Sizce hangisi daha iyi.siz olsanız hangisini seçerdiniz ?nedenleriyle yazarsanız sevinirim
Şimdiden teşekkür ederim.
Printable View
Sizce hangisi daha iyi.siz olsanız hangisini seçerdiniz ?nedenleriyle yazarsanız sevinirim
Şimdiden teşekkür ederim.
Gazlamk modlamak için hiç tartışmasız gtr.geri kalan her klasmanda m6
Ben hiçbir alanda M6 demezdim..
Tasarım olarak, performans olarak, yol tutuş olarak, ses olarak, teknolojik olarak, şanzuman olarak, aftermarket parça bolluğu olarak, muhtemelen yakıt tüketimi ve vergi avantajı olarakta R35.
Sanırım birtek konfor olarak M6 denebilir, birde belki iç aksam malzeme kalitesi olabilir.
Kesinlikle gtr bence.
Sahsi fikrim ; m6 tasarim olarak gtr in yanindan gecemez.sadece eklemek istedigim bu.
Ustteki posta tamamiyle katiliyorum :)
2 side bir vti değil.
sağol abi aslında gtr daha çok istiyorum (hız konusunda).
GTR Acik ara farkla alir oyu bencede gtr.
Bende kesinlikle yeni m6 diyorum. Çok daha üstün bir araba.
Aşağıdaki video tabiki baz alınamaz 2 aracın yürürü adına ama sadece skyline olduğu için ben skyline'ı seçerdim fakat yeni m6'da felaket :)
BMW M6 vs Nissan GTR R35 - YouTube
Böyle bir tercih yapacak olsam kesinlikle GTR derdim herhalde..
Gtr herseyiyle cok guzel ama m6 kadar ozel degil
Suan ulkemizde 50den fazla gtr vardir heralde peki ya f1x m6 ?
Asil aci gercek m6 gtr in 2 kati pahali
yeni m6 çok tehlikeli alet oldu ya Ben Üstüne basarak M6 diyorum. Tasarım Performans Kalite Konfor=M6
Stok M6, Stok gtr ı geçiyor. Ben M6 almış olsam hemen 2 tane spor koltuk alırım araç direk 100 kg hafifliyor.
Bir intercooler, hava filtresi, egzoz + yazılımla 650 hp sokak canavarı oluyor. şanzumanıda hiçe atılcak bir şanzuman değil.
Siz olsanız hangisini seçersiniz demişsiniz ben olsam GT-R seçerdim.
GT-R pistte canavar gibi,performans ve yol tutuş olarak hakkaten farklı bir araba. Ayrıyetten tasarım olarak harika geliyor bana özellikle arkadan görünümü.
Yol otomobili olarak GT2 RS'den sonra iyi süreleri yapan araba GTR(Nürburgring),hemen arkasından Corvette ZR1 geliyor.
M6 çok şık ve kaliteli bir araba. Şahsen Panamera almam M6 GranCoupe alırdım.
Ama en başta sölediğiniz gibi size göre demişsiniz o yüzden ben GT-R diyorum fakat Sertaç kardeşimizin de dediği gibi fiyatlar arasında ciddi fark var yani onunda belirtmek isterim.
11 4 S. Özgültekin Nissan GTR R35 02:22.82 07/07/13 Kuru 29 °C Dört
18 11 H. Kuriş BMW M3 (e36) 02:28.01 01/08/13 Kuru 24 °C Arkadan
E36 ile arasında 6 sn var reis :) Neyse geyik bir yana GTR dan olsa olsa roll arabası olur. M6 daha iyi piste tutunur diye düşünüyorm.
Bahsettiğiniz GTR da stok değildir üzerine en az 60K $ harcanmış bir m6 dır.
Her ikisinede bindim bende GTR diyorum.
Sen neler bekliyorsun yazarsan daha net fikir verebilirim.
Pist için bencede GTR. Bir de agresif tarzı var tabii :D
Track pack buralara ugramamis sanirsam :) GTR Track pack tercih ederdim.
Nordschleife Germany (20600 m)
Lap Times:
1- Radical SR8LM
2- Radical SR8
3- Porsche 918 Spyder
4- Gumbert Apollo Sport
5- Dodge Viper SRT-10 ACR
6- Lexus LFA Nürburgring Package
7- Donkervoort D8 RS
8- Porsche 911 GT2 RS
9- Radical SR3 Turbo
10- Nissan GT-R - 7:19.10
11...
12...
...
136- BMW M6 - 8:07.76
137- Megane Rs Trophy
Bu veriler dünyanın en iyi pisti diye tabir edilen bütün Firmaların performans araçlarını test ettikleri Nürburgring pistinin süreleri.
Ben sadece bundan bahsetmiştim reis :)
GTR daha farkli oldugu icin daha dikkat ceker yada siyah M6 buyuk bir bmw den farksiz dikkat cekmesi konusunda oyle soyleyim.
Su lansman rengi olsa farkli olurmuydu bilmiyorum.
Ama temel kriter buysa egzotik italyanlardan biri secilmeli. Onlar kadar dikkat ceken ve tarz sahibi olan alman veya japon yok.
Eski m6 dir o e63 galiba. Yinede yaklasamaz gtr a nurburgringte :) track pack ne zaman cikicak bakalm. Test eden bazi firmalarin bugune kadar test ettigi en hizli kalkan, en cabuk duran ve donuslerde en cok g kuvveti olusturan arac oldu track pack. 0-60mph 2.7sn full stock :D beygir hala 545
Kesinlikle GT-R alırdım iki kere düşünmezdim performans açısından daha komple bir araba m6'ya göre. Yol tutuş konusunda da nurburgring referansı yeterli diye düşünüyorum. Yeni m6 eskiye gore gelisime acık, sadece dyno ustundeki rakamlara bakarsanız o da muthis birşeye dönüşür ama safkan performansta GT-R tek geçer.
Bence tam tersi. Guzel setuplı bir M6 rollingde kimsenin gozunun yasına bakmaz dort cekerdeki aktarma kaybını da yasamayacaktır, ama pistte duzgun pilotajlı GT-R harikalar yaratır.
Aventador
nokta
:)
Saka bir yana sifir M6 fiyatina 2. el 458 bulunabilir galiba yada lp570 falanda bulunabilir.
Sahibindende bile ilanlar var saniyorum.
Turuncu bir lp570 de oldukca dikkat ceker bana gore.
o değilde 918 spyder nedir öyle ya sıralamayı alt üst etmiş hakkaten porsche iyi iş çıkarmış :)
benm fikrimi sorarsanız iç dizayn ve kalitesi , konfor olarak m6 diğer anlamda yol tutuş frenaj vs (yani pist için ne gerekiyorsa) o anlamda gtr önde olucaktır . aslında biraz arabayı ne amaçla alıncağı önemli
Neden sadece bu iki araba ve dikkat çekmekteki amaç park halindeyken mi ? Bana göre bir arabayla olmıycak işler çıkarmaktır dikkat çekmek .
gtr'n yanında m6 *** yemışş
Tasarim , performans olarak sanirim gtr dusunurdum :) zaten nedense bmw ye isinamiyorum :) hem m6 diaaridan yine bilmeyen icin 6 serisi gibi ama gtr hep gtr:)
Paraya sıkıntı yoksa ve yurt dışı işi yapabiliyosan seçenekler o kadar çoğalıyo ki türkiyede tek bile olabilirsin mesela bi SSC Tuatara 6.9 v8 twin turboyla ;) (çok fena uçtum :) )