12.5 cr Cp Piston
OEM kollar
itr egzantrik
itr yay-şapka
ACL Race Yatak
Golden Eagle Main gridle
Aem Ayarlı Kasnak
Snow Methanol Kit
Tuned S.R - MKT
Rodaj ayarındadır.3000 rpm Redline.
Project 01-LS VTEC İNTEGRA - YouTube
Printable View
12.5 cr Cp Piston
OEM kollar
itr egzantrik
itr yay-şapka
ACL Race Yatak
Golden Eagle Main gridle
Aem Ayarlı Kasnak
Snow Methanol Kit
Tuned S.R - MKT
Rodaj ayarındadır.3000 rpm Redline.
Project 01-LS VTEC İNTEGRA - YouTube
hadi inşallah güzel yürür videolarınıda görürüz..
mşllh.
eyw erol abi Parça tedariğinde yardımlarınızdan dolayı sen ve günay abiye Çok teşekkürler.
hayırlı olsun maşallah
rodaj yapmadan launch mı yapıyosunuz Maşallah
yanlız anlamadıgım bir olay var neden LS vtec ?
neden B20 degil
neden itr cam neden daha agresif egzantrikler degil ?
sıkıştırmanız çok iyi de hedefiniz kaç HP
yani bence bu araç en fazla olucak 180 190 hp integra zaten agır
85mm 12.5 cr li bir B20 yada senin kendi bloguna darton çakılıp 85mm yapılabilinirdi aynı şey nede olsa :)
bir takımda stage 2 egzantrik konup 220 - 230 hp mis olurdu
ama siz maliyet bakımından böyle yaptıysanız orası ayrı benim fikrim egzost filitre ince conta yazılımlı vtec le bile yürümesi zor olur
Allah yardımcınız olsun
maşallah...
Masallah integraya :)
launch yapmadım 3000 rpm cut fuel var.imkanlar doğrultusunda Araç sahibi bunları yapabildi.İleri zamanlarda JUN stage3 egzantrik-emme-yay-şapka vs alınacak.şimdilik bu şekilde bir süre kullanılacak.Bu hali ile 200 hp civarı güç gayet tatminkar olacaktır.Eski halinde B16 pistonları ile 186,7 hp Dyno Çıktımız var. bu pistonlar methanol-egzantrik ve timing vs ile 200 hp civarı güç tatminkar olacaktır zaten. Çok agresif yapıp ömrünü kısaltmaktansa 5-10 hp az olsun temiz olsun mantığında yola çıkıldı birazda imkanlar doğrultusunda.Daha Önce B20 EG yapmıştık zaten.Turbodada kullanıldı.Bu sefer LS vtec Yapalım İstedik. Birtanede Hazırda LS vtec B18C motorlu Turbo İntegramız var.yakında onunda videolarını paylaşırız.
Maşallah güzel olmuş mkt su benim gt ye de şöyle bir ayar ceksen hiç fena olmaz :)
LS vtec B18c nasıl oluyor :)
Stage 3 yerine stage 2 tercih etmelisin
Devir dönülmeyen makinaya okadar agrasif egzantrikde güc vermek yerine güc kaybına neden olur
Hayırlı olsun bilgilendirme içinde teşekkürler
Ayrıca B20 blok her nasıl oluyorsa inanılmaz torklu oluyor
B18a2 ye darton çakıp piston çapını 84 yapınca aynı torku alamıyorsun
sebebini honda mühendislerine sormak lazım :)
Bakalım.Zamanla sağlıklı bir şekilde rodaj bittikten sonra Araç sahibinin imkanları doğrultusunda birşeyler yapmaya çalışacaz.
maşallah daha iyi olur inşallah
krankdan mı hilmi acaba gelen tork
89mm.
maşallah neye mal oldu bır fıyat alabılırmıyım pm olarak bende bır ıbtegra almayı duşunuyorum bu ara :)
maeşallah ...
masallah emeginize saglik MKT im:icon_tup:
Maaşallah hadi hayırlısı
Hayırlı olsun.
hayırlı olsun cabbarımın arabası..
maşallah emeğinize sağlık.
kanka
B18A2 nin oem krank ile B20 oem krank aynılar ikiside 89mm
aralarında tek fark biri oem 81mm gömlek digeri oem 84mm gömlek
blok boyları da aynı dıştan bakınca herşey aynı içten bakınca sadece gömlek farklı
kolları da aynı
ama gel gelelim B20 NA yapıyorsun aynı şekilde B18A2 yapıyorsun mesela darton çakıp aynı kol krank pistonu kullanıyorsun herşey aynı
aldıgın güç ve tork daha düşük oluyor
84mm. ve 87mm. deilmi b18 lerin krank'ı
B18c 87.2mm
B18A2 ls 89mm
İtb li felan 2 basamaklı devir dönen B20 çok can yakarr çook :)
hayırlı olsun mkt iyi rodajlarr
hayırlı olsun kardeş rodajı bitir ben bunu satıp geliyorum :)
maşallah...
mkt seninde konu baya hortlamış gidiyor :D,neyse baya iyi muhabbetler dönüyor ,şuan gectiğim setup ta skunk2 pro1 egzanterik yay şapka ayarlı kasnak emme ve gaz kelebeğiyle ilk setup bımdan baya bir yukarılara cekicem şuan ayarlarla uğraşıyorum tahmini bittiğinde 220 veya 230 ları bulur diye düşünüyorum ls vtec typer cok zevkli ama b20 de güzel bir proje olabilir ,kazasız belasız binin kardeşim :):):)
Abi sendeki pistonlar kac CR? LS/vtec makinadan 220-230 hp çok ciddi rakamlar.insanlar gemellikle dynoların yanıltmasına maruz kalıyor.81-84mm arası ls/vtec ancak JUN stage3 egzantrikler İTB ve daha profesyonel bi headers kullanarak o güçlere ulaşır.9000 devir dönmek gerekli en az.birde bildiğm kadarı ile sende methanol de yok.egzantrik işin içine girip devir döneceğin zaman olabilecek avans problemlerini methanol ile absorte edip biraz daha fazla avans verip dahada güzel güçler çıkartabilirsin abi.
Birde konu hortlamadı.bu yeni setup. daha yeni çıkarttık aracı.Uzun süredir bizde olan araç bu zaten biliyusun abi.
maşallah abi maşallah araç satılmazsa yaza yanındayım :) vtec için
mkt hayırlı rodajlar kardeşim :)
masallah sağlıklı devir dönmek için gerekenler yapılmıs :) sıkıstırmada yüksek ilerde agrasif bir egzantrikle eminim cok daha güzel olur :)
abi senin EF de b18 LS/vtec yaptıkmı birazda alt takım a para harcadıkmı çok can yakar.o kilolarda 200 hp civarı vtec makina. parçalamadık Filtre/headers/egzozlu k20 brakmaz:D şama makinası olur. Ama arkaya paraşüt lazım.başka türlü duramayız bak:)
b20 yi seviyorum:D
hayırlı olsun mustafa
sen gecenlerde bana konu hortlamış dedin ya bende espirisine dedim :D evet arabayı biliyorum , bende 81 mm piston var sanırım 12 lerde sıkıştırmam ,bu son değişiklikleri yapmadan önce gayet iyi ölcen daynoda 190 verdi, son uyguladığım egzantrik yay şapka ayarlı kasnak emme manifoldu ve gaz kelebeğinle o beygirleri yakalayacağımızın sinyallerini veriyor araba ki daha timeng ayarları ve normal ayarları yapılmadı ayrıca bende hytech haeders tan tutta s300 beyne kadar ne ararsan var :) ,neyse sonucu bu işlemler bittiğinde görücez burdanda paylaşırım sizinle ,sizde makinanızı güle güle kullanın kardeşim :):):)
Makat kelebek diyorum :)
Maşallah, iyi rodajlar.