User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
103 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Meggy

  1. #20

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle düşünüosan kullanma abi f7r burda savunma? ne gerek var böyle şeylere girmeye ülke yararı vs?

    tayyar atmosferik RS turbo bi motor unutmamak lazım

    modifiye etmeden F7R 2.0 150hp b16a2 (1.6) 160hp k20 aslında bence dengi efsane motor olarak diyorum k20 çok güzel bir motor çünkü sizin anlattığınız f7r efsanesiyle denk düşüo litrelerde tutuo atmosferik 200hp F7R la alakası yok hangi F7r Stock motorla bolt on turbo kitiyle 420hp lere çıkabilir? günlük güvenle kullanılabilir?

    rekorları merak ettim abi yazarsan sevinirim
    Benim savunmam senin savunmaman birşey ifade etmez diyorum ben,burası sanal alem.Illegal ortamlarda atıp tutmayla geçmeylede olmuyor.100 km yapmış 10000k km yapmış bilemem.Derecelere bakacaksın,adam noter eşliğinde bilmem nelerle kanıtlıyor başarıları rekorları dünya geneli.Biz burada avuç adam oturup ahkam keseriz sonra klavyeden efelenenmi ararsın,geçerim geçemezsem yakarımmı.Her aracın yetisi özellikleri farklıdır.Senin aracın iyi gider,virajda parende atar,biri durur 30 metrede biri durur 40.Ben F7R a binerim,durur 39 metrede,beni mutlu eder.Param buna yeter,hergün sokaklarda yarışmı yapıyorum.İşime geliyor biniyorum.Servisi her tarafta var,parçası nispeten uygun,ne bileyim işte.İmkanım oluncada yine Renault alırım sanırım neticede bildiğim az çok tanıdığım marka.F7R ın başarılarını istemiştin,konu kirliliği olmaz neticede Ozan kardeşimin topiği yazalım 2-3 tane.

    Maxi Megane Bozhane'yi fethetti!
    01.Eylül.2007 - [ 226 ] Geri
    Mer-Tur Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın altıncı yarışı Genel Sigorta Tırmanma Yarışı, İstanbul Otomobil Klübü (İSOK) tarafından efsanevi Bozhane parkurunda 1 Eylül 2007 Cumartesi günü düzenlendi. Beykoz ilçesine bağlı Bozhane yakınlarındaki Öğümce köyünden Mahmut Şevket Paşa köyüne giden yoldaki 5.6 kilometrelik parkurda iki çıkış olarak düzenlenen yarışta ilk defa en iyi zamanı Renault Maxi Megane ile Cem Acar gerçekleştirdi. İki çıkış üzerinden düzenlenen yarışta Cem Acar ikinci çıkışta elde ettiği 3:29,22'lik zamanı ile Mitsubishi Evo 9 ile yarışan Vedat Diker'i geride bırakmayı başardı.
    Cumartesi sabahı teknik ve idari kontrol ile başlayan yarışta ekipler iki kez antreman çıkışlarını tamamladılar. Antremanlar sırasında Kategori 1 lideri Serhan Türkkan yol dışına taşarak aracına hasar verdi ve yarışdışı kaldı. Ayrıca Gökhan Serim de yoldan çıkarak yarışa veda etmek zorunda kaldı. Kategori 1'in iddalı pilotu, son üç yarışın galibi Murat Üçbaşaran da yoldan çıkmasına rağmen çekici ile aracını düştüğü yerden kurtardı ve yarışa katıldı. Antremanların tamamlanmasının ve yolun açılmasının ardından 15:00'da verilen start ile ekipler ilk çıkışlarını gerçekleştirdiler. İlk çıkışta Vedat Diker ile Cem Acar arasında sadece 0.64 saniye fark vardı. 16:30'da verilen ikinci çıkışta biraz daha hızlanan Cem Acar 3:29,22'lik zamanı ile uzun süredir tırmanma yarışlarında geçilmeyen Diker'i 2,84 saniye geçmeyi başararak Genel Sigorta Bozhane Tırmanma Yarışı'nın en iyi zamanını gerçekleştirdi.
    Kesin olmayan zamanlar:


    KATEGORİ 1
    KAPI
    YARIŞMACI
    SÜRÜCÜ
    MARKA
    1.ÇIKIŞ
    2.ÇIKIŞ
    TOPLAM
    NO
    ZAMAN
    2
    Murat ÜçbaşaranMurat ÜçbaşaranPegeout 106 GTI
    03:53,51
    03:55,11
    07:48,62
    4
    Delta SportÖzcan SökeFiat Palio
    04:02,44
    04:01,64
    08:04,08
    3
    Delta SportEvren ÖzcanFiat Palio
    04:05,56
    04:02,64
    08:08,20
    9
    Erkan KitapçıoğluErkan KitapçıoğluFiat Palio
    04:24,81
    04:20,82
    08:45,63
    6
    Alp Arslan TanerAlp Arslan TanerCıtroen Saxo Vts
    04:32,00
    04:19,09
    08:51,09
    7
    Delta SportBarkın ŞahinFiat Palio
    04:30,95
    04:26,81
    08:57,76
    11
    Delta SportÇiçek GüneyFiat Palio
    04:30,90
    04:31,30
    09:02,20
    10
    Emre DurmazEmre DurmazCıtroen Saxo Vts
    04:52,19
    04:32,38
    09:24,57
    8
    Delta SportRoya AngejıheidariFiat Palio
    04:16,02
    05:23,93
    09:39,95
    1
    Delta SportSerkan TürkkanFiat Palio
    5
    Delta SportGökhan SerimFiat PalioKATEGORİ 2
    14
    Delta SportAli ÖnkökFiat Punto
    03:43,05
    03:42,07
    07:25,12
    13
    Burak NomerBurak NomerPegeout 306 S16
    03:48,09
    03:43,89
    07:31,98
    12
    Nebil ErbilNebil ErbilCitroen C2
    03:48,66
    03:46,72
    07:35,38
    17
    Cevdet DurmazCevdet DurmazPegeout 306 GTI
    04:14,68
    04:14,70
    08:29,38
    18
    Murat EkşiMurat EkşiFiat Palio Kıtcar
    03:53,89
    DNF
    15
    Taner ŞengezerTaner Şengezer
    16
    Ümit ÜlküÜmit ÜlküFiat Palio
    19
    Alkan ErdenAlkan ErdenHonda TypeKATEGORİ 3
    20
    Vedat DikerVedat DikerMitsubishi Evo 9
    03:32,18
    03:32,06
    07:04,24
    23
    Şeref AkgünŞeref AkgünMitsubishi Evo 6
    03:42,35
    03:43,75
    07:26,10
    22
    Öğül OrhanÖğül OrhanMitsubishi Evo 8
    03:46,08
    03:45,16
    07:31,24
    21
    Emin Ali KoçerEmin Ali KoçerSubaru Impreza Turbo
    03:48,07
    03:45,32
    07:33,39
    24
    Halim ÖzalHalim ÖzalMitsubishi Evo 7KATEGORİ 4
    25
    Cem AcarCem AcarRenault Megane
    03:32,82
    03:29,22
    07:02,04
    31
    Ümit Kemal CoşkunÜmit Kemal CoşkunAlfa Romeo
    04:04,19
    04:05,18
    08:09,37
    27
    Gürkal MenderesGürkal MenderesPegeout 309 16S
    04:17,41
    04:18,66
    08:36,07
    26
    Tan UydaşTan UydaşVauxhall
    04:27,76
    04:25,10
    08:52,86
    28
    Galip BilginGalip BilginRenault 19
    04:33,07
    04:33,83
    09:06,90
    29
    Cumhur ÖnderCumhur ÖnderProton Wira Evo3
    30
    Tayfun ApuhanTayfun ApuhanRenault 11 Turbo



    Yeni Maxi Megane nefes kesti !..

    Renault Sport Türkiye adına Elf ve Sonax katkıları ile 2005 Türkiye Pist Şampiyonası Grup Maxi’de mücadele eden Ethem Genim, sezonun dördüncü yarışında finişe ikinci sırada ulaştı.

    Bu yarış ile birlikte yeniden Renault Maxi Megane direksiyonuna geçen pistlerin tecrübeli ismi 03-04 Eylül tarihlerinde İOK (İzmir Otomobil Kulübü) tarafından Pınarbaşı Pisti’nde organize edilen yarışta Cumartesi yapılan sırlama turlarında Ethem Genim ve Erkut Kızılırmak arasında saliselerden olması Grup Maxi mücadelesinin oldukça renkli geçeceğinin habercisi oldu.

    Sesi, görüntüsü ve performansı ile yarış severleri adeta büyüleyen ve 2003-2004 yıllarında Genim’e şampiyonluk kazandıran Maxi Megane yeni görünümü ile bu hafta sonu İzmir’de start aldı ve startla birlikte liderliğe oturmayı başardı…

    İlerleyen turlarda start düzlüğü çıkışındaki virajın girişinde hamle yaparak Genim’in önüne geçen Kızılırmak kalan turlarda bu pozisyonunu korumayı başararak günü birinci tamamladı. Genim ve Kızılırmak uzun süredir özlemi çekilen çekişmeyi piste taşırken Grup Maxi’de üçüncülük Renault Clio RS ile yarışan genç pilot Kadir AKÇA’nın oldu.



    GENİM ŞAMPİYON..
    RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, İzmir Pınarbaşı Pisti'nde düzenlenen Türkiye Pist Şampiyonası 5. ayağında Grup Maxi'de zafere ulaşan isim oldu. Yarış sabahı gerçekleştirilen ısınma turlarında Pınarbaşı pistinin otomobil kategorisindeki rekorunu 220 salise geliştirerek 58.340 ile yeni rekora imza atan GENİM, bu birincilikle bitime 1 yarış kala şampiyonluğu garantiledi…
    STS (Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri) ana sponsorluğunda Elf, CMS, Kent Olips, Omsan ve Michelin'in katkılarıyla mücadele eden RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, pistlerin en hızlı pilotu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Yarımca Körfez Pisti ve İzmir Pınarbaşı Pisti'nin en hızlı ismi olan Genim, sezonun beşinci yarışında da bu başarısını tekrarlayarak 20 turluk yarışta finiş bayrağını ilk geçen isim oldu...
    Toplam 6 pilotun mücadele ettiği Grup Maxi'de; 7 ileri sequential şanzımana sahip 285 HP gücündeki Renault Maxi Megane ile geçen yılın Türkiye Pist Grup A Şampiyonu Genim zafere rahatlıkla ulaşırken, Celal GÜLERHAN (Mitsubishi Lancer EVO VII) ikinci ve RENAULT PERFORMANS TEAM'in diğer pilotu Aykut Kutluel (Renault Maxi Megane) üçüncü oldu. Startla birlikte Celal Gülerhan Mitsubishi Lancer'ı ile iyi bir kalkış yaparak liderliğe yükseldi ve kendisini Hakan KOPAN izledi. Ancak Ethem Genim, Renault Maxi Megane'ı ile Gülerhan ve Kopan'ı 4. turda müthiş bir atakla geçmeyi başardı. Temposunu her tur arttıran Genim rahat bir birincilik elde ederken, ikinci sırada finiş gören Hakan KOPAN yarış sonunda kapalı parka girmek yerine pit alanına girmesi ve mekanikerlerin araca müdahale etmesi üzerine komiserler kurulu kararı ile yarıştan ihraç edildi.
    Bu yarışın ardından Türkiye Pist Grup Maxi Şampiyonası'nda en yakın rakibi Celal GÜLERHAN ile arasındaki puan farkını 23'e yükselten GENİM, sezonun bitimine bir yarış kala şampiyonluğunu garantiledi…

    GRUP MAXI SONUÇLARI
    1 Ethem GENİM ... Renault Maxi Megane
    2 Celal GÜLERHAN ... Mitsubishi Lancer EVO VIII
    3 Aykut KUTLUER ... Renault Maxi Megane



    Kocaeli Otomobil Sporları Derneği (KOSDER) tarafından düzenlenen Türkiye Mer-Tur Tırmanma Şampiyonası'nın üçüncü yarışı Maşukiye beldesinde Kartepe mevkiinde gerçekleştirildi. İki çıkış olarak düzenlenen yarışta parkurun en hızlısı ikinci çıkışta en iyi zamanı, Kategori 4 aracı Renault Maxi Megane ile mücadeleye katılan Cem Acar elde ederken, iki çıkışın toplamı ile belirlenen yarışın birinciliğini de Kategori 2 pilotu Nebil Erbil kazanmış oldu.
    Dört farklı kategorinin yer aldığı şampiyonada bu yarış üç kategoriden araçların katılımı ile tamamlandı. Kategori 3 pilotu Öğül Orhan'ın rahatsızlığı nedeni ile katılamaması nedeni ile diğer pilotlar Vedat Diker ve Emin Okan Koçer de yarışa katılmama kararı aldılar.
    Kategori 1'de ilk sırayı Peugeot 106 ile mücadeleye katılan Murat Üçbaşaran aldı, ikinci Evren Özcan olurken, üçüncülük Toygar Saraçoğlu'nun oldu. Özcan ve Saraçoğlu, Delta Sport'un hazırladığı Fiat Palio'lar ile mücadeleye katıldılar. Bu yarışta dördüncü olan Serhan Türkkan şampiyonada liderliğini sürdürdü, Evren Özcan ikinci, Toygar Saraçoğlu ise üçüncülükteki yerlerini korudular.
    Kategori 2'nin en hızlı ismi Nebil Erbil, tüm katılımcılar arasında da toplam zamanlarda en hızlı isim olmayı başardı. İlk çıkışta start saati ile finiş saatinin senkron olmaması sebebi ile 23 saniye fazla ölçüldüğü yarışta Nebil Erbil toplamda 6:35,00'lık zamanı ile en hızlı zamanı elde etti. Düzeltilmiş zamanı ile Erbil toplamda 6:12,00 yapmış oldu. Bu kategorinin ikincisi İzmirli pilot Taner Şengezener olurken, üçüncülük Ali Onkök'ün oldu. Şampiyona puan durumunda bu kategoride Taner Şengezener üç yarış sonrasında topladığı 28 puan ile liderliğini korurken, ikincilikte Nebil Erbil yer alırken, Burak Nomer üçüncü sırada bulunuyor.
    Kategori 3 pilotları Vedat Diker ve Emin Okan Koçer, üçüncü yarışmacı Öğül Orhan'ın rahatsızlığı neden ile yarışmaya katılamayacağını açıklamasından sonra yarışmaya katılmama kararı aldılar. Bu nedenle bu yarışta Kategori 3 araçları start almadı. Kategori 3'te puan durumunda bir değişiklik olmadı; Emin Okan Koçer 18 puan ile lider, 16 puanlı Vedat Diker ikinci ve 14 puanlı Öğül Orhan da üçüncü sırada yer alıyor.
    Kategori 4'te yer alan efsane araç Renault Maxi Megane, Kartepe parkurunda izleyicilerin gönlünü; hem sesi hem de görüntüsü ile fethetti. İkinci çıkışta tüm araçlar içinde en iyi zamanı (2:58,70) elde ederek etabı 3 dakikanın altında geçebilen tek araç oldu. Cem Acar'ın kullandığı Renault Maxi Megane, 1997 yılında Avrupa F2 Şampiyonu olan Nejat Avcı'nın kullandığı araç. Bu yarışta yine eski renklerine bürünen Maxi Megane tarihin sayfalarından çıkarak yeni neslin de gönlünü çalmayı başardı. Bu kategoride Gürkal Menderes ikinci olurken, üçüncülük Alper Ekmekçioğlu'nun oldu. Liparis adına kayıt yaptıran Cem Acar bu sonuçla şampiyonada liderliği de ele geçirmiş oldu. Tan Uydaş şampiyonada ikinci sıraya inerken Alper Ekmekçioğlu onun bir puan gerisinde üçüncü sırada yer alıyor.
    Yarışın şanssız pilotları ise Cumartesi günü antremanlarında kaza yapan Taner Şengezener, ilk çıkışta şanzıman arızası ile yarışdışı kalan Tunç Tuncer ve ikinci çıkıta aks kesen Kenan Seferler oldu. Şengezener'in kaza yapan aracı bir gece içinde neredeyse yeniden yapılarak yarışa yetiştirildi.
    Maşukiye Belediyesi, The Green Park Hotels & Resorts, Cem Bey Turizm, İzmit Ticaret Odası destekleriyle düzenlenen yarışın ödül töreni The Green Park Hotels & Resorts'da yapıldı.



    MAXİ'NİN KRALI GENİM...
    RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, Yarımca Körfez Pisti'nde düzenlenen Türkiye Pist Şampiyonası 4. ayağında Grup Maxi'de zafere ulaşan isim oldu. Bir gün önce gerçekleştirilen sıralama turlarında Körfez pistinin otomobil kategorisindeki rekorunu 300 salise geliştirerek 49.030 ile yeni rekora imza atan GENİM, 20 turluk yarışta en yakın rakibi GÜLERHAN'a tur bindirdi …
    STS (Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri) ana sponsorluğunda Elf, CMS, Kent Olips, Omsan ve Michelin'in katkılarıyla mücadele eden RENAULT PERFORMANS TEAM pilotu Ethem GENİM, pistlerin en hızlı pilotu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Cumartesi günü yapılan sıralama turlarında RENAULT MAXI MEGANE ile kaydettiği 49.030'luk zamanı ile bir kez daha kendi rekorunu geliştirerek Yarımca Körfez Pisti'nin en hızlı ismi olan Genim bu başarısını yarışa da taşıyarak 20 turluk yarışta finiş bayrağını ilk geçen isim oldu...
    Toplam 9 pilotun mücadele ettiği Grup Maxi'de 7 ileri sequential şanzuma sahip 285 HP gücündeki Renault Maxi Megane ile geçen yılın Türkiye Pist Grup A Şampiyonu Genim zafere rahatlıkla ulaşırken, Korgün Şengün (Mitsubishi Lancer EVO IV) ikinci ve RENAULT PERFORMANS TEAM'in diğer pilotu Aykut Kutluel (Renault Maxi Megane) üçüncü oldu. Startla birlikte Celal Gülerhan Mitsubishi Lancer'ı ile iyi bir kalkış yaparak liderliğe yükseldi. Ancak Ethem Genim, Renault Maxi Megane'ı ile deniz şiganında yakaladığı Gülerhan'ı sonraki düzlükte geçmeyi başardı. Temposunu her tur arttıran Genim, rahat bir birincilik elde ederken Celal Gülerhan'a tur bindirdi. Takımın diğer pilotu Aykut Kutluel ise ikincilik için Gülerhan ile giriştiği mücadele sırasında Gülerhan'ı geride bıraktığı an ikinciliği kaptırdığı Korgün Şengün'ü çok sıkıştırmasına rağmen üçüncülükle yetindi. Yarışın bir diğer favori ismi Opel pilotu Hakan Kopan ise sıralama turlarında otomobilin motor sorunu yaşaması sebebiyle start alamadı.

    GRUP MAXI SONUÇLARI
    1 Ethem GENIM ………… 16:36.652
    2 M.Korgün SENGUN ………… 17:25.987
    3 Aykut KUTLUER ………… 17:27.061
    4 Celal GULERHAN ………… 16:39.805
    5 Mehmet BESLER ………… 17:21.448
    6 Osman UĞUR ………… 16:42.598
    7 Ömer ERCAN ………… 17:04.940
    8 Merih ERKAL ………… 14:56.496
    9 Nuray ESENER ………… 17:17.539


    http://komikvideom.com/video/20528/R...xi_Megane.html


    Türkiye pist şampiyonasının 3. ayağı geçtiğimiz hafta sonu İzmit Körfez pistinde gerçekleştirildi. Güneşli ve açık bir havada yapılan yarışlarda Türkiye Pist Grup A, Grup N, F3 ve Super Production 'ın yanı sıra Formula 3 ve motosiklet yarışlarıda gerçekleştirildi. Ayrıca aynı gün Mutlu Cup yarışı da düzenlendi. Grup A'da Ethem Genim STS ana sponsorluğunda performans team adına Renault Maxi Megane ile ilk sırayı alarak pistlerde ne kadar iddialı olduğunu bir kez daha kanıtlamış oldu. Genim'in en büyük rakibi, Opel Astra G Kit Car ile yarışan İbrahim Okyay ise yarış sırasında pole pozisyonda başlamasına rağmen startta Ethem Genim'in arkasına düşerek bir bakıma ikinci sırada yarışa başlamış oldu. Ancak Okyay yarışta kırmızı bayrak sallandığı bir sırada kural ihlal ederek önündeki araçları geçince yarış komiserleri tarafından yarışmadan ihraç edildi. Daha sonra yarışın kalan kısmını rahat tamamlayan Ethem Genim, Türkiye pist şampiyonasının üçüncü ayağını kazanmış oldu.

    Yarış boyunca dikkatleri çeken en büyük nokta, STS ana sponsorluğundaki Performans Team 'in gerek basın mensuplarına gerekse tüm seyircilere yönelik yaptığı gerçekten başarılı tanıtımlarıydı. Geride kalan bu pist yarışına yeni renkleri ile katılan Performance Team 'in başarılı pilotu Ethem Genim, yarışın ardından bazı basın mensuplarını bir Clio cup otomobili ile Co-drive etkinliğinde buluşturarak, takımlarının tanıtımını son derece iyi bir şekilde yapmış oldu. İşte sizlere Performans Team ve yarıştırdıkları ekip ve otomobilleri hakkında tüm merak ettikleriniz...


    Renault Performans Team
    Renault Maxi Mégane, Renault Sport'un ralli departmanı tarafından Mégane Coupé 16V baz alınarak yaratılmış kendi çizgisinin son ralli otomobili... Renault Design tarafından tasarlanan gözalıcı karoser ile, Maxi Mégane bir mükemmel yarışçı haline gelmiş ve başta Fransa olmak üzere pek çok Uluslararası rallide birçok şampiyonluk ve birincilik kazanmıştır.
    Renault-Mais'in 1998 sezonu sonunda ralli departmanının faaliyetlerini sona erdirmesinin ardından 4 yıldır garajda bekleyen Maxi Megane'lar, bu sezon Ethem GENİM pilotajında Atıl ATILGAN'ın co-pilotluğunda Türkiye Ralli ve Pist Şampiyonalarında start alıyor.
    RENAULT PERFORMANS TEAM, bu güne kadar yaptığı başarılı dereceler ve adrenalini arttıran sesiyle kendisine özel bir hayran kitlesi yaratan Maxi Mégane'lar ile Sakarya Telekomünikasyon Sistemleri STS ana sponsorluğunda Kent Olips, Omsan, Elf, CMS ve Michelin katkıları ile başarılı sonuçlar almak hedefi ile yola çıkıyor.
    RENAULT PERFORMANS TEAM, Türkiye Pist Grup A Şampiyonası ile Türkiye Ralli Şampiyonası Sınıf 7 Birinciliğinde lider durumda bulunuyor.

  2. #21
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kazasız belasız. megane coupe lerin beyinlerine müdahale edilemiyor kesiciden başka diye biliyordum. yanlış mı biliyorum. bu arada aracın önden çok farklı duruyo. göz aşinalığım çok yok ama. panjur mu kaput mu nedir farklı olan. angel lı megane coupe de ilk kez görüyorum ayrıca. maşallah
    Güneş yansıdığından dolayı kaput kabarmış gibi duruyor... Maşallah güzel araba...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  3. #22

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renault Maxi Mégane
    TEKNİK ÖZELLİKLER
    Engine
    F7R-A710- 4 cylinders, 16 valves Capacity (cc) 1995 Bore x stroke (mm) 84 / 90
    Maximum power (bhp)
    280 at 8000 rpm
    Maximum torque (kg/m)
    25,8 at 5900 rpm
    Transmission
    7-speed sequential gearbox, Viscous Coupling differential (Tarmac)
    6-speed sequential gearbox, Viscous Coupling differential (Gravel)
    Suspension
    Front MacPherson struts with custom-made uprights, springs and dampers
    Rear Transverse links, trailing arms, custom-made uprights, springs and dampers
    Brakes
    Front / gravel : DV280
    Front / asphalt : DV355
    Rear / gravel : DV265
    Rear / asphalt : DV254
    Dimensions & Capacity
    Length (mm) : 3952
    Widht (mm) : 1835
    Height (mm) : 1350
    Wheelbase (mm) : 2492
    Front track (mm) : 1598
    Rear track (mm) : 1598
    Weight (kg) : 960
    Safety Equipment
    Matter Roll cage
    OMP driver seat
    6 points harnesses
    Extinguisher
    Electronical battery switch


    Motorspor.com: Cumartesi günü yapılan seeding'leri nasıl değerlendiriyorsunuz? Otomobiliniz performansı için neler söyleyebilirsiniz?
    CG: Gayet iyi. Şu anda GR N de üçüncü pozisyondayız. İkinci de olabilirdik. Bence çok iyi.
    Motorspor.com: Bu sene Türkiye Pist Şampiyonası'nda Ethem Genim ve Hamdi Ünal gibi iki usta pilot ve iki güçlü otomobilin mücadelesini izleyeceğiz. Bu Türkiye Pist Şampiyonasının genel seyrini nasıl etkiler sizce?
    CG: Çok daha güzel bir yarışma heyecanı getirecektir. Geçtiğimiz senelerde Opel yalnız başına yarışıyordu. Bu sene yanına bir arkadaş buldu. Bence çok daha heyecanlı güzel yarışlar olacak.

    Yusuf Aramacı (Yarış Öncesi)
    Motorspor.com: Bu sene GR A da Hamdi Ünal ve Opel Astra Kit Car'ın yanında Ethem Genim ve Renault Maxi Megane mücadele edecek. Bu konu Opel Team Turkey'i Pist Şampiyanasında hangi yönlerden etkiler? Motorspor.com aracılığıyla yarışseverlere neler söyleyebilirsiniz?
    Yusuf Aramacı: Bu sene pistlerde ciddi bir rakibimiz var. Dün seedinglerde aynı saniyenin içinde olmasına rağmen ikinci zamanı yaptık. Bizim geçen seneden olan bir tembelliğimiz var. Geçen sene çok rahat kazanıyorduk. Pistleri çok fazla dikkate almadık açıkçası. Daha çok ralliye eğildik. Bugünkü durum gösteriyor ki pistte daha çok çalışmamız lazım. Çünkü bir rakip var. Açıkçası bu hoşumuza da gidiyor. Rekabetin olması bizim daha iyi şeyler yapmamızı sağlayacak diye düşünüyorum. Geçen seneden farklı olarak Opel Corsa Kit Car'ı da sokuyoruz bu sene. Corsa bizim beklentilerimizin çok üstünde bir otomobil. Megane ve Astra'ya karşı 2 sn ile onların arkalarında ve 3. en iyi zamanı yaptı. Bu çok sevindirici. Üzücü hiçbir şey yok. Önümüzdeki pistlerde daha iyi olmaya çalışacağız.
    Ethem Genim (Yarış Öncesi)
    Motorspor.com: Renault Maxi Megane ile Ethem Genim 2003 yılında pistlerde yarışseverlerin karşısında. Bu sene nasıl bir pist şampiyonası olacak sizce?
    Ethem Genim: Renault Maxi Megane gerçekten muhteşem bir otomobil. Gerek Avrupa'da gerekse ülkemizde rallilerde başarılı dereceleri var. Avrupa şampiyonu olan bir otomobil. Hatta yurtdışında ünlü pilotlar bu otomobille WRC otomobillerini de geçtiklerinin görüyoruz. Bizim Türkiye'de yarışlarda kullandığımız 2 tane Maxi Megane'ımız var. Bir tanesi toprak için bir diğeri ise asfalt için hazırlanmış. Toprak ile toprak rallilerde asfalt ile hem 4 ralli hem de 6 pist yarışını kovalayacağız. Biliyorsunuz pistte herşey seyirci önünde gerçekleşiyor. Bu anlamda baktığımız zaman seyirciye biraz heyecan yaşatmamız lazım. Bu da mücadeleyle beraber geliyor. Opel'in Astra'sı güçlü bir otomobil. Türkiye'de de yalnız başına dönüyordu pistlerde. Renault Maxi Megane'ın gelmesiyle bir heyecan gelecek. Bu da seyirciye keyifli anlar yaşatacak. Gerek seyirci gerek basın bundan zevk alacaktır.


    Şu an bildiğim kadarıyla Türkiye'deki tüm pistlerin rekorları 3-4 içinde F7R lı makine tarafından kırılan rekorlarla devam ediyor,hala egale edebilen yok.Sıralamalarda Typerlar,Subarular,Evolar geçemedi bu cihazı.Yanlış veya yeni bilgi varsa eklesin bilenler.

  4. #23
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi çocuk arabasını gözsterdi, siz birbirinize girdiniz...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  5. #24

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani uzun lafın kısası bu makine eğer bu değerleri vermişse,efsane Clio Williams ve Spider modellerinde de kullanılmışsa,biraz daha dikkat edilmeli dedik biz yıllarca.Ancak yok turbo,yok atmosferik,yok devir yok kaldırla olmuyor işte cevap burada saklı.

  6. #25
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Şu an bildiğim kadarıyla Türkiye'deki tüm pistlerin rekorları 3-4 içinde F7R lı makine tarafından kırılan rekorlarla devam ediyor,hala egale edebilen yok.Sıralamalarda Typerlar,Subarular,Evolar geçemedi bu cihazı.Yanlış veya yeni bilgi varsa eklesin bilenler.
    tek bir araçtan gitmişsin abi başka yok galba maxi meganın birinciliği ile F7R ın alakası yok konu F7R maxi megan değil ztn maxi özel hazırlanmış hafif feci yol tutan deli gibi kısa şanzımanı olan bir araç pilotaj farkıda var ama eminim geçicek bir sürü araç vardır TR ye gelmemişleridr çünkü örnekler hp TR


    abi o zmn memleket yararı ne alaka niye öyle bişi yazdın onu anlayamadım?

    bu arada önceki postlarımda da yazdım kimse aracını sevmene ona binmene senin beğenmene birşey diyemez ama F7R abartılıyor bariz ortada benim takıldığım konu o benim arabamda F7R var yok şöle yapar böyle yapar eleştirdiğin adamlar gibi bir izlenim oluşuyo, ayrıca o bahsettiğin klavye erkeklerinden yok burda onlara senin gibi burdaki herkes uyuz gel deneyelim desen çıkıp gelirler

  7. #26
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani uzun lafın kısası bu makine eğer bu değerleri vermişse,efsane Clio Williams ve Spider modellerinde de kullanılmışsa,biraz daha dikkat edilmeli dedik biz yıllarca.Ancak yok turbo,yok atmosferik,yok devir yok kaldırla olmuyor işte cevap burada saklı.
    devir değişio abi ondan turbo WRC de de görmek isteriz renault u madem ralli konusuna girdik

  8. #27

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MUGENPOWE® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya ben hıc yuruyen f7r gormedm goren warsa vıdeosunu felan yolasn kıme zamanında kapak yaptı kım yaptı bı annat bıde muswedde demısn gıt bı arbanın kaputunu ac muswedde gor saygılar ...
    Yürüyen görmemen doğaldır,yukarda koşanlarını koyduk oradan bakabilirsin fırsat bulursan.
    Bu arada sen modifiyemdeki armağanmısın,avatar dikkatimi çektide.

  9. #28

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    devir değişio abi ondan turbo WRC de de görmek isteriz renault u madem ralli konusuna girdik
    Valla benim hiçbirine giresim yok,vatana millete yararından kastım ekonomik ve diğer gelişim süreçleri açısındandı.Bugün bu 2 markanın ekonomimize direkt katkılarına baktığında ki bu mevzu çoğu arkadaşı bağlamayacaktır,sağladığı istihdam,kaç bayisi servisi olduğu olgusu,kaç yıldır Türkiye'de araç ürettiği,sattığı rakamlar ekonomik dersek,yeni gelişmekte,burada eski tecrübeli yaşlı abilerini dinleyen okuyan bilgilenen tayfaya yol göstericilik olarak baktığında da hangi aracın ne olduğunu ne maksatla üretildiğini,güvenlik,ekonomi(yakıt),fiyat performans değerlerini görmeden,sadece yüksek devirde güç üzerine kurulu yavan tatsız bir bilgilendirme olduğu kanaatindeyim.Zaten bu Honda fanatizmi kadar derin kökleri olan bir başka markada yok,dünyanın en iyi aracı makinesi Honda,diğerleri telmaşa.
    Neyse bak nerden nereye geldi konu yine,şimdi yine cevaplar uçuşur ortalıkta,umarım kimseye dokundurma yapmadan geçmişizdir mevzuyu.Ancak fanatiklikte son nokta ne fener ne cimbom ne başkası honda kardeşim.

  10. #29
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla benim hiçbirine giresim yok,vatana millete yararından kastım ekonomik ve diğer gelişim süreçleri açısındandı.Bugün bu 2 markanın ekonomimize direkt katkılarına baktığında ki bu mevzu çoğu arkadaşı bağlamayacaktır,sağladığı istihdam,kaç bayisi servisi olduğu olgusu,kaç yıldır Türkiye'de araç ürettiği,sattığı rakamlar ekonomik dersek,yeni gelişmekte,burada eski tecrübeli yaşlı abilerini dinleyen okuyan bilgilenen tayfaya yol göstericilik olarak baktığında da hangi aracın ne olduğunu ne maksatla üretildiğini,güvenlik,ekonomi(yakıt),fiyat performans değerlerini görmeden,sadece yüksek devirde güç üzerine kurulu yavan tatsız bir bilgilendirme olduğu kanaatindeyim.Zaten bu Honda fanatizmi kadar derin kökleri olan bir başka markada yok,dünyanın en iyi aracı makinesi Honda,diğerleri telmaşa.
    Neyse bak nerden nereye geldi konu yine,şimdi yine cevaplar uçuşur ortalıkta,umarım kimseye dokundurma yapmadan geçmişizdir mevzuyu.Ancak fanatiklikte son nokta ne fener ne cimbom ne başkası honda kardeşim.
    ehehe yok abi adam gibi tartışıyoruz burda honda yazdın die honda dan bahsediyorum fanatizmim yok çok beğenirim ayrı mantıklı bakmak gerek hondanın da fabrikası var toyota nın var japon olarak baktığımızda, renault ne yaptı toros fln şahin gibi yani abi bence bunların bize katkısı olmadı hiç? otohaberin test verilerinde F7R vti dan az performans çok yakıt yakiyordu yanlış hatırlamıyorsam? yüksek devirde güç olayı tamamen zevktir sonuçta ortada bi güç var honda haricinde bir sürü marka var performanslı motorlarıyla ünlü hiçbir hondacının fanatiklerinin bile inkar edeceğini sanmam

  11. #30

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah herkese selamet versin,bu konunun sonu gelmez.

  12. #31
    emir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kazasz belasız güzel olmuş

  13. #32
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel araç kazasız belasız..

  14. #33
    MUGENPOWE® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.739
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yürüyen görmemen doğaldır,yukarda koşanlarını koyduk oradan bakabilirsin fırsat bulursan.
    Bu arada sen modifiyemdeki armağanmısın,avatar dikkatimi çektide.
    yok ben aramaan felan deılım adım murat cou kısıde tanır sen rallı den felan gırmısın bızım karsılastırmamsı road car wrc ler yada kıt carlar deıl ona bakarsan bı dunya pıst parkur sonucu dokerız burda kıyaslamaları deıstırme bence burda konu senın muhtesem dedın feyedireee motoru onu kıyasla sen parkluarları pıstlerı karsıtırma yoksa konu arapsacı olur ...

  15. #34

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ...........................

  16. #35
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı alıp binme demedik ztn eheh chip olayından kastım önceden chip yapılamıyordu şimdi yapılıyor demişsin çok ileri gidilecek bir araç değil şuan atmosferik yüklesen chip headers egsoz intake egzantrik vs yapsan max alacağın güç 30 35hp bişidir yani bir tomarda para döküceksin gideceği yer bu kadar yani onu söylemeye çalıştım eskiden chiplenemiodu chiplenince 20hp alınmıo ne yazık ki

    Aziz ustayı tanırım hatta araba denicez eheheh deli biridir biraz o

    honda fanatizmi konusuna gelince burda olsa bile mantıklı fanatizm vardır bu benim zevkim buna biniyorum dediğin zaman kimse karışmaz başka sitelerde olan apaçilerden yoktur burda standartsa standarttır birde

    vti kısa olayı yetişio demişsin ya vti a da kısa takarsan vti gene önde olur yani modifiyeye girince işler değişir eşit modifiye edilmiş araçları karşılaştırmak lazım.

    bu arada şimdiden başarılar dilerim bence aracı hafifletmeye çalış çok fardekio

  17. #36

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ................................

  18. #37
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    type-r ları geçebiliomusun? oraya gelicekler stock olmicak ama

    orjinalinde headers var die bişi yoktur mutlaka daha iyisi vardır turbo olayına bursada girme derim ben

  19. #38

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ...............................

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •