telefonunuza. Araca bağlayın arızaları okuyun. Arıza kodunu alın sonrasında bakalım hangi kod gelmiş.

  4. #99
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir tane ELM327 cihazı alın, FAP programını kurun telefonunuza. Araca bağlayın arızaları okuyun. Arıza kodunu alın sonrasında bakalım hangi kod gelmiş.
    Baktım ucuz bir cihaz ancak uygulaması sıkıntı. apple store da, önerilen hangi uygulamya baktıysam sorunlu.
    Aslında arıza ve bakım durumlarında götürebileceğim bir servise ihtiyacım var.
    Özellikle İstanbul da Anadolu yakasında bir servis usta bulsam, bu işide çözdürürüm.
    Birde bu cihaz ile gizli özellikler vs açılıyormu. Kemerimi her zaman takarım ama 3-5 saniye beklemiyor, berbat bir sesi var kemer uyarısının. Onu kapatabilirmiyiz acaba.

  5. #100
    etc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2018
    Yaş
    38
    Şehir
    Denizli / İzmir
    Mesaj
    281
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lethaldoze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baktım ucuz bir cihaz ancak uygulaması sıkıntı. apple store da, önerilen hangi uygulamya baktıysam sorunlu.
    Aslında arıza ve bakım durumlarında götürebileceğim bir servise ihtiyacım var.
    Özellikle İstanbul da Anadolu yakasında bir servis usta bulsam, bu işide çözdürürüm.
    Birde bu cihaz ile gizli özellikler vs açılıyormu. Kemerimi her zaman takarım ama 3-5 saniye beklemiyor, berbat bir sesi var kemer uyarısının. Onu kapatabilirmiyiz acaba.
    İstanbul Anadolu yakasında Kartal Oto Sanayi Sitesinde Ekip Otomotiv'i deneyebilirsiniz. Benim bir önceki aracım 1.6 e-Hdi MCP şanzımanlı C5 idi ve sattığım arkadaş oraya gidiyordu. Gayet ilgili olduklarını vs. duymuştum kendisinden. Bunun dışında İstanbul'da bulabileceğiniz en iyi Citroen özel servisi Avrupa yakasında Esenyurt'ta Önöz Otomotiv, Önder Dülger ustadır.
    Origins
    Since1919
    Citroën Heritage

    2011 X7 Citroën C5 2.0 HDi 163 Hydractive3+

  6. #101
    etc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2018
    Yaş
    38
    Şehir
    Denizli / İzmir
    Mesaj
    281
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçtiğimiz Cuma günü itibariyle konunun baş kahramanı olan C5'i yeni sahibine uğurladık.
    Kabaca 100 bin kilometre yol yapmışız birlikte. Geriye kalan güzel anılar... Keşke böyle çok sevdiğimiz, gönül bağımızın olduğu otomobilleri hep bir kenarda, branda altında tutabilsek ama maalesef günümüz koşulları (en azından benim için) buna el vermiyor.



    Toplam 6 yıl boyunca ilki 1.6 dizel, ikincisi konudaki 2.0 dizel olmak üzere 2 farklı Citroen C5 ile 100'er binden toplam 200 bin km sürüş tecrübem olmuş oldu.
    C5'ler ile ilgili tüm merak ettiklerinize cevap vermek üzere her zaman kapım sorulara açık.

    2015 yılında C2 ile başlayan Citroen yolculuğunu benim için markada top seviye olan C5 Exclusive ile sanırım sonlandırmış bulunuyorum. (C6'yı sayamıyorum, çünkü TR koşullarında ona sahip olup böyle uzun süre binmek benim için imkansıza yakındı). Çok büyük ihtimalle bundan sonra hayatımda modern bir Citroen yer almayacak. Klasik sayılabilecek hidropnömatik Citroen'ler ile ilgili ise gelecekte tüm şansımı zorlayacağım kesin.

    Bir sonraki hikaye ne olur bilmem ama, orada görüşmek üzere diyelim...
    Konu etc tarafından (17-09-2024 Saat 13:19 ) değiştirilmiştir.
    Origins
    Since1919
    Citroën Heritage

    2011 X7 Citroën C5 2.0 HDi 163 Hydractive3+

  7. #102
    Kutay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst/Bakırköy
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bir hikayenin sonu. Hafif buruk bir hayırlı olsun diyelim.
    147 İnsta: Kuti.147

  8. #103
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun. Yeni gelecek olan çok daha iyisi olur umarım.

    Bu arada benim c5 in şanzumanını ilk tecrübe ettiğimde kesin bozuk demiştim ve sonra araştırdıkça normal olduğunu kanaat getirmişti m
    Ancak geçen gün bir astra kullandım 2007 model, oda yarı otomatikti ve çok yıkık dökük bitik bir araç olmasına ramen benım arabanın şanzumanı onun yanında tam kanser sebebiymiş. Bayağı bilmeyen tam otomatik der. İyi bir şanzımancı bulmam lazım sanırım. Özellikte çok yavaş akan trafikte ufak kalkışlarda geç kalıp bi anda kavraması, durmaya yakın pat diye boşa alması, dik yokuşta vites yükseltip çekmeyince düşürene kadar arabanın durması vs hiç çekilir gibi değil.
    Star stop da arababanın tekerleri durmadan devreye giriyor

  9. #104
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lethaldoze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Yeni gelecek olan çok daha iyisi olur umarım.

    Bu arada benim c5 in şanzumanını ilk tecrübe ettiğimde kesin bozuk demiştim ve sonra araştırdıkça normal olduğunu kanaat getirmişti m
    Ancak geçen gün bir astra kullandım 2007 model, oda yarı otomatikti ve çok yıkık dökük bitik bir araç olmasına ramen benım arabanın şanzumanı onun yanında tam kanser sebebiymiş. Bayağı bilmeyen tam otomatik der. İyi bir şanzımancı bulmam lazım sanırım. Özellikte çok yavaş akan trafikte ufak kalkışlarda geç kalıp bi anda kavraması, durmaya yakın pat diye boşa alması, dik yokuşta vites yükseltip çekmeyince düşürene kadar arabanın durması vs hiç çekilir gibi değil.
    Star stop da arababanın tekerleri durmadan devreye giriyor
    %90 dururken yapılan aktüatör alıştırması ve yolda yapılan kavrama alıştırması ile sizin sorun düzelir.

    Yolunuz düşerse sakarya ya gelin benim aracımı kullanın bu dediklerinizin hiçbirisi bende yok. Alıştırma işini de kendim yaptım gayet stabil çalışıyor şuan.

    Destek olabilirim o konuda da.

  10. #105
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %90 dururken yapılan aktüatör alıştırması ve yolda yapılan kavrama alıştırması ile sizin sorun düzelir.

    Yolunuz düşerse sakarya ya gelin benim aracımı kullanın bu dediklerinizin hiçbirisi bende yok. Alıştırma işini de kendim yaptım gayet stabil çalışıyor şuan.

    Destek olabilirim o konuda da.
    Size mesaj atıyorum. Dilerseniz buradan ya da özelden yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •