Çok teşekkürler arkadaşlar.
Eveet, siparişini verdiğim ve gelmesini beklediğim son eklentiler de takıldı. Maxton ön ve arkayı takmıştık, marşpiyerler eksikti. Gelir gelmez taktım.
Jantlar ET25 olacaktı, bir şekilde yanlış bir şekilde ET38 ve 5 mm spacer ile beraber gelmişti. 38 olması sebebiyle de her ne kadar 5mm spacer olsa da içeride kalıyordu. 5 likleri çıkarıp 12'lik taktım ve 7mm daha dışarı aldım.
sipariş verdiğim kilitli bijonları da taktım, belki gereksizdi ama kafam rahat etti
Ön tarafı 1 cm kadar daha aşağı alma işim kaldı. O da kasım sonu araç servise gittiğinde yapılacak.
Konu Evrenoz tarafından (31-10-2025 Saat 13:03 ) değiştirilmiştir.
Aracınız çok güzelmiş ne iş yapıyorsunuz.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Belli çinkeranesine döndürdün arabayı.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Uzun süredir foruma girmediğim için ancak konuyu gördüm ve yazabildim.Kurmuş olduğun yeni düzen ve hayatınız için senin adına çok mutlu oldum.Araç kısmına gelince benim de hayalini kurduğum ama yüksek fiyatlar yüzünden geri vites yaptığım müthiş bir araç.Kazasız belasız kullanmanı diliyorum.Konuyu yakından takip edicem![]()
Maşallah araca, audiye ne kadar uzak olsam da şu kasa a5 bi içimi kıpırdatmıyo desem yalan.
Bilsteinden sonra nasıl oldu?
2016 F30 320i& 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
Çok teşekkür ederim, benim de uzun süredir istediğim bir araçtı. burada nasip oldu
5 ve 7 serisi kasa yapısıyla gerçekten çok beğendiğim araçlar. Donanım, konfor, premium hissiyat, motor gücü de son derece tatminkâr. Buraya geldiğimde başka bir şey bakmadan direkt bunu aldım. TR'de muhtemelen fiyattan, hak ettiği ilgiyi göremiyor. Ya da benim zevkle çoğunluk zevki pek uymuyorHatta coil ve BBS'lerden sonra bence çok daha iyi oldu.
Bilstein'ı A3'te de kullanıyorum A5'te de. A3'te B14, A5'te B16 var. B16 her ne kadar sertlik yumuşaklık ayarlı olsa da en yumuşak ayarda sanki B14'ten biraz daha sert. Elbette bu dediğim taşlı / bozuk yolda. Asfaltta B14 de B16 da çok rijit, çok konforlu.
Pist koşullarında her 2'sini de denemedim. Ama B14 ile hem virajda hem yüksek hızda çok güvende hissettiriyor. B16'yu yüksek hız ve virajda deneme imkanım maalesef olmadı. Hollanda'da hız sınırları çok katı. Arada virajlarda zorluyoum, çok başarılı ama bu başarı amortisörden mi yoksa quattro'dan mı ayrımını yapamadığımdan yorum yapamıyorum. Zira coilsiz viraj, coilli viraj farkını bilme imkanım yok. Aracı alır almaz takmıştım bilsteinları.
Bu hafta biraz eksik giderdim. Bujilerin daha önce değiştiğine dair bir kayıt yoktu, uzundur da aklımdaydı. Çıkardık ve hem yanlış model hem de yanlış torkta sıkılarak konduğunu gördük.
NGK ile yenilerini değiştirdik.
Start stop gün geçtikçe daha az çalışır, hatta son zamanlarda hiç çalışmaz hale gelmişti. Ekranda da 1-2 kez düşük akü uyarısı almıştım. Yolda kalmamak adına aküyü de biraz güçlüsü ile değiştirdim. Start stop hemen kendine geldi ve çalışmaya başladı.
Memleket soğuk memleket, antifreeze kontrolü ve ilavesi yaptık.
Ve geldik en önemli kısma. Spacer sonrası tümseklerde arka taraf çamurluktaki plastik parçalara sürtüyordu. Ayrıca arkası alçak, önü yüksekti.
Plasitkleri çıkardım, arkayı 0,5 cm kaldırdım, önü arkaya uygun olarak alçalttım.
Bu kısım epey uzun sürdü. Zira adamlar indirme / kaldırmayı yapıp lastikleri takıp 4 tekerli lift üzerinde ölçü alarak defalarca milimetresi milimetresine aynı olacak şekilde stabil hale geldiler. Hatta 1 sürücü ağırlığını da hesaplayıp 1 tarafı bir kaç mm yüksek olup sürücü oturunca 4 teker de aynı seviyede olacak şekilde ayar yaptılar. 4 saat civarı uğraştılar. içimdeki apaçi hala yaşıyor, önü belki 0,5 cm daha indirebilirim arabayı tekrar lifte aldığımda.
Vay be diye sevinirken işçilik ücretini görünce ah be dedim.
V kayışını yeni değiştirmiştik ama hala vik vik ses yapıyordu. Kayışın tansiyonundanmıış. makara siparişi verdim, geldiğinde onu da takarım. o ayrı bir fatura konusu
zira parça fiyatları makul ama işçilikten sağlam geçirdiler.
Bir diğer önemli kısım ise panzottu. Aracı aldığımdan beri sağ tarafın klipsi eksikti. Haliye tümseklerde, taş yollarda takır tukur ses yapıyordu. Her yerde parçayı aradım, bulamadım. Panzot tek parça halinde satılıyordu ve pahalıydı.
1-2 hafta evvel bir site buldum. parçaları 3D olarak basıp gönderiyorlarmış ve benim parça çizimi ellerinde varmış. Hemen sipariş verdim. Gelmesini heyecanla bekliyordum, gelince malzeme kalitesini çok beğendim. Ama o da ne..
Yanlış tarafı sipariş vermişim. Biraz üzüldüm ama doğru parçaya ulaşma yolunu bulmuş olduğumdan çok bozmadım moralimi ve yenisini sipariş verdim. 1-2 haftaya o da gelir.
![]()
Konu Evrenoz tarafından (02-12-2025 Saat 13:54 ) değiştirilmiştir.
İzmit işi kafa dip, kıç yukarda arkalar dışarda diyorsun.
@XoR doğru mu? Doğru...
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Amerikayla kıyaslayınca işçilik ücreti fena gelmedi saatliği 70 euro olarak, her yerde mi böyle yoksa bu uygunu mu? Ben 10 sene önce normalde 100 doların altı bulamazken pazarlıkla 50-70 arasına getirince mutlu oluyordumSadece alighment'a $600 çekiyorlardı her yerde
o sebepten $300'a coilover alıp evde takıp sonra da rot yaptırmadan gezmiştim çok uzun süre
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)