Peak Garage'da tartildi
Printable View
Tesekkurler
Bolt in cage marka almayı mı yoksa custom yaptırmayı mı düşünüyorsunuz? Benim de aklımda olan birşey çünkü beraber yaptırılabilir yada sipariş edilebilir.
çok güzel, ağız tadı ile sür.
Jantlar 10 numara kardeşim gerisi yalan
Ahaha ulan Olgar :) Bu hafta yillik izindeyim, boyatip kurtuluyorum lanet yesil jant renginden :)
Acikcasi marka da alabilirim ama eger biz burda yaparsak daha ucuza gelme ihtimali var o yuzden kararsizim. Bir de kaynak yapmak lazim adam gibi rijiditeyi yakalamak icin, e kaynakli yapinca da tarfikte sorun yasayacagim. Yukari tukursen biyik asagi tukursen sakal modeli su an roll cage isi :/
Birde oncelikle camurluklari genisletmem gerekiyor esas konum bu su aralar, 265 lastik takamiyorum su an, olmasi gerekenden cok fazla kamber vermem gerekir arkalara ki bu hic istemedigim ve sacma birsey...
Time attack kullanımı için önerilen arka teker kamber ayarları -1,5 ve -2 arasında, lastik ebatı 265 olacak diye daha fazlası gerekecekse dediğiniz gbi saçma olacaktır. Widebody yolu gözüküyor size :)
Kolay gelsin projenizde, karşılığını istediğiniz biçimde keyifle alırsınız umarım.
aracın biraz basılması lazım
Ilk test, ilk heyecan derken ilk yarisi geride biraktik. Eksiklerimizi gorduk, mekanik aksakliklarimizi yasadik, herseye ragmen cok eglenceliydi :)
Ilk gun hedefimizi 2:30 ve alti bir rakam elde etmekti, sanzimanimizin halatlarindaki bir problem sebebiyle 4. vitese gecmiyordu, bu da bize ciddi zaman kaybi yasatti ancak "spirit of competition" hic azalmadi :) Durumu kabullenip transponderimizi takip ikinci seansa ciktik, hatta bu seans iki kisi ciktik, bir nebze olsun odagimizi vitesin sorunundan uzaklastirip dagitabilmek icin keza obsesif bir durum almaya baslamisti o vites bende, sagolsun arkadaslar yardimci oldu modumu duzeltmemde :)
Pistte benim gozlemleyebildigim bu yeni rot ve suspansyon ayari ile *(deneyesel takilmistik) arac ciddi kafadan kayiyordu. Bir dahaki organizasyonda bunu engellemeye yonelik ayarlar yapip setup'i bozmadan tekrar deneyecegiz. Gene kurtarmazsa o zaman lastik, swaybar, iz gibi parametreleri degistirip sonuc elde etmeye calisacagiz. Umarim hersey yolunda gider.
Sonuc olarak 2:30:097 ya da 2:30 flat donduk *(sure official transponder ile olculdu, ilk seans daha hizli turlarimiz mevcut ancak transponder yoksa surede yok :) ), belki hedefimizi tutturduk ancak sanzimanin minimum 5sn'mizi yedigini kayitlardan izledik ve uzulduk.
Eglenceli bir organizasyondu, bizim icin ilk ciddi sinavdi, stress yogun miktarda vardi ama basa cikabildik :) Yukarilara dogru olan yolculugumuza starti verdik, bakalim zaman icerisinde nerelere kadar cikabilecegiz :)
http://www.roadrunnerevo.com/roadrun...010913sure.jpg
Masallah emegınıze saglık
maşallah güneş maddi ve manevi ciddi bir emek var inş karşılığını fazlasıyla alır keyifle binersin
maşallah araca, en doğrusu süre kovalamak zaten böyle ciddi bir pistte, tebrik ediyorum, süre de çok güzel ;)
Abi maşallah emeğinin karşılığını alıyorsun. Video varsa ekler misin
Acıkcası aracı gormek adına cok guzel bi test oldu bence
Sanzımanın 4'e gecmemesi ilk baslarda moral bozsada bi yerden sonra eglence kaynagı oldu :)
4'e gecmez , kafadan kayar , arkadan kayar , degil viraj cizgisi tutturmak surekli otomobille mucadele olarak gecti :)
Maşallah yavrum:)
http://imageshack.us/a/img196/1920/tc1u.jpg
Herkese tesekkur ederim, bu arada sword pampama bu guzel resim icin ayrica tesekkurler :)
Serkanin dedigi gibi arabayla savasmakla gecti daha cok, bir sonrakine daha farkli rot ve amortisor ayarlari ile cikacagiz.
Peak'ten gelen haberlere gore sanzimanin olayi halledilmis, solid bushingler ve mount'lar ayrica halatlarda yapilan islemler sayesinde su an sanziman tamamdir dendi. Haftasonu testini yapacagim.
Video ekleme konusunda biraz mesai harcamak lazim, musait oldugumda bir kontrol edip fastest lap'i koyabilirim.
Resim değil fotoğraf pnpa :D
İkinci olarak kaput teline attığımız boya mı kalktı niye söktün oni
Yok teli sokmedim *fotografta gozukmuyor sanirim yoksa telle silecekler uzerinde unuttum sokmeyi :)