User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
113 sonuçtan 96 ile 113 arası

Konu: RR project EP3 N/A TYPER

  1. #96
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah baştan sona okudum ellerinize kollarınıza sağlık..

  2. #97
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında en önemli sebeplerinden biri oem pistonun fiyatı aftermarket e göre daha uygun. Birisinin $ rakamına diğerini TL ye alabiliyorsunuz. Atmosferikte de bir kaç gram hafifletmek pahasına forged tercih etmek pek mantıklı değil (benim görüşüm). Hazır Honda yapmışken fabrikasyon 11.7 cr oem standartlarında üretim kalitesi olarak kafa rahat binmek bence daha mantıklı.

    Gömlek boşlukları forged e göre daha az veriliyor oem de, daha az boşluk aslında uzun vadeli kullanım için daha sorunsuz bir motor demek
    Alıntı gökhan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forged piston yerine oem piston kullandim segmanlari daha kalin ve uzun sureli km sikistirma dewam etsin diye tercih ettim bilal aktepenin de arabasinda k20 iken kullaniyordu forged daha iyi guc aliyosun hafif ama benim dusuncem uzun sureli sikistirmanin ayni sekilde olmasi tesekkurler
    OEM kalitesini anlarım fiyatıda uygundur onada tamam ama OEM pistonların döküm üretim tekniği yerine forged malzemeden yapılma piston ile neden uzun ömür alınamıyor tam anlayamadım aslında. Peugeot için söylüyorum forged ile oem pistonun segman boşluk payları aynı.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #98
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Illaki Oem malzeme daha uyumludur, aftermarket bir urune gore ama bosluk az olursa daha uzun vadeli olur kisminda katilmiyorum.

    Gomlek-piston boslugu ne kadar cok olursa motor daha zor kirilir, yane bosluk ne kadar azsa risk her zaman daha fazladir. (Yanlisim warsa duzeltilsin)

  4. #99

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bosluk fazla oldu mu sıkıntı. Karıstırdınız bence sız.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  5. #100
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OEM kalitesini anlarım fiyatıda uygundur onada tamam ama OEM pistonların döküm üretim tekniği yerine forged malzemeden yapılma piston ile neden uzun ömür alınamıyor tam anlayamadım aslında. Peugeot için söylüyorum forged ile oem pistonun segman boşluk payları aynı.
    Kullanılan forged pistonun malzeme kodu ile alakalı bir durum. Genelde honda için üretilen pistonların büyük çoğunluğu piyasada 2618 malzeme(düşük silikon oranı) bu pistonların genelde piston-gömlek boşlukları 0.075-0.10mm arası değişmekte.

    4032 alaşım forged piston ise (yüksek silikon oranı) bu pistonların gömlek ile arasındaki boşluk 0.045-0.065mm arasındadır.

    Muhtemel pug için üretilen pistonlar 4032 malzemedir.

    Daha az genleştiği için, etek vuruntu problemi yaşanmaz, aşınma daha az olur, daha uzun ömürlüdür genelde.

    Fakat turbo araçlarda yüksek basınç, atmosferik araçlarda yüksek sıkıştırma oranı istendiği zaman (max hp doğru gidildiğinde) 4032 malzeme (yüksek silikon alaşımdan ötürü daha sert-kırılgan bir yapıya sahiptr) tercih edilmez.

    Bu tarz yüksek sıkıştırma, yüksek basınç planlanan araçlarda 2618 malzeme forged piston kullanılmaktadır.
    Failure is not an option.

  6. #101
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bosluk fazla oldu mu sıkıntı. Karıstırdınız bence sız.
    Yok karistirmadim.

    Bosluk fazla olursa kirilma riski az olur cunku yagsiz kalmaz motor ama cok bosluk derken 15-16'da degil tabiki.

    Az bosluklu motorlar daha cok guc uretir ama omurleri daha kisa olur.

  7. #102
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilal detaylı yazın için çok teşekkür ederim. Peki bahsettiğin 2618 malzeme forged'lerde segman boşlukları ne oranda ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #103
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka kazasiz belasiz kesene bereket.Masallah

    Bursa'nin hizli typri.sana yaza turne yakisir sehir sehir
    Dr.Ecu

  9. #104
    goldbergbrk
    Misafir
    kafamdaki proje tam güle güle sorunsuz kullanın inşallah jdm cams la 260 hplere kadar alınabiliyor diye duydum ben ama toda çok fark ettimi

  10. #105
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilal detaylı yazın için çok teşekkür ederim. Peki bahsettiğin 2618 malzeme forged'lerde segman boşlukları ne oranda ?
    Atmosferik araçlarda,
    High-Perf. Street-Strip
    Top Ring
    Bore x .0045"
    2nd Ring
    Bore x .0050"

    Aşırı beslemeli araçlarda,
    Street Moderate Turbo/Nitrous
    Top Ring
    Bore x .0050"
    2nd Ring
    Bore x .0055"

    JE tavsiye edilen katalog verisi bu şekilde, fakat kullanılan yakıt ve kullanım şekillerine göre, piston ring end gap ler farklı ölçülerde ayarlanabilir.
    Failure is not an option.

  11. #106
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Failure is not an option.

  12. #107
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım bır sorum olacak konuyla alakalı :

    piston çalışma esnasında kaç derece sıcaklıkta olur ( yanma odasındakı anlık patlama ısısından bahsetmıyorum) sürekli bulunduğu sıcaklık nedir ?

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  13. #108

    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    turkey bursa
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    klabır araba sende kazasız belasız kullanman dileğiyle. sesi hala kulaklarımda sanki
    EVOLUTION CENTER

  14. #109
    PF 551 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    konya
    Mesaj
    148
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kardeşim en sevdiğim videosu
    RR typer 1.2.3.sound - YouTube
    ctr turbo typer konya
    j eg k20 0-402mt 13.343 (feh,kpo)

    Team SongüR

  15. #110
    Serkan__R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL / Şişli
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kaza bela vermesın Gökhanım Masallah ok gibi

  16. #111
    gökhan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sagolasin kanka allalh razi olsun :-)

  17. #112
    meh66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul /ATAŞEHİR
    Mesaj
    1.174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam arac dynoya ciktimi ?

  18. #113
    çetinnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul / Kavacık
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah...
    HARBİ GÖTTÜR )))

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •