ama hakkaten bı işlem yapsan iyi olcak sanki![]()
Mükemmel görünüyor![]()
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞBUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!
Radyatör suyunu değiştirdim bugün, bir de arkadaşlara filtre caps'i yollayayım derken çektiğim fotoğraf pek net değil cep telefonu idare edin
![]()
Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz
Aracı aldığımda 0-100 ölçtüm 18 saniye civarı çıkarmıştı 140 ı geçmiyordu82 model radyatörümüzü şişlettik, silikon boruların, su ve kalorifer borularının hepsi değişti, araca 5-30W tam sentetik castrol magnatec yağımız konuldu, yağ filtresi değişti, değişmişken lpg, avans ve karbüratör temizlendi ve hava ayarı yapıldı, şu an 0-100 ü 9.5-10 sn arası son hız 195 km, kavşaklarda 2. vites kesicide yanlayabiliyor bayağı geliştirmişim
![]()
Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz
Bu iyi gidişi ben kiloya bağlıyorum, kantarda 980 kg çıktım araç lpg'li ve bu değerler lpg'de çıkıyor lpg'de yanlıyorum lpg'de basıyorum, aracın gönyesi sağlam olduğu için - yanı yok, motorunda 2-3 haftada bi radyatör suyunu boşaltıp yenisini ekliyorum, yağ sürekli kontrolümde ve orjinal ara boruları var orta susturucumu söktüm, ses tatmin edici, yüksek devirlerde cırlama falan var, kesicide patlatıp çatlatıyoruz, çok keyifli asayişten biride almak istiyor ben burdaki kavşakta her patara çatara geçtiğimde kesicide o memur yanımda bitiyo neden böyle yapıyosun arabama diye![]()
Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz
maşşallah kardeşim ya.. harbiden yazdıklarını okurken heyecanlamadı değilim.. Karbüratör ü şişletmek nedir nasıl oluyo anlayamadım ama olumlu bişi olduğu kesin.. filtreyi daha soğuk biryere uzatsan krom boruyla belki daha iyi bile olabilr.. allah yüzünü güldürsün.. çok güzel araç bu bmw ler![]()
*On3r*
Pas, kir, tıkanmış kanalların hepsini açar, devirdaim pompasına yüklenmezsin, su pompası rahat çalışır motorun sulaması rahatlar, rahatlayan motor = performans ben size farkı şöyle anlatayım ilk günle şu an arasındaki fark, 2600 devirde vites attığımda ki zorunlu olarak bu devirde atıyordum 2000 devire düştüğünde araç torksuzluktan titriyordu, bugün sabah denedim tekrar aracı 1500 devirde vites atınca 1000 devire düşüyor, kabin içinde ve motorda titreme yok. Avans ı güzel ayarlamışım avans vurma da yok![]()
Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz
can peki bu işlemlerin maliyeti nedir ? yağ filan dahil.
orjinal son susturucuylamı cırlıyo ? yoksa son susturucu da degısıklık varmı ?
birde radyatör suyunu normal şebekedenmi kullanıyosun yoksa şaşal su mu ? neden diye sorucaksın. şaşal suda kireç 0 oldugu ıcın belkı degısıklıge gerek kalmayabılır o yuzden soruyorum ???
*Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)