H serisiyle oynayınca şaka makinesi oluyor. hele bir de turboysa ve işin içinde kaizen speed varsa
link:
KAIZENSPEED Dyno and Helmet Cam FWD Winner IFO Kent - YouTube
Edit:
eg de kilo farkından kesinlikle...
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
f20b ile h22 blockları hemen hemen aynı, bir kaç modelde Main Journal Diameter farklılık göstriyor..
H22A4 - 50mm (1997 Only)
H22A - 50mm
Bu motorların dışında Main Journal Diameter 55 mm olan h22 lere f20b crank ve rod kullanabiliyorsunuz, bunu neden söyledimdevir dönmek için
)
KS nin H serisi için çok iyi ürünleri mevcut.. B serisi şanzımanla çok güzel araç çıkar ortaya..
Gösterin h22 gücünü![]()
Anıl Atabey
50mm lazım değil zatenf20b crankı 55mm eğer sizin araçlarınızda 55mm ise f20b crank ve rod ile 1,64 gibi çok iyi bir r/s oranıyla güzel devir çevirebilirsiniz.. Birde sıkıştırma şart..
Anıl Atabey
f20a crankı koyarız bizde ???
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=41915
Anıl Atabey
B serisi şanzıman yerine T2W4 prelude veya U2Q7 accord kodlu şanzıman kullanılabilir oranları aynı b serisi şanzımanı uydurmak için flans vb işler gerekiyor.birde bu şanzımanlar çok kısa kalır 3 te belki 4 te bile sarar araç tutunma problemi yaşarsın
41 LY 096
HAN PERFORMANS
abi hayırlı ugurlu olsun. eksiklikler bitsin abi özellikle izmite seninle denemeye gelicem süprizli birsey yapıcamdeneme bahane sohbet muhbette gelicem...
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
Vti a biniyorum suan ama icimde herzaman bi h serisi vardir yakindan takip ediyorum merak ediyorum nasil olacak allah utandirmasin...
6. h22 swapta benden gelsin o zaman.. crx swap h22 yolda arkadaşlar.. serdarcım swap tecrübelerinden faydalanıcam bayram sonrası görüşürüz![]()
her zaman abiyalnız baştan söyliyim crx te ön motor kulağı varsa hasport kulaklara dönmen sağlıklı olur.. öne kulak takmak zorunda kalmazsın
![]()
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)