Çok teşekkür ederim. Bu aracın jantı bunlarmış gerçekten. Diğer stoplar da duruyor zaman zaman değiştirerek kullanıyorum sıkıldıkça
Çok teşekkür ederim. Bu aracın jantı bunlarmış gerçekten. Diğer stoplar da duruyor zaman zaman değiştirerek kullanıyorum sıkıldıkça
Kazasız belasız kardeşim oem candır
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Yoğunluktan ötürü uzak kaldım, bu arada araçla ilgili bayağı bir ilerleme katettim.
Beyin tertibatı orjinale döndü, yazılım ve timing ayarı yapıldı. Külbütör kaynaklı yağ kaçakları halloldu. Ufak tefek dokunuşlar harici pek bir işi kalmadı çok şükür
Kule gergisi, orijinal uzun bijon, inpro şeffaf sinyaller ve 30cm momo top power direksiyon eklemelerim oldu. Zamanla alıp kenara attığım malzemelerdi araca yakıştı. Direksiyonu yılların yorgunluğunu bir nebze de olsa atmak için ufak bir boya operasyonu sonrası takacağım.
Bunlar dışında araçla da yapacak çok bir şeyim kalmıyor kafamdaki her şeyi gerçekleştirdim diyebilirim. Ufak tefek birkaç iş kaldı.
Bu da gazlama gecelerinden, virajlarda bayağı fark yiyorum ama kaymak asfaltta elektronik hiçbir şey yokken çok risk alamıyorum hemen aracın arkası dönmek istiyor. Eve tek parça gitmek daha cazip
![]()
Konu kocamanadam tarafından (04-11-2025 Saat 23:28 ) değiştirilmiştir.
Güle güle binin.
Nasıl lanet bir arabaysa bu meret, 20 sene evvel alıp kullandım (citroen). Artık sağlıklı bir tanesine sahip olmanın, yürütmenin çok zor olduğunun farkındayım. Hâlâ görünce içim gidiyor![]()
2000 li yıllarda 1999 model mavi bir gtı ım vardı, zamanın heyecanı ve hissiyatındanmı , arabanın iyiliğinden mi bilmiyorum geçen zamanda bir sürü araç geldi geçti altımızdan bugün muhabbet arasında hangi aracı unutamadın diye sorduklarında 106 gtı diyorum. Çok güzel, benim için çok özel bir araç iyi günlerde kullanın yakın zamanda bu aracın hatrına i20N aldım ama herşey hızlı gitmesi,viraj yapması değil, gti ın hissiyatı çok farklı
Bulması yürütmesinden çok daha zor aslında, aman aman bir sıkıntı yaşamadım bazı ufak ihmallerin tedavilerini yapmam gerekti harici 2015 model bir araç alsam da çok farklı işler yapmayacaktım. Ancak heves olunca şu da olsun bu da olsun derken bütçeyi zorlayabiliyor. Biraz da dikkatli binince çok şükür pişmanlık yaşamadım.
Teşekkür ederim gerçekten değişik bir araç alışık olduktan sonra eldiven gibi geliyor aslında ergonomi açısından çok mesai harcanmış olduğunu sanmıyorum ama sürücünün her ihtiyacına net cevap veriyor. N çok yetenekli bir araç binince hayran olmamak elde değil ama eskinin de tadı ayrı sanırım. Gelin istediğiniz zaman buyrun bakın turlayın
Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim.
Bir pist deneyimimiz oldu çok şükür akarsız kokarsız bol bol eğlenceyle bitti. Atmosferi asfaltı her şeyi bambaşka normalde dönemeyeceğim virajlara en ufak tereddüt olmadan girip çıkmak şaşırtıcıydı.
Araca uzun süredir el sürmüyorum bakımdan sonra 4000kmyi geçtim artık detaylı bir bakım vakti de geldi. Hem aklımdaki birkaç eksiği kontrolü hem de bakımlarını aradan çıkartıp hayırlısıyla bir bu kadar daha dolaşıp gazlamak istiyorum. Haftada bir gün binmeme rağmen bu kadar kilometre yaptıktan sonra bakımı hak etti.
Jr dışında bir de oyuncu değişikliği oldu, işimi taşımam dolayısıyla çok araç kullanmaya başladım ve ihtiyaç doğrultusunda megane sport tourer aldım. Ufak tefek işler elimden geldiğince kozmetik yenileme ve tamirat çalışmaları için konu açıp açmamak konusunda kararsız kaldım buradan yüklerim muhtemelen.
Lucid stop ve orijinal jantlarla çok daha güzel olmuş ellerinize sağlık. Ultraleggera da çok yakışacaktır fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum. Kazasız sürüşler dilerim![]()
Pist gününden sonra aldığımdan beri içime sinmeyen iptal yağ soğutucusunu taktım, akslarını yeniledim, yağ antrifriz değiştirip ufak yağ kaçağını hallettim, bir de inceden hava alıyormuş onu da çözünce aracın sesi soluğu iyice kendine geldi. Eksik bir şey kalmadı şimdilik, zamanım olduğunda motor içi kozmetik için biraz kurcalayacağım muhtemelen baharı bulur soğuk havada boya tat vermiyor zaten.
Bir heves orijinal jantlarını ultraleggeralar ile takasladım. Görüntüsü yüzde yüz içime sinmemekle birlikte serseri görünümünden şimdilik memnunum, jantları gunmetal boyatmaya da kıyamıyorum lastikler de jantlar da çok temiz boyanacak en ufak bir sebep yok. Müsaitlikte aracın önünü azıcık indirince daha güzel duracak umarım. Jantların hafif olması da çok büyük avantaj oz hariç bütün 15 jantlar aracı çok yoruyor maalesef yoksa vts jantı da çok kibar duruyor.
Tekrar piste çıkmadan daha kaliteli lastiklere geçmek için 15 takmak istiyordum, taktım ancak müsaitliğim olmadığı için son iki organizasyonu da kaçırdım. Yine de emeklerin karşılığını alıyorum şükür utandırmadan binip gazlamaya devam.
Bence yağ soğutucuyu OEM takmasaydınız. Aslında pek soğutucu değil ısıtıcı. Radyatör suyu ile yağ sabahları daha çabuk ısınsın diye. 110 derece yağı 90 derece su ile soğutmak verimli olmaz haliyle. Bir hava soğutmalı yağ soğutucu iyi olurdu. Jant olarak 106'nın hakkı 15 OZ gerçekten.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
saolasın abi o senin bakışın çok abartmadan indiricem şu aralar uğraşamıyorum dediğin gibi yapınca araç iyice kendini gösterecek.
doğrudur, aslında araçtan hiçbir şikayetim yoktu orijinale dönmek ve içim daha rahat gezmek için taktım. Öncesi sonrası kıyaslayınca her senaryoda göstergede bir diş düşüş var ancak asıl yağ soğutma çözümü sizin dediğiniz şekilde olur. Aracın limitlerini görecek ne cesaretim ne şoförlüğüm var benim gazlamalarıma rahat rahat cevap veriyor bu nedenle soğutucunun üzerine de hiç düşünmedim.
Aracı da çok modifiye etme niyetim yok açıkçası oem binmekten mutluyum. yetmediği yerde durumum da olursa üst araçlara geçme niyetim olur her ne kadar 106yı otoparkta görmemeyi şimdilik kendime yediremesem de
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)