User Tag List

Sayfa 8/15 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
272 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: Project Twin Turbo Suzuki Swift Gti

  1. #134
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://videos.streetfire.net/video/S...8-9baf007b1090
    http://videos.streetfire.net/video/S...8-9baf007b1090

    Gündüz gözüyle ilk denemelerim. Araç şu anda atmosferik. Ortadan motorlu. Tam kilitli difransiyel (Diferansiyel yok demek daha doğru olur bence ) Virajlar yüksek hızlar haricinde sorun olmuyor. İlk izlenimlerimde önden kayma gerçekleşmiyor ama arka taraf virajlarda biraz gazla da yanına geleyim türünden bir arayış içinde. Arka amortismörlerin tamamen custom. Orjinaller üzerinde baya bir değişiklik yapmak zorunda kaldım. Arka poryalarım farklı olduğundan amortisör boyunu 12 cm kesmek zorunda kaldım fakat yanlış hesap yapmışım en az bi 10 cm daha kısaltmak lazım. Aracın arka kısmı tamamen amortisör üstüne oturuk yani yaylanma sıfır bu yüzden çok darbeli bir sürüş söz konusu. Düz yolda da bi o kadar süper gidişi var Ama bozuk yolda bobrek taşına iyi gelir


    Güzel bir turbo arayışı içindeyim şu anda.
    Elimde eaton m62 sc de mevcut fakat rulmanlarını değiştirirmek isterken merkezlemesini kaçırdım. Eğer yeniden merkezleyebilirsem kesinlikle 1 bar sc + turbo kombinasyonu ile twincharge uygulamasına gircem. Okulu bitirme çalışmam da aşırı besleme hakkında detaylı bir çalışma olduğundan dolayı dönem sonuna kadar bu proje sarkabilir fakat ufak hacimden max kapasitede güç almaya çalışacağım.
    Forged internallar, spectre ems-pro, 4x450cc yada 8x270cc low imp. enjektör kombinasyonu , walbro 255lph pompa vs...vs altyapı sağlam anlıyacağınız basabildiğim kadar basçam. Şu anda en zayıf halkam blokta o-ring olmadığı için yüksek basınçta conta yakma ihtimalimin olması. Oda son 1 buçuk senedir başıma gelmedi Araba uzun zamandır yatıyormuş demekki :P
    KKK K03 turbo ile 1,4 bar basabiliyordum yeni kombinasyonla artık nerelere kadar çıkarım bilmiyorum. Sıkıştırmam 7,4:1 idi en son ama son taktığım conta da baya bi kalındı o yüzden daha da düşmüş olabilir. 4 barlık map sensörüm war. 2.5-3 bar deneyebilirmiyim acaba :P 3 bar rakamı 400hp leri gösterebilir bu küçük hacimde Tabi teorik olarak Bu aracı normal bir araç olarak görmeyin tamami ile proje arabası aklıma o an ne gelirse üstünde denemeye hazırım

    M62 Sc ile tek başına tam doğru rakamı hatırlamıyorum fakat stock pulleyler ile 16 ile 20psi arası basabiliyordum.

    Güzel bir makine bulabilirsem detaylı resimlerin gelmesi yakındır

  2. #135
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gökhanım sesin soluğun çıkmıyordu epeydir bide pres falan duyunca çok üzülmüştüm hoşgeldin kardeşim bide uzun ara verme bi daha.

  3. #136
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    videoları şimdi seyrettim çok fena ya bunu sc yada turboyla düşünemiyorum topaç gibi döner be yaw

  4. #137
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet ya sorma bu halde bile topaç gibi dönüyor Sıkıştırma çok düşük olduğundan atmosferik olarak güç kalmadı araçta

  5. #138

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha uzun bir video isteriz
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  6. #139
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha uzun bir video gelecek işallah. Ben daha uzun bir süre sürebilirsem aracı
    Ani oldu fakat şu anda 307xs turbo projesi üzerinde çalıştığımdan dolayı buna zaman bile ayıramıyorum eksikleri çok fazla dediğim gibi arka amortisör problemi war ve sürüş çok sarsıntılı bu yüzden kullanasım gelmiyor. Siz siz olun amortisör sertleşsin diye içine 10/40 tam sentetik yağ koymayın

  7. #140
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokhantekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha uzun bir video gelecek işallah. Ben daha uzun bir süre sürebilirsem aracı
    Ani oldu fakat şu anda 307xs turbo projesi üzerinde çalıştığımdan dolayı buna zaman bile ayıramıyorum eksikleri çok fazla dediğim gibi arka amortisör problemi war ve sürüş çok sarsıntılı bu yüzden kullanasım gelmiyor. Siz siz olun amortisör sertleşsin diye içine 10/40 tam sentetik yağ koymayın
    59 EK plakalı Gürcan beye ait gümüş renki 307XS mi ? Siz mi aldınız aracı yada artık araç sizdemi yapılıyor. Uzun süredir akibetinden haberim yok tu araçtan. Eski bir dostum olur sahibi. Merak ettim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #141
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boyle projeye her zman saygı duyarım devamını beklerız allah utandırmasın
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  9. #142
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok bu Gürcanın aracı değil. Bir arkadaşımın aracı bordo renk. Gürcan kadar abanmıyacağız biz çünkü motor yapılırken kol bulamadı araca stock kollarla güvenli bir şekilde gitçez. Gürcanın aracı en son gördüğümde GT28RS wardı turboyu büyülttüğünü duydum ne taktı bilemiyorum.
    160-180 hp aralığını hedefliyoruz. Turbomuz da küçük bişey. kkk k04.
    Motoru komple yeniledik düşük sıkıştırmalı Wiseco forged pistonlarımız takılı rodaj bitti sıra tuboyu takmaya geldi. enjektör + aem fic uygulucaz sanırım orası daha kesin değil. Kesinlik kazanana kadar open wastegate kullancaz

  10. #143
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düşük sıkıştırmalı wisecolar ile 180 hp mi bekliyorsunuz. Çok az değilmi ? O motor zaten atmosferik olarak hiç zorlamadan 140 hpleri az daha işlemle 150-160hpleri görebiliyor.
    Sizin motor
    http://www.dp-engineering.nl/EN/proj...06xs_turbo.php
    Pistonsız sadece conta ile 196 hp. Turbo boyutlarından anlamam KKK K04 ile GT25R arasındaki farkı bilemiycem. Bu arada 106gti için olan forged piston kolları sizin aracınızada olurdu.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #144
    OnurS
    Misafir
    Preslenmemesıne cıdden sewındım okadr emeğe yazık olucaktı

  12. #145
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Banada 180hp az geldi ya. Birde piston vs olmasına rağmen. Orjinal parçalar ile 200hpler görülebiliyor die biliyorum

  13. #146
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok hoşuma gitdi çok güsel dönüyor
    DRİLL
    Dr.Ecu

  14. #147
    KaDiR_54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Sakarya/AdapazaRı
    Mesaj
    376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hadi hayıRLısı gökhan abi bi ara görürz heraLde

  15. #148
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne dönem sonu nerden baksan bi 2-3 sene daha senı de arabanı da cekıcez...git artık evine be adam
    Maşşallah gökhan abim su turbo işini de cozebılsek en azından dert etceğin bişi kalmaz
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  16. #149
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokhantekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok bu Gürcanın aracı değil. Bir arkadaşımın aracı bordo renk. Gürcan kadar abanmıyacağız biz çünkü motor yapılırken kol bulamadı araca stock kollarla güvenli bir şekilde gitçez. Gürcanın aracı en son gördüğümde GT28RS wardı turboyu büyülttüğünü duydum ne taktı bilemiyorum.
    160-180 hp aralığını hedefliyoruz. Turbomuz da küçük bişey. kkk k04.
    Motoru komple yeniledik düşük sıkıştırmalı Wiseco forged pistonlarımız takılı rodaj bitti sıra tuboyu takmaya geldi. enjektör + aem fic uygulucaz sanırım orası daha kesin değil. Kesinlik kazanana kadar open wastegate kullancaz
    orjinal kollar 250 300 hp ye kadar ufak bi turbo ile kaldırır kkk k04 güzel ama mitsubishi tdo4 daha agresif oluyo benim arabada herşey orjinaldi pistonuna kadar ama sıkıştırma 8.5 di dynoda 241 hp 340 nm aldım 38 c derecede 10 psi basınçda ve hiç bi sıkıntı yaşamadım yaklaşık 1.5 yıldan fazla kullandım arabamı 160 - 180 az bi rakam...... 307 xs in şanzımanı be şanzıman hiç bi sıkıntınız olmaz o güçlerde ama debriyaja bi çözüm bulmanız gerekir resimler varmı

  17. #150
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal kollar 250 300 hp ye kadar ufak bi turbo ile kaldırır kkk k04 güzel ama mitsubishi tdo4 daha agresif oluyo benim arabada herşey orjinaldi pistonuna kadar ama sıkıştırma 8.5 di dynoda 241 hp 340 nm aldım 38 c derecede 10 psi basınçda ve hiç bi sıkıntı yaşamadım yaklaşık 1.5 yıldan fazla kullandım arabamı 160 - 180 az bi rakam...... 307 xs in şanzımanı be şanzıman hiç bi sıkıntınız olmaz o güçlerde ama debriyaja bi çözüm bulmanız gerekir resimler varmı
    Katılıyorum. Daha fazlaısnı alır sadece conta ile ama 307 şanzımanı MA şanzıman.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #151
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal kolların dayanacağını hiç ama hiç zannetmiyorum. Üstünden çıkan kollar bile S şeklini almışlardı yamuk çıktı anlıyacağınız. Şaşıp kaldık nasıl oldu diye. Zaten sahibi de fazla güç istemiyor. 160-180 arası yeter ona. Yoksa kol çıkarmak istemeyiz. Artan güçle beraber bir sürü sorun gelecek debriyaj vs. Zaten küçük turbo seçtik. Her projeden en az 200 hp çıkacak diye bir kanun yok Kendi arabamda abanırım nosla 350-400 bile çıkarırım internallara güveniyorum walla buna güven olmaz.

  19. #152
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokhantekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal kolların dayanacağını hiç ama hiç zannetmiyorum. Üstünden çıkan kollar bile S şeklini almışlardı yamuk çıktı anlıyacağınız. Şaşıp kaldık nasıl oldu diye. Zaten sahibi de fazla güç istemiyor. 160-180 arası yeter ona. Yoksa kol çıkarmak istemeyiz. Artan güçle beraber bir sürü sorun gelecek debriyaj vs. Zaten küçük turbo seçtik. Her projeden en az 200 hp çıkacak diye bir kanun yok Kendi arabamda abanırım nosla 350-400 bile çıkarırım internallara güveniyorum walla buna güven olmaz.

    ben yapmış biri ollarak söledim kolların s çıkması çok ilginç ben 11 pside 1.5 yıldan fazla kullandım ama kollar farklı olabilir bişi diemem debriyaj ı en azından bronz yapın


    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum. Daha fazlaısnı alır sadece conta ile ama 307 şanzımanı MA şanzıman.

    kanka 307 xs - 307 sw dan be box çıkıyo kendi ellerimle söktüm

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •