herkese merhabalar,
öncelikle parçaları toplama aşamasındayım. normal bir d16 eagle kol benim araca uyar mı:confused: üstadlardan yardım istiyorum?
teşekkürler
Printable View
herkese merhabalar,
öncelikle parçaları toplama aşamasındayım. normal bir d16 eagle kol benim araca uyar mı:confused: üstadlardan yardım istiyorum?
teşekkürler
genellikle eagle kollar d16 ya göre satılıyor...yani d16 ile başlayan her motora uyması lazım.
uyar tabi neden uymasın
kardeşim kaç bar basmayı düşünüyorsun
Gel önce İzmir de yapılmışını gösterelim iyice bi fikir oluşsun kafanda ondan sonra parça vs kolay iş onlar
eagle kol işini görücektir stock engine .6 barın üstnde sıkıntı olur taktığın turboya bağlı olarak
bende komple turbo kiti var kardeşim, eğer uğraşmak istemiyorsan ve maliyet açısından sorun yaşamak istemiyorsan yardımcı olabilirim :) 554 566 2454
ilk etapta aem ficle 8psi
2. etapta aem ems ile 12 - 15 psi aralığı düşünüyorum.
vitara piston+arp saplama+custom emme man.+custom fuel rail+rc 550cc
turbo kit olarak yeni kasanın zage kitini adapte edicez.
ebaydan döküm turbo manifold alıcam.
hali hazırda exedy stage 1 + volan mevcut + komple 60mm megan n1 li sistem hazır.bunu belki 2. etapta 70mm ye çevirebilirim. diyorum ne dersiniz?
özellikle zage kitten çıkan aem fic 8psi de işimi görür diye düşünüyorum ems ye sonra geçsem diyorum?Özgün üstad bu konuda ne dersiniz ?
***** ems biraz tuzlu :)
özellikle zage kitten çıkan aem fic 8psi de işimi görür diye düşünüyorum ems ye sonra geçsem diyorum?( ems ile 12psi bana yeter ama tabiki motorun altyapısını en başta halledicem kararım o şekilde oldu)
Özgün üstad bu konuda ne dersiniz ?
1. etap 8psi aem fic
2. etap 12-13psi aem ems ( bu etapta kısmetse kapınızı çalmayı düşünüyorum :) )
fic e girme sıkıntılı ben para vermezdim okadar biriktir direk ems al derim
1,6 ies emmesi ilac gibi olur. Vtec 2 nin standart emmesinin runnerları iyi değil ayırca plastik.
Eger dusunursen elimde direk al tak seklinde var.
zage kite ne gerek var onu anlamadım.
alırsın bi T3 turbo + intercooler, custom boruları da zaten yaptırırsın izmirde.
kite gore çok daha ucuza çıkar.
aem ems yerine de p28 takarsın her halukarda çok daha ucuza çıkar.
o kadar fantaziye gerek yok yani..
bu link bir incele bence
http://www.d-series.org/forums/force...rbo-build.html
zage kitte dual bb gt2560 var. daha verimli, sağlıklı ve uzun ömürlü olmak adına bunu tercih ediyorum. kitte bütün parçalar da mevcut. hem kaliteli hem zahmetsiz. tabiiki uygun bir fiyat düzeyinde anlamlı olacak bir tercih.
tamam da bence böyle bir sistem kurarken ilk bakacagın şey bence beyin olmalı, turbo degil.
önce sen beynini al sonra diger parçalara bak. bununla ilgili birçok insan birçok kere sıkıntı çekmiştir. zage kit de bildigim kadarıyla çok ucuz bi kit olmasa gerek.
zaten eagle kol yalan oldu gibi uyum sorunları var.
stock internala kalın conta ve 8 psi gt2560bb
custom emme. + fuel rail + 310cc + 70mm dp = 215hp
aem fic bu setupla anlamlı gibi.
daha sonra bi ems patlatabilirimde.
sen ne kadar basınç planlıyosun ki ?
kardeş kusura bakma arayamadım, ben yıldırayla konuştum.
sana geri dönecektim fırsat olmadı.
şimdi durum biraz değişti. piston koldan vazgeçim. çünkü d17 parçaları gerekiyormuş. bu işin maliyeti bana fazla gelecek. dolayısıyla kalın conta ile 8psi safe takılmaya karar verdim.
kollar olmaya olurda eteklerden traşlamak gerekir , haa d17 parcaları derken sana lazım olanlar
d17 krank
d17 kol
d17 piston
d17 ecu
bunlarla sıkıştırman 9.4 olur
o zaman 0.8 bara kadar takılırsın
bi tek traşsa sorun değil ama yataklarda filan sorun çıkmasın ?
greddy herzaman satılabılen bir ürün , ileride çılgınlık yapacağın zaman greddy i satıp aem ems alabılırsın karar senın
zage kit dediğiniz yeni kasalar içinse eğer onun intercooler boruları ve coolerdan emmeye giden borular farklıdır yerleşimi,dolayısıyla boruları ya çöpe atacaksınız yada üzerinde baya bi tadilat yapacaksınız. her halükarda borulama kısmı için boşa para harcamış olcaksınız.
onun yerinde turbo beyin alıp gerisini parça parça kendiniz toplasanız daha iyi olur :)
bence AEM EMS pahalı ama güzel seçim olmuş hem arabanın sağlığı hemde işinizi kolaylaştırması açısından parasını hakeder :)
sen herşeyden önce bızım o salyangoz şeklindeki emmeyı değiştir , cembasmacı nıcklı abımızle ırtıbata gec izmirde hem daha kolay olur montaj işi
izmirde bi tane senin makinadan yapıldı
bi görüş istersen egetuning garaj ile. çok yol gösterici olacaktır sana..
boru ustası çok ama ortaya çıkan maliyete sen de şaşırırsın borulama kısmında :D
kaynakçıya dünya para kaçıyor. ben iyi harcamıştım...
arkadaşlar denso 360cc enjektörler ve turbo manifold yolda. bir kaç haftaya da intercooler boru ,bov, turbo ve yağlamayı bitirecem. turbo seçimimiz de ufak bi revizyon gündemde:) t3/t4 garrett / 7psi ext. wg ile karar kıldık. ;)