User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
81 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Project01 Dyno Günü Resim ve Sonuçları

  1. #39
    Onu-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paylaşım için teşekkürler, sizler gibi "bilgi paylaştıkça güzeldir" felsefesini benimseyen kişilerin de aramızda bulunması gurur verici.. Saygılar
    Onur
    14' f30 316

  2. #40
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sami_z01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam

    grkm: megan surpriz yapti ...eksoz ve filitre sisteminde alisilagelmis in disinda 1 ugulama yaptik..sonuclari masallah hos cikti...206 : son olarak aliminyum manifolt ile hp band bayagi kullanisli hale geldi..honda masallah

    ayca: m3 vardi fakat 6500 devirde motor korumaya aldi ..nedenini anliyamadik oyuzden sadece 6500rpm e kadar dynosu vardi..korumaya almadan olcebilirsek koyacaz onuda...

    bu arada korumaya almasi nasil onlenir bilen varmi ????



    saygilar
    sami
    sami abi abs nin elektrini kesiyosun fişini çekip beynin iptal oluyo o zaman dsc de komple gitmiş oluyo bi kesme söz konusu olmuyo tabi sen yine daha iyi bilirsin ama biz denemiştik olmuştu m5 te benim arabada iyi çalışmalar ANIL..

  3. #41
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hey maşallah yıne konusturmussunuz samı abi maşallah herbırıne
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #42
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Super Sonuclar super olcumler yakısır zaten procekt 01 e basarılarınızın devamını dılerım...

  5. #43
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motorun korumaya almasini engellemek icin Subaru beyinlerinde CEL isigini iptal etme imkanin var, ozel bir map yazip standart beyine su hata kodunu ignore et, ama su konuda problem olursa beni uyar diyebiliyorsun. Bunun disinda vuruntu, knock gibi sebeplerden korumaya aliyorsa, zaten bu iyi birseydir, biliyorsunuz, motoru korur. Bazen mekanik gurultulerden knock sensoru vuruntu olarak algilayip motoru rotara cekip rpm limit koyabiliyor. BMW Ecu'lari bu konuda mudahalesi cok daha zor, onu biliyorum, cunku map'i cekip uzerinde herhangi bir oynama yaptiginiz an "Checksum" kontrolu bozuluyor, degistirdiginiz baytlar icin sadece fabrikanin ve birkac buyuk tuner firmanin bildigi yeni checksum hesaplayip onu da eklemek gerekiyor. Japo arabalarinda checksum olmasa bile calistirabiliyorsunuz,, BMW'ler kontak bile actirmiyor...

  6. #44
    sami_z01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    58
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam

    arkadaslar cok tesekkurler. insallah ..daha ileriye hep birlikte yeni bilgiler ve tecrubelerle ,kazasiz belasiz,huzurla cumlemize arabalari kullanmak nasip olsun

    saygilar
    sami

  7. #45
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sami_z01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam

    zaten basinc la fazla oynanmiyor ..motor korumaya aliyor AMA 1 kac sey var uzerinde calismaya devam

    disardan yapilacak bunlar simdilik

    zaten da-motorsport haric turkiyedeki tum dynolar ayni marka

    eger bu yanlis olcuyorsa herkesinkinde ayni sorun vardir anlamina gelmezmi ???

    cunku ..hava duzeltmeleri kendi hesapliyor ..elle girilen sadece lastik capi
    dyno eyrilerine bakmak lazim oncelikle ... dyno egrisi bence onemli

    olcum soyle yapildi

    kalibrasyon 4000 rpm alindi

    olculecek vitese gelip 4000 de sabit tutuldu ve cok itina edildi sabit durmasina...

    start verildi... sonra burakildi durana kadar

    daha sonra tekrar 50km hiza getirip ayni vitesde kesiciye

    kadar basildi ve duran kadar beklendi

    olcumler bu sekilde yapildi hata nerede olabilir ???????

    saygilar
    sami
    sıze dynodakı hıleyı hemen soylıyım ısmı lazım degıl 2-3 yer daha bunu yapıyor bu dynolar whp vermedıgı ıcın aktarma organlarındakı guc kayıplarını arac devır kesıcıye gırdıkten sonra yavaslayana kadar hesaplıyor ve bu kayıplar dahılınde bellı parametrelerle hesaplayıp cıkan whp gucun uzerıne ekleyerek sıze motor gucunu verıyor yanı decelerasyon sırasında arac ne kadar cabuk yavaslarsa , dıger bır anlamda aracta ne kadar aktarma kaybı olculurse o kadar fazla guc sonuca eklenıp verılıyor burda yapılabılecek en basıt hıle su ; dynoyu aracta cok fazla aktarma kaybı olduguna ınandırmak boylece ekstra hpyı sonuca eklemesını saglamak! Ok parametrelere dokunulamıyor ama ıste yapılan bu Bunu denemek cok basıt dynoya cıkın bır run yapın ve kesıcıde arabayı bedrıyaja bastıktan sonra frenle yavaslatın ne ılgınıc dımı araba bırden 50 hp aldı yanı bosuna para verıyorsunuz o kadar parcaya burası Turkıye arkadaslar hepınıze basarılar

    Ps: Ha ıcınızden adam frene basmadı gordum dıyenler olacaktır arkadan ıtıs ıcın cok basıt bı hıle el frenı kullanmaktır onden cekıs ıcın ıse onlarca hıle bulmak mumkun arkadaslar lutfen bunları acıkladım dıye bana bı ton soru sormayın ısteyen ınanır ısteyen ınanmaz ama aynı gun ıcın de adı lazım degıl 2 dyno arasında stock 106 gti 11 hp fark edıyorsa kı bız bunu sadece gercekten hıle varmı dıye yaptıysak ve sonuc tahmın ettıgımız gıbıyse soyledıklerıme saygı gostermenız yeterlı ınanıp ınanmamak sıze kalmıs
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  8. #46
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rakkamlar çok güzel Megane benide şaşırdı açıkçası 206nın sonuçta çok iyi tebrik ederim.Yüreğire diyecek laf yok çok başarılı süper gerçekten.
    Wagon 911 / Ibiza Cupra / Polo GTi

  9. #47
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istanbul da bir abimizde megane rs var hatta aracına motec beyin taktırmaya cok çalışmıştı da yapılamamıştı
    aracında şu anda filitre kiti aynen 3" egsozt sistemi var he bide bov var
    kendisi yarışcı hatta bazılarınız tanır Autodromun ortaklarından Burak Tegül
    kendisinin söledigi ne yaparsan yap bu arac 249 beygiri gecmiyor demişti ama torku yeteri derecede arrttı demişti bana bilemiyorum belki adananın havasından orda 20 beygir daha alınmıştır

    böle bir gün düzenlemeniz gercekten cok güsel başarılı bir org olmuşa benziyor ben diger araclardan anlamadıgım için sadece renaulta yorum yapmayı uygun gördüm
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #48
    thefan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıze dynodakı hıleyı hemen soylıyım ısmı lazım degıl 2-3 yer daha bunu yapıyor bu dynolar whp vermedıgı ıcın aktarma organlarındakı guc kayıplarını arac devır kesıcıye gırdıkten sonra yavaslayana kadar hesaplıyor ve bu kayıplar dahılınde bellı parametrelerle hesaplayıp cıkan whp gucun uzerıne ekleyerek sıze motor gucunu verıyor yanı decelerasyon sırasında arac ne kadar cabuk yavaslarsa , dıger bır anlamda aracta ne kadar aktarma kaybı olculurse o kadar fazla guc sonuca eklenıp verılıyor burda yapılabılecek en basıt hıle su ; dynoyu aracta cok fazla aktarma kaybı olduguna ınandırmak boylece ekstra hpyı sonuca eklemesını saglamak! Ok parametrelere dokunulamıyor ama ıste yapılan bu Bunu denemek cok basıt dynoya cıkın bır run yapın ve kesıcıde arabayı bedrıyaja bastıktan sonra frenle yavaslatın ne ılgınıc dımı araba bırden 50 hp aldı yanı bosuna para verıyorsunuz o kadar parcaya burası Turkıye arkadaslar hepınıze basarılar

    Ps: Ha ıcınızden adam frene basmadı gordum dıyenler olacaktır arkadan ıtıs ıcın cok basıt bı hıle el frenı kullanmaktır onden cekıs ıcın ıse onlarca hıle bulmak mumkun arkadaslar lutfen bunları acıkladım dıye bana bı ton soru sormayın ısteyen ınanır ısteyen ınanmaz ama aynı gun ıcın de adı lazım degıl 2 dyno arasında stock 106 gti 11 hp fark edıyorsa kı bız bunu sadece gercekten hıle varmı dıye yaptıysak ve sonuc tahmın ettıgımız gıbıyse soyledıklerıme saygı gostermenız yeterlı ınanıp ınanmamak sıze kalmıs

    Soylediklerin doğru. Millet arabasının her parçasına itina gosterip binlerce dolar harcarken, bazı yerler dynometer tesisatını ve kurulmuna aynı hassasiyeti gostermiyorlar. (Konudaki ölçüm yapılan yeri kastetmiyorum, genel olarak)
    Bunlar hassas bilgisayar programları sonucta, girdileri ne kadar dogru ayarlayabilirseniz (nem & hava sensoru, lastik ebat, motor eslestirme, hava fanları, dyno standi, vs.) çıktıları da o kadar gercekçi alırsınız.
    Bırak ölçüm sırasında yapılan hileleri, bunların bile ciddi etkileri oluyor. Mesala bu ölçümlerde aktarma kayıplarının çok fazla olduğu gözüme takılmıştı. Hani aslında araba 150 hp ama 40 hp yi motor kendine saklıyor.
    En mantıklısı birden fazla yerde ölçüm yaptırmak galiba.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  11. #49

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence en güzeli iki arabayı rollingte denemek...

  12. #50
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONER-VTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence en güzeli iki arabayı rollingte denemek...
    rollıng 2 arac hakkında guc kıyaslaması ıle ılgılı bılgı vermez ...
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  13. #51
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanilmiyorsam Mert iyi para harcayip guzel bir dyno getiriyordu DA-Motorsport'a. Su anda ne durumda bilen var mi? 4WD olcebiliyor mu? Bursa'da 4WD bir dyno vardi zamaninda, ama sorun cikti diyorlardi...Bilgisi olan?

  14. #52

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vermez ama en azından arabanın durumunu görürsün. yoksa dynoda diğelim 130 ps ölçülmüş bir gti'ı 120 ps ölçülmüş bir gti aynı şanzıman, ağırlık ve aynı lastiklerle geçiyor ise sallayım ben öyle 130 beygire dersin en azından..

  15. #53
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONER-VTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vermez ama en azından arabanın durumunu görürsün. yoksa dynoda diğelim 130 ps ölçülmüş bir gti'ı 120 ps ölçülmüş bir gti aynı şanzıman, ağırlık ve aynı lastiklerle geçiyor ise sallayım ben öyle 130 beygire dersin en azından..

    peki sonuca nasıl karar verıcez 130lukmu normalden fazla yoksa 120lıkmı normalden az
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  16. #54

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bilmiyom yol karar verdi .. dinolara güvenilmiyor sana katılıyorum. otomobil üreticileri motor gücünü nasıl ölçüyor onlarda mı dino kullanıyo yoksa direk motordan mı ölçüyolar?

  17. #55
    thefan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor gücünü ölçüyorlar. Wheel Power da ztn 0 arabada fazla kayıp vermez.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  18. #56
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SubieGuy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanilmiyorsam Mert iyi para harcayip guzel bir dyno getiriyordu DA-Motorsport'a. Su anda ne durumda bilen var mi? 4WD olcebiliyor mu? Bursa'da 4WD bir dyno vardi zamaninda, ama sorun cikti diyorlardi...Bilgisi olan?
    mertin dynosu 2 çeker 4wd ölçemiyor savaş ustada var 4wd .....

  19. #57
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONER-VTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla bilmiyom yol karar verdi .. dinolara güvenilmiyor sana katılıyorum. otomobil üreticileri motor gücünü nasıl ölçüyor onlarda mı dino kullanıyo yoksa direk motordan mı ölçüyolar?
    direk motor dynosunda ölçülüp ayarlanıyo.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •