Aracın motor içi boyandımı yoksa temizlendimi? Temizlediyseniz hangi ürünleri kullandınız acaba?
08-08-2011, 13:40
B.Aktepe
Alıntı:
RUN Nickli Üyeden Alıntı
Aracın motor içi boyandımı yoksa temizlendimi? Temizlediyseniz hangi ürünleri kullandınız acaba?
motor içi temizlendi, ürünlerin isimlerini bilmiyorum peak garage da yapıldı bütün işlemler öğrendiğim zaman yazarım.
08-08-2011, 13:43
Can08
beyin olarak ne kullanıcaksınız
08-08-2011, 13:45
B.Aktepe
Alıntı:
YuRi Nickli Üyeden Alıntı
beyin olarak ne kullanıcaksınız
hondata k-pro prb kullanıcam. Özgün ayarlıyacak kısmetse.
listeyi ayrıntılı yazmadım henüz konuya. tamamen bittiği zaman üzerinden geçicem konunun.
08-08-2011, 13:47
SekoLive
rica etsem arabanın bide dıştan fotosunu koyarmısınız? proje konusunda dış tarafın cok önemi olmaz belki ama yıllarca ottoman typerı kırmızı hayal etmiştim :) görünen tarafın temizliğide maşallahlık. sorunsuz bir proje olur inş.
08-08-2011, 13:57
DR059
Son fotoda görünen şey kampana mı?
08-08-2011, 13:58
B.Aktepe
Alıntı:
DR059 Nickli Üyeden Alıntı
Son fotoda görünen şey kampana mı?
evet arkalar kampana. içinden bir görüntü, komple söküldü temizlendi civatalar kaplandı komple bütün yürüyen aksamın.
aracın dışına henüz başlayamadım. bu haftaiçi kısmetse girişicem :) tadımlık olsun bu foto.
08-08-2011, 14:04
B.Aktepe
Alıntı:
hazar Nickli Üyeden Alıntı
kampana olarakmı kalıcak? disk olsa daha iyi olmazmı? eğer tercih etmenin özel bir sebebi varsa nedir? teşekkürler.
arka tarafın durdurma kapasitesi fren yaptığında %20-%30 civarında. arka tarafın disk veya kampana olması durmak için çok büyük katkısı olmaz. pist için araç hazırlamadığım için gerek duymadım değiştirmeye. :)
ayrıca extra olarak baktığımızda orjinal disk sistemine göre kampana sisteminin ağırlık avantajı var.
bu arada ön fren disklerim brembo max serisi ve ate fren balatalarını kullandık, fren hortumlarının hepsi çelik olarak değiştirildi.
08-08-2011, 14:05
B.Aktepe
Alıntı:
KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı
güzel olacak bellı.nıye orj egzantrıkler.bı stage 2 fln olsa super olurdu.
oem iyidir :) motor içinde aftermarket ürün istemiyorum. belki ilerde jdm egzantrik koyabilirim.
08-08-2011, 14:09
B.Aktepe
Alıntı:
hazar Nickli Üyeden Alıntı
Anladım, peki ön kaliperler 1.4 is kaliperimi?
EG yürüyeninin ne gibi bir faydası var?
1.4is abs li model ile civic vti ın fren disk ve kaliper boyutları aynı. 262mm ön fren diskler. yani fren sistemim vti ile birebir aynı.
eg yürüyeni k20 swap ta motoru biraz daha aşağıya ve arkaya alarak, aks duruş açılarını değiştiriyor. teker güç aktarımı arttırmış oluyoruz. ayrıca karter ve yer mesafesinden kurtarmış oluyoruz. eg yürüyeni ek kasa yürüyeninden daha hafif.
08-08-2011, 14:09
stlegal
bilal egzantriklerde ciddimisin ben senin daha böyle spesyal bir egzantrik düşünmüştüm ileriye dönük turbo falan fikrin varmı**başarılar..
08-08-2011, 14:13
B.Aktepe
Alıntı:
stlegal Nickli Üyeden Alıntı
bilal egzantriklerde ciddimisin ben senin daha böyle spesyal bir egzantrik düşünmüştüm ileriye dönük turbo falan fikrin varmı**başarılar..
sağol cem abi,
yok abi turbo düşünmüyorum. atmosferik keyfi çok başka. egzantrikler için ciddiyim. şu an oem egzantrikler var. geliştiricek olursam da jdm egzantriklerini alırım.
08-08-2011, 14:20
B.Aktepe
Alıntı:
VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı
eudm k20a2 farkı ne oluyor acaba ?.. birde elektrik tesisatıda komple swaplanıyor heralde ? kadran s2000 mi olacak :)
türkiyedeki k20a2 den hiçbir farkı yok.
k-tuned swap için harness alındı o tesisat düzenlendi şu an zaten. Rapture nickli uğur arkadaşımız aracın bütün tesisat elektrik işleri ile uğraşıyor. onunda hakkı ödenmez.
motor elektrik tesisatı komple geldi, direkt takılıyor.
kadran orjinali duracak, Maxigauge Hakan abi bir ünite yaptı, kmh ve rpm görmek için onu kullanıcam.
jdm cok farklı degıl kı oemlere gore degmez bence takmaya.o sıkıstırmayı yapmanın asıl faydasını gormek ıcın bence guzel bı egzantrık takmalısın.sonuc olark oemler 8800den sonra güç üretmıyor.mesela bende ıps var 9000lerde dolu gıtmek gercekten cok farklı.yanı cok agresıf ıstemıyorsan en azından toda a2 olabılır jdm ın bı gomlek ustu.
08-08-2011, 14:32
B.Aktepe
Alıntı:
KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı
jdm cok farklı degıl kı oemlere gore degmez bence takmaya.o sıkıstırmayı yapmanın asıl faydasını gormek ıcın bence guzel bı egzantrık takmalısın.sonuc olark oemler 8800den sonra güç üretmıyor.mesela bende ıps var 9000lerde dolu gıtmek gercekten cok farklı.yanı cok agresıf ıstemıyorsan en azından toda a2 olabılır jdm ın bı gomlek ustu.
sağol kamer aydınlattığın için. :) ben 8800 üstünü çevirmeyi düşünmüyorum.
08-08-2011, 14:33
8.000rpm
bilal yine harika bir proje :)
kaput altı motor bölümü muhteşem görünüyor
araç boyanacak mı? boyanacaksa renk olarak ne düşünüyorsun?
jant ve lastik planın ne?
araç komple sökük mü olacak yoksa iç mekan standart mı görünecek?
arkadaki 1,4is yazısını sökme lütfen :D:D:D
08-08-2011, 14:35
B.Aktepe
Alıntı:
8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı
bilal yine harika bir proje :)
kaput altı motor bölümü muhteşem görünüyor
araç boyanacak mı? boyanacaksa renk olarak ne düşünüyorsun?
jant ve lastik planın ne?
araç komple sökük mü olacak yoksa iç mekan standart mı görünecek?
arkadaki 1,4is yazısını sökme lütfen :D:D:D
sağol abi :)
arabayı boyamayı düşünmüyorum. kendi renginde kalıcak.
lastiklerim toyo t1r, jantlar da volk racing ce28n replikası, gunmetal boyattım ama.
araç iç bakalitleri harici sökük olucak, içerde gergilerim olucak. 99 usdm konsolu olucak. vs vs :) daha kozmetik aşamasına gelemedim sıra ile devam ediyorum :)
dışardan spoon kanat ve ayna olucak, Erdem hediye olarak onları karbon kaplattı sağolsun :)
tunerview ın direkt var kpro içinde abi, atmosferik araçta ben artık gösterge takip etmek istemiyorum açıkçası. wideband bile görmek istemiyorum :) o2 sensor ile kpro dan 1 kere ayarlıyalım yola devam.
08-08-2011, 14:41
Enes-x
Alıntı:
B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı
sağol kamer aydınlattığın için. :) ben 8800 üstünü çevirmeyi düşünmüyorum.
Bilal abi bu düşüncenin altında şanzımanı,motoru korumak mı yatıyor :) Bu sıkıştırmaya cam takmamak kızarmış ekmeğe tereyağ sürmemek gibi olmuyor mu :D
08-08-2011, 14:46
B.Aktepe
Alıntı:
Enes-x Nickli Üyeden Alıntı
Bilal abi bu düşüncenin altında şanzımanı,motoru korumak mı yatıyor :) Bu sıkıştırmaya cam takmamak kızarmış ekmeğe tereyağ sürmemek gibi olmuyor mu :D
var bazı planlarım enescim hayırlısı :)
k serisinde 8800 devirden sonra yağ pompasında kavitasyon başlıyor, pompa fazla aşırı devirli döndüğü için saçmalıyor yağ basıncında problem yaşayabiliriz.Ben bu riske girmeyi düşünmüyorum. Ayrıca şanzıman senkromeçlerini de düşününce fazla devir çevirmenin anlamı yok.
ben şu an aktarma için uğraşıyorum. motor gücü pek önemli değil şimdilik.
08-08-2011, 14:52
B.Aktepe
Alıntı:
ademsezer Nickli Üyeden Alıntı
bilal ticari açıdanmı ek ya koydun ? eg yi sewerdin sen
eg kasanın oturuş poziyonuna alışamadım adem, ek kasa hem dışardan daha yakışıklı duruyor hemde oturuş pozisyonu vs çok daha keyifli geliyor bana bilmiyorum. tabi işin ticari boyutuda var o ayrı :)
08-08-2011, 14:54
B.Aktepe
Alıntı:
ibooo Nickli Üyeden Alıntı
Bilal bey projeniz çok güzel,şanzımanda herhangibir iyileştirme yada bi değişiklik varmı
o yarı çıplak kasa ile sıfırlanmış standart motor + port polish + cai + headers + rbc + kpro zaten yeterince hızlı olacaktır
bazı şeyleri garantiye almak güzel fikir
sonrasında olacak olan planların esas işin beyin gıdıklayan tarafı :D:D:D
süpercırcır mı gelecek bu tip bir sıkıştırmaya? :D:D
bu arada filtre sistemi olarak ne düşünüyorsun?
08-08-2011, 15:02
MiaMi
Alıntı:
B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı
arka tarafın durdurma kapasitesi fren yaptığında %20-%30 civarında. arka tarafın disk veya kampana olması durmak için çok büyük katkısı olmaz. pist için araç hazırlamadığım için gerek duymadım değiştirmeye. :)
ayrıca extra olarak baktığımızda orjinal disk sistemine göre kampana sisteminin ağırlık avantajı var.
bu arada ön fren disklerim brembo max serisi ve ate fren balatalarını kullandık, fren hortumlarının hepsi çelik olarak değiştirildi.
Öncelikle başarılar dilerim, bende arka fren sistemlerinin en az aracı durdurmak kadar dengeli fren yapmasında ciddi bir rol oynadığı. Muayene için uğraşırken öğrendim bu bilgiyide.
08-08-2011, 15:03
B.Aktepe
Alıntı:
8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı
o yarı çıplak kasa ile sıfırlanmış standart motor + port polish + cai + headers + rbc + kpro zaten yeterince hızlı olacaktır
bazı şeyleri garantiye almak güzel fikir
sonrasında olacak olan planların esas işin beyin gıdıklayan tarafı :D:D:D
süpercırcır mı gelecek bu tip bir sıkıştırmaya? :D:D
bu arada filtre sistemi olarak ne düşünüyorsun?
filtre sistemi içinde farklı bişi düşünüyorum bakalım hayırlısı abi :)
sc bir ara niyetlendim konuştuk araştırdım fakat şimdilik 2. planda benim için.
önceliğim bu şekilde neler yapabileceğimi görebilmek. hayırlısı inşallah.
bundan sonrası için yapılacak 2 aşama var benim gözümde.
1. kilit
2. egzantrik
08-08-2011, 15:09
8.000rpm
debriyaj olarak ne kullanacaksın?
08-08-2011, 15:10
B.Aktepe
Alıntı:
8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı
debriyaj olarak ne kullanacaksın?
exedy stage 1.
08-08-2011, 15:17
8.000rpm
bilal , günlük kullanım için de son derece uygun bir şey çıkaracaksın sanırım ortaya :)
son susturucu için de oem typeR de bari , tam olsun :D
08-08-2011, 15:21
B.Aktepe
Alıntı:
8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı
bilal , günlük kullanım için de son derece uygun bir şey çıkaracaksın sanırım ortaya :)
son susturucu için de oem typeR de bari , tam olsun :D
eheh :) yok son susturucum 3" vibrant sleeper modeli.
liste yapıcam konunun ilk msg ına neler olup olmadığına dair.
08-08-2011, 15:58
B.Aktepe
Alıntı:
sword Nickli Üyeden Alıntı
kolay gelsın emının cok guzel olacak vtecle takas olurmu:) renk belkı değişirmi sadece oraya takıldım.
yok yaf en hızlı olma gibi bir çabam yok olsa farklı setup yapardım :)
tabikide turbo B atmosferik K :)
08-08-2011, 16:08
KSK-VTEC
Alıntı:
B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı
yok yaf en hızlı olma gibi bir çabam yok olsa farklı setup yapardım :)
tabikide turbo B atmosferik K :)
Bilal bey neden turboda b serisi NA da K
Açıklarsanız seviniriz
08-08-2011, 16:11
B.Aktepe
Alıntı:
KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı
Bilal bey nede turboda b serisi NA da K
Açıklarsanız seviniriz
tamamen motor dizaynı :) atmosferik için çok elverişli motor k serileri. özellikle k24 blok ile tamamen senin fantezine kalmış güçler elde edilebilir.
turbo içinde b serisi daha basit, çözülmüş arge si yapılmış. haala outlaw yarışan bir k serisi yok. td autowerks damian bile sınıf değiştirdiler :) baktılar miller ile tony ye rakip olamayacaklar :)
B serisi iyidir :)
08-08-2011, 16:32
B.Aktepe
Alıntı:
RpmTurk Nickli Üyeden Alıntı
ne denirki.. harika bir proje daha
başkan benimde eklemek istediklerim motor içi elektrik tesisatı çamurluk içinden,akü bagaja..:)
parça şeçimleri gayet başarılı
inş. hem araç hemde akhisar pisti yetişir, izlemek keyif verecekdir..:)
sağolasın erol :)
şu an o söylediğin tesisatlar yapılmış durumda ilk resimde gözüktüğü gibi herşey hazır şu an o ilk fotoğrafta :) tesisat gizlenmiş durumda :)
akü kendi yerinde güzel fazla uzağa almak istemiyorum açıkçası.
08-08-2011, 19:52
Göki,ZD
Motor içi temizliğini canlı gördüm aradım hemen, dengesizlik had safada :D
1- 4üne yetişirse aracı kim kaldırıcak ? :D 1-2-1 ? :D
2- Lasik ebatı ne olucak ? yürüyen ile ne gibi mod yaptın yine :D
3- bir önceki araçtaki gibi, airbagler sökülücek mi ? ve soldaki o kapakdan yeniden takıcakmısın ? o çok seksi oluyor :)
4- Typer Kadranı takmayı düşündün mü hiç ?
5- Kg hedefi ne ?
6- o egzantrik seçimi ne öle ya ( ahjuhauahuhafhafsd)
7- Beni seviysen ?
8- Maşallah Butonu kullanın arkadaş..
Not : Bilal aga spec konusundan kapalıdır tavsiyelere bilginize :D
08-08-2011, 20:08
B.Aktepe
Motor içi temizliğini canlı gördüm aradım hemen, dengesizlik had safada :D
1- 4üne yetişirse aracı kim kaldırıcak ? :D 1-2-1 ? :D
aracı ben kaldırıcam 15 sn altı grubu benden korksun :D
2- Lasik ebatı ne olucak ? yürüyen ile ne gibi mod yaptın yine :D
toyo t1r 215/45/15 lastik kullanıcam özel slick takmayı düşünmüyorum olduğu kadar yeter :)
3- bir önceki araçtaki gibi, airbagler sökülücek mi ? ve soldaki o kapakdan yeniden takıcakmısın ? o çok seksi oluyor :)
takmaz mıyım aldım bile :) içi tam istediğim gibi olucak beğenicen eminim :)
4- Typer Kadranı takmayı düşündün mü hiç ?
typer kadranı çok var artık pek bir albenisi kalmadı hakan abinin yaptığı kadran çok daha değişik oldu düşüncesindeyim :D
5- Kg hedefi ne ?
belirli bir hedef yok ama kesmeden, sökerek min inmek :) görüntü bozmadan tabi
1000kg inersem (tahmin tabi) güzel bir değer benim için :)
6- o egzantrik seçimi ne öle ya ( ahjuhauahuhafhafsd)
öğrenicem yavaş yavaş :)
7- Beni seviysen ?
Seviim ya.
8- Maşallah Butonu kullanın arkadaş..
Kesinlikle.
Not : Bilal aga spec konusundan kapalıdır tavsiyelere bilginize :D