sonunda işlemlerı hemen hemen bıtırınce bı konu açalım dedık
orjınal gucu 170hp 230 nm 1380kg olan aracımız..
birkaç gundur 1320.. 1290 a,da ınecek
ayarlı benzın regulatoru 4-4.5 bastık (orjınal ı 3 bar basıyor)
genısletılmıs gaz gelebegı orjınal 65m 70e cıkardık,
enlarged lover ınlet dıvıder, alt emme manıfoldundakı plastık parcanın genısletılmesı..
komple 60mm duz boru egsoz 63mm custom son susturucu
omega 3.0 egzantrıklerı 10.54mm lıft, 256 derece (yaklasık 17-20 hp guc artışı)
custom3-1 headers, burdan gurkay egsoza tesekkurler son susturucu ve headers ıçin yaklasık 10hp
hafıfletılmıs volan 15 orjınal ,9.8 kg.. Mert Erkeklere tesekkurler..
custom cai yurtdısında 8.5hp verdıgı solenıyor bende dyno uzerınde tekere +5 hp aldım
ve chıp orjınal lımıtorlu 6550 kesıcı.. cok yakın zamanda degısıcek..
su an tekere 200+hp motorda 230 hp cıvarı kesıcıde verdıgı guc.. torkda 260nm..
ama dyno egrısı daglara taslara gıdıyor daha paralel bı egrıyle arabanın daha ıyı gıdeceğı kesin... ayrıca alt devırdede sorun var..
lımıtor ılerı alınınca cok daha guzel gucler gelıcek ztn...
yurtdısında hacım artırmadan alınan max güç 252 hp itb ve standart alone ıle.
3.2 hacım artı ıtb ıle 280 kusurdu galıba alan var..
2.5 hacımden ortalama 220 230 arası guc cıkıyor.
şanzımanda oynama yapmadık bıraz kapsamlı bır ıs dıye.. soradan uretılmıs bı dıslı yok ztn komple 6 ılerıyle ugrasmak ıstemedık. sadece lastık capıyla oynadık
orjınal oranlar 2 110 3 170 4te 218 lastıkcapından dolayı hızlar farklılık gosterıo tabı.
yapım aşamasından bazı fotolar..
egsoz fıltre varken hızlanma
http://www.youtube.com/watch?v=Ee_CfDw9Xos
buda son halı hafıfletme yok
karsıdanda ruzgar vardı galıba
http://www.youtube.com/watch?v=u0JU-ULFO2o
bunlarda olesıne bırkaç foto prof olanlarını soner kısa zaman içinde çekıcek
![]()