User Tag List

Sayfa 3/10 İlkİlk 12345 ... SonSon
174 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Civic Si Eaton M45 supercharger projem

  1. #39
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu aksam ebaydan bir bakim nevar ne yok diye onlar biraz uzun geldigi icin one dogru uzaniyor olmadi tam dip kismindan kestirip biraz kisaltiriz motora yaklasmis olur o sekilde kullaniriz Eve gidince bitane siparis ederim

  2. #40
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ebay mebay fark eder abi

    kaliteli bişey sart..
    Eğer ki araç K20 ise fark eder çünkü değişik modellerde dizayn edilmiş headerslar var, fakat D serisi için çok fazla bir seçenek zaten yok, mishimoto kral dır onu da bu setup ta zaten kullanamaz. SC ye değer.

    D serisinde kullanabileceği headers tipi TR de en çok bulunan herkesin bildiği genelde 4-2-1 olan ebay headerslarıdır. Onun da gidip megan racing ini de alsan aynı, DC sini de alsan aynı, çünkü herşeyi ile birebir aynılar o yüzden bu proje için farketmez dedim.

    Ama araç K20 olsa DC headers ın dizaynıyla Kidd-racing i çok farklı mesela, kaynak noktalarında ki geçişler dahi çok farklı, uzunluğu boru çapları vs vs ama D serisi headerslarında böyle bir fark yok, o yüzden dedim Alican ım

    Ancak D serisi için DC 4-1 ya da birebir aynısını bulabilirse nokta atışı olur bu setup için.

  3. #41
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ustamla konustum headers işini suan için 0,5 barda orjinal manifold iş yaparmı diye bir sıkıntı olurmu diye manifold cıkısı silindir çapının 8 de 1 imi 10 da 1 imi ne olmalıymış suan için kurtarıcagını söyledi proje sonunda bakar değerlendirirz dedi bende bu arada araştırıyorum ebayda 4,1 buldum b16 lara takılan tipten o şekilde bişey alırım alırsam yada bitane hytec mi alsak b16 için olanlardan kafa kısmında işlem yapıp takarız kararsız kaldım valla ne yapsak bilemedim

  4. #42

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi denizliden bi vtec aldık yakın bi abime, ebay malı headers var, görünüşü-borunun kıvrımları vs. bile gözle görülür şekilde dandikliğini belli ediyor bende bundan dolayı söyledim. d serisinde ki headers çeşitlerini pek gördüğümde söylenemez dediğin doğrudur sadece bende gördüğümü söyledim öpüyorum seni abi

  5. #43
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SC nin kayış kısmınada bir kulak tasarlamalıydık ama bunu anti roll bar borularından yapamazdık çünkü bu parca hem sc ye destek olmalı hemde üzerinde kayış için gerekli gergi ve avare bilyeyi barındırmalıydı aynı zamandada en alt kısmında direksiyon pompası bağlantısı olmalı ve pompanın kayış gergisini yapmak için üzerinde bir kanal olmalıydı bunun için 8 mm saçtan kesilmek üzere bir tasarım yaptık



    Uploaded with ImageShack.us

    tasarlanan bu şablon ptesi sabahı kestirilecek bitmiş son halinide paylaşırım

    karton üzerinde tasarlamış olduğumuz yan kulakların kesimini yaptırdık ve üzerine SC nin kayışını maksimum şekilde gerebilmek için bir gergi tasarladık gerginin tasarımı tamda istediğimiz gibi oldu



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    yapmış olduğumuz bu aparatı bugün aracın üzerine taktık gayette güzel oldu oem bir parcaymış gibi bir görüntüsü var



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

    yapmış olduğumuz bu aparatın alt kısmınada direksiyon pompasını bağladık ve aparatın üzerinede ponpanın kayışını gerebilmek için bir yol yaptık böylelikle pompa kayışınıda gerip gevşetebiliyoruz



    Uploaded with ImageShack.us

  6. #44
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RottingChrist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serdar son durum nedir?
    Abi son durum ben ayvalikta gunesleniyorum araba sanayide bekliyor

    Simdi SC nin on tarafina 2 tane plate tasarlandi gaz kelebegini baglamak icin bugunlerde kestiricez ve montaji yapilacak ondan sonra borularin montajini yapip krank kasnagini yaptiricaz baska bir isimiz kalmiyor Allahin izniyle

  7. #45
    nofear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah çok güzel proje. Neden M45 düşündünüz merak ettim rotrex falan çok şık güzel olurdu sanırım . Benimde supercharger projem var m45 e çok baktım fakat sesini sevmediğim için vazgeçtim. Kolay Gelsin...
    VOLKSWAGEN MOTORSPORT

  8. #46
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nofear Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah çok güzel proje. Neden M45 düşündünüz merak ettim rotrex falan çok şık güzel olurdu sanırım . Benimde supercharger projem var m45 e çok baktım fakat sesini sevmediğim için vazgeçtim. Kolay Gelsin...
    M45 olmasinin ozel bir sebebi yok ama benim motorumda randimanli olacagini dusundugumuz bir modeldi zaten m45 i alisim bir telefon konusmasiyla oldu iyide oldu hani cok abarti gucler zaten hedeflemedim turbo yapsam cok daha cabuk ve ugrassiz yapabilirdim ama boyle farkli ve zor isler biraz kasindiriyor beni dayanamiyorum hemen her sey bizim tasarimimiz gaz teline kadar ozel yaptiriyoruz mantiklimi belki degil ama arabamla ugrasip kendimce denenmeyeni denemek hosuma gidiyo

  9. #47
    nofear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M45 olmasinin ozel bir sebebi yok ama benim motorumda randimanli olacagini dusundugumuz bir modeldi zaten m45 i alisim bir telefon konusmasiyla oldu iyide oldu hani cok abarti gucler zaten hedeflemedim turbo yapsam cok daha cabuk ve ugrassiz yapabilirdim ama boyle farkli ve zor isler biraz kasindiriyor beni dayanamiyorum hemen her sey bizim tasarimimiz gaz teline kadar ozel yaptiriyoruz mantiklimi belki degil ama arabamla ugrasip kendimce denenmeyeni denemek hosuma gidiyo
    Aynı şeyleri bende yaşıyorum bende o düşüncedeyim Turbo yapsaydım daha güçlü ve kolay olacaktı ama supercharger istedim orjinal vw olsun diyede G-lader yaptım . Hakkımızda hayırlı olsun aparatlar gergiler gerçekten mantıklı güzel düşüncelerle yapılmış tebrik ederim ustalarınında seninde emeklerine ellerine sağlık. İnşallah umduğundan daha güzel çıkar .
    VOLKSWAGEN MOTORSPORT

  10. #48
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün gaz kelebeğini SC nin ön kısmına aldık kendi tasarladığımız 3 adet flanşı kestirdik biri SC nin ağız kısmına monte edildi diğeri onu karşıladı araya SC nin oval ağız kısmını yuvarlağa çeviren bir krom boru yapıldı hayırlısıyla bu aşamayıda bitirdik yolun sonu gözüktü neredeyse



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    şimdi sıra SC nin çıkış kısmını tasarlamak onun içinde bir flanş kestirdik çalışma alanımız biraz dar o yüzden bir kutu tasarlayıp flanşa başlıcaz bu kutunun alt kısmındanda intercooler çıkışı olucak hatta yan tarafından bir çıkış daha alıp bypass valfinin montajı yapılacak



    Uploaded with ImageShack.us

  11. #49
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok iyi gidiyor. Flanşı kime kestirdiniz.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #50
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok iyi gidiyor. Flanşı kime kestirdiniz.
    Bu son yapilanlar bayrampasada biyerde kesildi tam yerini bilmiyorm

  13. #51
    TurboJDM
    Misafir
    Güncel fotolar beklemekteyiz. Proje hangi aşamada en son fotolarda Çıkış kazanını yapıyordunuz İntercooler falan bağlandı mı?

  14. #52
    bemus35
    Misafir
    aracını merakla takip ediyorum.

  15. #53
    ramco 06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    süper ilginç proje umarım umdugunuz gibi gider hersey

  16. #54
    Crx-Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamamlanmasını ve yürümesini merakla bekliyorum.
    06 ZON 32 91 Crx Satıldı
    06 YA 1000 89 Crx Satıldı
    06 YA 1000 G4 Prelude 2.0 MT Satıldı
    06 TM 495 G5 Prelude 2.2 VTI
    06 TUM 42 G5 Accord Coupe 2.2 IES


    __oNuR__

  17. #55
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serdar'ım ne yaptın ne ettin bi ses ver

  18. #56
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi sıra SC nin çıkış kısmını tasarlamak onun içinde bir flanş kestirdik çalışma alanımız biraz dar o yüzden bir kutu tasarlayıp flanşa başlıcaz bu kutunun alt kısmındanda intercooler çıkışı olucak hatta yan tarafından bir çıkış daha alıp bypass valfinin montajı yapılacak



    Uploaded with ImageShack.us
    yukarıda bahsettiğim kestirmiş olduğumuz flanşın üzerine kutu tasarımı tasarım olarak bizi zorlayacaktı nasıl yaparız daha kolay ve oem nasıl olur darken mini cooper ın orj çıkışını bulup biraz kesip biçip yapmaya karar verdik ustam bir arkadaşından mininin orj cıkısını bulmuş ve kenar kısmından bir boru kaynattırıp intercoolera doğru inmesini sağladık



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    bu işlemden sonra bypass valfi için daha önceden hazırlanmış olan bir flanşımın vardı buda onun fotografı



    Uploaded with ImageShack.us

    hazırladığımız bypass flanşını ve SC cıkış kısmını kaynakcıya teslim ettik yarın teslim alıcaz ve hayırlısıyla yarın montaj işleri bitmiş olacak

    bugün geriye kalan zamanımızdada intercooler ve borularının montajını bitirdik



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  19. #57
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klima olmayınca EGlerin kaput alltında çalışması kolay oluyor : )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •