Abi vti - integra kulakları ona göre kasayı uyarladık kendimize göre kulak yaptık anliican
-- Japan center --
Best Motoring International Vol. 01 - Type R Legend - YouTube
Bu videoda senin dediğin 16:06 da yapılan işlem sonrası fotoğraflamışlar sadece sübapa yakın kısımda parlatma var. Geri kalan kısım parlak değil. Genelde teorik olarak kabul edilen şudur. Gaz kelebeğinden başlayan emme sistemini enjektöre kadar istediğin gibi parlak yapabilirsin. Ama işin içine enjektör girince iş değişir.
Enjektör musluk gibi düz işemez. Tanecikli yapıda sprey yapar. Benzin sıvısını akan havanın içine pulvarize şekilde gönderir. Ve ideal olan benzinin hava içinde homojen şekilde uçuşması tanecikli yapıda kalmasıdır.
Eğer enjektörden sonrası ki burada enjektör en yakın hali ile emme manifoldunda kapağın dibinde olur (Direct Head Injection makinalar hariç, TFSI gibi) kapaktaki tüm emme portu sübapa kadar benzin içeren bir havaya ev sahipliği yapar.
Eğer portlar ayna gibi parlarsa sprey edilen benzin bu duvarlardan tabiri caizse yağ gibi kayar ve akarak ilerler. Borudaki su gibi. Bu istenmeyen bir durumdur. Duvarlardaki azıcık pütürde ise sprey halinde benzin buralara çarparak tekrar taneciklenir ve akan hava içerisinde pulvarize olmaya devam eder.
Dilim döndüğü ve bildiğim kadarı anlatmaya çalıştım umarım yardımcı olmuştur.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
kardeşim benim projende başarılar.devamını heyecanla bekliyorum.benimde ee9'um var 1 senelik pılan proje ve parça toplamanın ardından kısmetse şubatın ortasında başlıcaz kökten ef candırbaşarılar.
Elinize saglık ef kasa çok zevkli şasedeki motor kulaklarının yerlerini güçlendirmeni tavsiye ederim.
Allah gule gule gazlamayi nasip etsin.bu isler basit degil.parasinida gec verilen emek bosa cikmasin kimsenin insallah...
polis isinede kafana takma bugra en kotu sana bi kapak yollarim hediye yurutursun yine))
"FF VTI"TURBO
"RR Type R"
"JP egK20"
"DD TypeR" TURBO
"RED KA Turbo TypeR"
integra radyatör harartten yana inş sıkıntımız olmayacak
alkantra kaplama çalışmaları tabiki hand made
4. kulak ön kulak garanti olsun diye ön kulakda yaptık
106 gti kulağından bozmaişin içnde birazda fransız oldumu yürür bu araba
hahaha
kalın lama larda tornacıda pressle yaptırdığımız arka kulak baya sağlam bişey dandik durduğuna bakmayın
![]()
-- Japan center --
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)