hayırlı ugurlu olsun kardeşim allah kazasız belasız agız tadıyla binmeyi nasip etsin :)
Printable View
hayırlı ugurlu olsun kardeşim allah kazasız belasız agız tadıyla binmeyi nasip etsin :)
takıpcısıyım :) maşallah devam
allah razı olsun çok sağolasın cümlemize inşallah :)
eyvallah sağolasın
bugün sabah erkenden trafıge gıttım plakalarımı ruhsatımı aldım, ordan boyacıdan aracı aldım, bosch akü taktık, 195/45/16 Pzero lastik taktık 1 yıl sınırsız çekici ve herturlu hasara karsı sıgorta hedıyesı de varmış ***** bu aracın kasko primi uçuk oldugu için yaptırmadım bu da ıyı isabet oldu :), en guzelı de fılmlerı sokerken arka cam rezıstansını tum uyarılara ragmen işe yaramaz hale getirdim:D:ofk::Deli: hayırlısı olsun bakalım fotolar ılk sayfadan devam...
Hızlı aile arabası:p. Maşallah abicim, 406 dan çok daha iyi gideceğine eminim:p:D.
boyanınca kendine gelmis alet,kazasız belasız olsun inş :)
maşallah yeniden hayat buluyo.
keşke en arka cam filmini sokmeseymişsin reziztansa zarar vermemek adına
inşallah kardeşim inşallah:)
sağol cümlemize, aynen şimdi bişeye benzedi :D
sağolasın ama yaptık bi hata işte:icon_wack zaten meslekten dolayı alışkanlık olmuş iç aynayı kullanmıyorum benım için çok buyuk bı kayıp degıl
hee görürsün sen kaıyp mı değil mi :D ulan mis gibin herşey orj sen gidip zorla bozuyon :D
kanka su turbo projesine startı ver artıkkk . planını yaptn mı?
tampon sınyallerını çift duylu amerıkan park yaptım dünde maslakta kompresyonunu ölçtük yoldada cihazdada gayet başarılı maşallah fotolar ilk sayfada...
maşşallah çok gsel. bu modeli seviyorum.
kompresyon ölçerken araç turbomuydu?
Maşallah sonunu merak ediyorum herşey gönlüne göre olsun.
kanka tam olarak kaç çıktı değerler?
Maşallah kardeşim maşallah. İyice bildiğin adam edecen tepe tepede binecen sen buna:)
sağol kardeşim allah razı olsun ...
kanka fotoda gorunen degerler varya normal bi araçda olması gereken böyleymiş 9 üstü
makina stock senın konunda gormustum sordum bu komp degerlerı ıle sıkıstırmanın açmadan nasıl bulunacagı hakkında bı fıkırlerı yoktu bızımkılerın sen ne yaptın ogrendınmı
allahtan bi mani çıkmassa inşallah kanka şuan bolt on için herşey hazır ama biz onunla yetınecekmıyız onun muhasebesını yapıyoruz hayırlısı bakalım ...
resme dikkat edersen sıfırdan başlamamış. braz sola kaymış rakamlara doğru. 0.5 barlık bir oranda ortalama.
http://www.hizliupload.com/img/191220oxo.jpg
orj motor. lpg pawaaa :D b18a
sıkıştırması ne bu makinenin?
edit:
bumudur?
B18A
The B18A is not considered part of the modern B-series family. This engine shares many characteristics with the B20A/B21 See Honda B20A engine.
Found in:
1986-1989 Accord Aerodeck LXR-S/LX-S (Japan)
1986-1989 Accord EXL-S/EX-S (Japan)
1986-1989 Vigor MXL-S (Japan)
Displacement: 1,834 cc (111.9 cu in)
Compression: 9.4:1
Bore: 81 mm (3.2 in)
Stroke: 89 mm (3.5 in)
Dual Keihin Carbs
Power: 100 hp (75 kW) @ 6100 rpm & 128 lb·ft (174 N·m) @ 4700 rpm
Transmission: A2N5, E2N5
o zaman bu?
B18A1
NON -VTEC
Found in:
1990-1993 Acura Integra USDM "RS/LS/GS" (DA9 Coupe, DB1 Sedan)
Displacement: 1,834 cc (111.9 cu in)
Compression: 9.2:1
Bore: 81 mm (3.2 in)
Stroke: 89 mm (3.5 in)
Rod Length: 137.01 mm (5.394")
Rod/Stroke Ratio: 1.54
Redline: 6500 rpm
Rev Limiter: 7200
Programmed fuel injection
Power: 90-91 Only: 130 bhp (97 kW) @ 6000 rpm & 121 ft·lbf (164 N·m) @ 5000 rpm
Power: 92-93 Only: 140 bhp (100 kW) @ 6300 rpm & 126 ft·lbf (171 N·m) @ 5000 rpm
Transmission: 90-91: A1,S1, cable
Transmission: 92-93: YS1, cable
ECU: OBD0 - PR4
b18a2 10,5 sıkıştırma olması lazım şöle bi link buldum
http://www.c-speedracing.com/howto/c...c/compcalc.php
ama moruk bızım komp da gorun en en yuksek sıkıştırma ıle aynısonuç çıkıyor aşşğı yukarı ben ole bı baglantı yaptım kendımce ama ...
93 model yok zaten TR'de onu belirtelim.
kanka ayrıca değerler sıfır araç için geçerli olan şeyler.
ki sende LPG var bide kim bilir ne zamandan beri;)
bende manifoldumu orj cevirdikten sonra bi yaptırıyım şu testi bakim.
ayrıca senin araç 91 modelse şanzumanında farklı kanka murat abinin verdiği bilgilerde yazıyor, ufak bilgi olsun sana.
92modelse ys kodlu olan ;)
o linki unutun :)
senin araç olması gereken normal şartlarda 185 psi yani 12.75bar imiş. minimum değer 135 psi yani 9.3 bar. bu durumda sağlıklı bir motor var diyebiliriz. yaşına oranla.
ayrıca pistonlar arası 2 bara kadar sağlıklı sayılıyor.
olm benım arabam ılk sahıbınden 03 03 2010 da alınmış aynı ayın 30 unda da lovato lpg takmış herıf en fazla 4K km yaptım dıyor ben arabayı bursadan aldıgımdan berı benzınde kullanılıyor komp olculurkende benzınde ıdı lpg tamamen boş oldugu ıcın onunla ayrı deneme sansım olmadı ...
bu arada araç 205000 de yaw :)
masallah kazasız belasız