Aracının değerini bil gerçekten çok kaliteli bir motora sahip bu Ae101'ler Allah kaza bela vermesin maşallah diyelim..![]()
Tam proje oldu bu çok güzel gidiyor maşallah boncuk olacak bitince![]()
teşekkür ederim. Benden saygılar =)
Teşekür ederim, sizede kazasız belasız
4a-fe yi seviyoruz, besliyoruz büyütüyoruz
teşekkür ederim.
İnş Bakalım Yürüyen işine kaptırdık kendimizi sırada motor var.
Elinize sağlık çok şık duruyo gerçekten, ben daha pis sleeper tarzı seviyorum. Sizinki bildiğin Fena şık olmuş.Ama Jantlar Offset diye bağırıyo söyliyim.
Emeğin karşılığını veriyo bu ufaklıklar ya
![]()
Şimdilik daha bir gelişme yok. Yarın Amortisörler kargodan gelicek. Yollar kapalı olduğu için bir icraat yapamıyoruz. Brandayı çektik uslu uslu yatıyor.
Ayrıca Koltuklarım satılık, ilgilenen olursa: 05467486343 Batuhan.
Gayet güzel olmuş maşallah bence gayet güzel çalışmalarWalla çok düzgün ilerliyorsun senin gibi bilinçli arkadaşları her zaman desteklemişimdir.Uyguladığın modifiyeler gayet güzel ve bilinçli.Amosferik devam et derim elinden geldiğince daha zevkli bi sınıf bence hemde daha yaygın bi sınıf kendini sınırlama derim
Tekrar maşallah
PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3
Çok ilgimi çeken bir konu oldu, tamponları umarım boyatmazsın, böyle çok daha güzel. Merakla takip edeceğim, kolay gelsin =)
916 V6 Turbo
ben bayıldım sade düz sleeper tarzı. jant olarak benim imza daki arka jantları tavsiye etmek istedim. seninde bildigin gibi Spoom'lar mat siyah 16" ama 15 yeterli heralde sana. Turbo projesi için tam destek umarım başarılı olursun.![]()
Stage 1 **-Drifter
Sponsor seeker
Big Time Lover
#Hoonigan
Number 89
gece gece yapıcak iş yok bari konumuzu güncelleyelim dedim![]()
ee bayadır naaptık acaba?
Şimdi motor olarak 3 kategoriye ayırayım, yapılanlar-hazır olanlar-yapılacaklar
Yapılanlar
Filtre
Komple 51 mm düz boru
Free Flow Magnaflow sonsusturucu.
iridium bujiler
Buji kabloları ve merkez şaseleme.
Hazırlar
Headers
İnce conta
MS Beyin
Yapılacaklar
Kapak açılacak- Post polish yapılacak
Kapak kapatılırken ince conta + headers + yalıtkan emme manifold contasıyla toplancak.
60 mm gaz kelebeği kullanıcam.
5sfe enjektörleri kullanıcam. Benimkiler 175 cc @ 3bar, 5sfe 220 cc @3 bar.
Sente atlatarak timing yapmayı düşünüyorum ama uygun olurmu bilemiyorum.
En sonda MS üzerinden yapılanlara uygun yazılım atıcaz.
Beklediğim güç stock egzantiriklerle 140 HP
+ olarak motor açıldığında triger-yağ ve devirdaimi değiştiricem. Gerek varsa segman ve subap lastiklerine bakıcam. Ayrıca edise uygun 36-1 krank tekeri ve CPS takıcam.
MS ile beraber distribütöru iptal edip MSD bobin kullanmayı planlıyorum. Ama sadece wasted sparkta mı kalsam yoksa komple edise mi dönsem karar veremiyorum.
Arabam şu anda 940 kg, arka koltuk-stepne-bakalitlerden vs.kurtulduğumda. 900 kglara çekebilirim.
önlerde 2 tane avon slicks hazır.
Kısmet olursa akhisardaki seride 2. yarışta sınıf 2 de ordayım.
Yürüyende sadece 3.5 luk yaylar var. Amortisörleri tabladan 1 cm kadar aşağı aldık.
Salıncakta özellikle z rotlarının bağlantı yerleri zayıflamıştı, onları güçlendirdik.
Önlerde 1.5 arkalarda 2.5 derece negatif kamber var. (Bağımsız süspansiyonu seviyorum)
Spoon Jantlarım- EBC Frenlerim-OMP direksyonum yerinde.
Konsolu tamamen dağıttım. her yeri amber lede çevirdim. Cem kardeşim sağolsun orjinal teybini yolladı onu taktım. Göstergeleri tekrardan bastırdım ledlerini döşedim. Yürüyenindeki en ufak tıkırtıyı yok ettik.
yağı-suyu düzenli kontrol altında. Sürekli 0-40 tam sentetik mobil 1 koyuyorum.
Görüntü olarak;
Orjinal farlar - orjinal sinyaller - Japon versiyonun ızgarası - Dikdörtgen plaka - I love oldskool plakalık- OEM lipin birebir kopyasıyla kafandan tatlı bir duruşu var.
arkada 10 cmlik magnaflow ve 195 lastikler zaten yetiyor.
Yandanda EBCler spoonlarla iyi uyum sağladı.![]()
Cam filmi -xenon- müzik sistemi tarzında şeylere hiç hevesim olmadıolabildiğince orjinal ve güzel bir görüntü yakalamaya çalışıyorum.
Arabam komple uygulamaya girmişti. Boya ilk günkü konumuna döndü. Ancak kaputta çok fazla taş vuruğu vardı.
Tam dışıyla ilgilenmeyi kestim bu hali yeter derken. Şerefsizin biri anahtarla arabamın etrafını boydan boya dolaştı. haziran ortasında kaskodan komple boyaya giricek bir aksilik olmazsa.
Eveet gelsin fotoğraflar; (Gökhan kardeşime fotoğrafları çektiği için çok teşekkür ederim.)
Gemiye bindik ve istanbula doğru yola çıktık
İstanbula geldik, nasıl toparlıycaz bu arabayı diye kara kara düşünürken
Jantları-ön lipi-applerimi-yeni ızgaramı-magnaflow egzozumu- yaylarımı vs. taktıktan sonra bir süreliğine bitmiş hali
Hızlı bir sürecin ardından memlekete döndü ve istirahate çekildi, son foto
![]()
Cihan teşekkür ederim biraz geç oldu amaAtmosferik devam ediyorum bu arada. Egzozdanda çok memnun kaldım sağol tekrar.
tamponlarımı kesinlikle boyatmam teşekkür ederim tekrar
sığmaz be hacı
Teşekkür ederim adaşSpoonları taktım fotoğraflarını görebilirsin.
son hali gerçekten çok şık olmuş. Bu şerefsizlerle başımız belada zaten çekememezlik kıskançlık hep ön planda oluyor ve geliyor arabaya zarar veriyor itin oğlu. Allah beterinden korusun maşallah...
App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı
www.instagram.com/kokumerkezi
App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı
www.instagram.com/kokumerkezi
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)