User Tag List

Sayfa 3/9 İlkİlk 12345 ... SonSon
158 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: OverLoad MRSII

  1. #39
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence turboya alabalık sarmak lazım kartuşa faydası olsun.

    Ben mesela ITG maxogen kullanıyorum, aküyü de bagaja attım. Hatta o da yetmedi, alttaki plastik motor korumaya da havalandırma kanalları açtım. K-tec coolerla beraber, dışarıdan sadece 3 derece daha sıcak hava çekiyorum. İnanmayan İzmire buyursun

  2. #40

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben, bazı parçaların bagaja vb. taşınmasına bişey diyemem. Sonuçta motorun orada daha çok taze havanın sirkülasyonuna sebebiyet veriyorsun. Yalnız, parça sarma işi benim kafamı sarmadı. Bence.

  3. #41

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Patatez bizde çok

    ortalama 50hp ve hafif volan farkım olucak.

    bi bitirelim takarız inşallah beraber
    Hafif volan 7-8 hp'lik bi avantaja tekabul ediyor.

  4. #42

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Termal etki basinc arttirdigi dogru ama motor bolumunde sarmak sart. Olusturdugu sicaklik cok yuksek ve sen o sicakligi disaridan gelecek 20 derece hava ile sogutman zor. Cunku alan cok dar motor ssicakligi ve radyator sicakligi ve turbonun sicakligi birlesince disaridan gelecek hava yetmio. O nedenle bunlardan 1-2 sini elemine etmen icin sargi kullaniosun. O kadar gereksiz olsaydi butun proje arabalarda sargi kullanilmazdi. Tartismak bile manasiz.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #43

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aküyü arkaya alma gereksiz bir olay. Ağırlık merkezini değiştiriyorsun. Bütün fren etkisi yol tutuş etkileniyor. Sadece roll kovalayacaksan bi nebze ama pist için yeri ön.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #44
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aküyü arkaya alma gereksiz bir olay. Ağırlık merkezini değiştiriyorsun. Bütün fren etkisi yol tutuş etkileniyor. Sadece roll kovalayacaksan bi nebze ama pist için yeri ön.
    abi o zaman senin araçlarının ağırlık merkezi muhabbetinin vay haline
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  7. #45
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sargı konusunda kararsızım ama bi çok kişide görüyorum bu olayı.

    ne olur ne olmaz köşede dursun, nerden bulabilirim ?

    -----------------------

    31.01.2014

    Hafif volan ellerimde

    Teşekkürler Aytuğ.

    2.0T FSI

  8. #46

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi o zaman senin araçlarının ağırlık merkezi muhabbetinin vay haline
    ortadayım olm ben. Artık aldığım alette ben ortalamayı etkilemiyorum alet 1700 kg heheh

    artık ben tek turbo arabalara binmiorum fakirsiniz olm siz.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #47
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ortadayım olm ben. Artık aldığım alette ben ortalamayı etkilemiyorum alet 1700 kg heheh
    akü dediğin 15 kilo abi 8-10 tane akü edersin valla şarj dinamosundan sana kablo çekmek lazım abi
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  10. #48

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sargıları, sanayide subarucuların, type-r'cıların en çok gittiği atölyede bulursun ya da yol gösterirler. NET!!

    Edit: 50-100 TL'lik bişey değil yalnız.

  11. #49
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    megane rs motor kodu f4r değilmiydi ?

  12. #50

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    megane rs motor kodu f4r değilmiydi ?
    F4R motor kodu ,F4k blok kodu..

    Detaylar şu şekilde;

    Silindir Bloğu İle İlgili

    A - Alüminyum Blok-kam blokta
    B - Döküm Blok-Kam mili blokta
    C - Döküm Blok-Kam mili blokta
    D - Döküm Blok-Kam mili blokta
    E - Döküm blok-Kam kapakta (enerji motor)
    F - Döküm blok-Entegre gömlekli
    G- Döküm bloklu
    J - Alüminyum blok-kam silindir kapağında
    K- Döküm blok-entegre gömlek
    L - Alüminyum blok-entegre gömlek
    N- Alüminyum blok-entegre gömlek
    P - Döküm blok-Entegre Gömlek
    S - Döküm blok entegre Gömlek
    Z - V6 Alüminyum blok-Kam mili Kapakta
    H - Turbo şarjlı-Benzinli


    Eksantrik Mili,Supaplar,Yakıt Sistemi ile ilgili

    1 - Paralel supap-Tek boğazlı Karbüratör
    2 - Paralel supap-Çift boğazlı Karbüratör
    3 - Paralel supap-Enjeksiyon
    4 - Küresel Yanma Odası
    5 - Direk Enjeksiyonlu(Enerji motorlar hariç)
    5 - Küresel Yanma odası-Tek boğazlı Karbüratör
    6 - Küresel yanma odası-Çift boğazlı Karbüratör
    7 - Küresel yanma odası Enjeksiyonlu
    8 - Endirek enjeksiyonlu (DİZEL)
    9 - Direk Enjeksiyonlu (DİZEL)
    4- 16 supaplı motor

    Silindir HACMİ

    A - 0 – 825
    B - 826 – 900
    C - 901 – 975
    D - 976 -1050
    E - 1051 – 1125
    F - 1126 – 1200
    G - 1201 – 1275
    I - 1276 – 1350
    J - 1351 – 1425
    K- 1426 – 1500
    L - 1501 – 1575
    M- 1576 – 1650
    N - 1651 – 1750
    P - 1751 – 1850
    Q - 1851 – 1950
    R - 1951 – 2050
    S - 2051 – 2300
    U - 2301- 2500
    V - 2501 – 2700
    W- 2701 – 2950
    X - 3000 – 4000
    Y - 4000 – 6000
    Z - 6000-…

    Alıntıdır..
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  13. #51

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I love Laguna...

  14. #52
    MatraX_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.662
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka sen insan değilsin

    Hey maşallh Allah utandırmasın
    Umarım güzel sonuçlar alırsın

  15. #53
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F4R motor kodu ,F4k blok kodu..

    Detaylar şu şekilde;

    Silindir Bloğu İle İlgili

    A - Alüminyum Blok-kam blokta
    B - Döküm Blok-Kam mili blokta
    C - Döküm Blok-Kam mili blokta
    D - Döküm Blok-Kam mili blokta
    E - Döküm blok-Kam kapakta (enerji motor)
    F - Döküm blok-Entegre gömlekli
    G- Döküm bloklu
    J - Alüminyum blok-kam silindir kapağında
    K- Döküm blok-entegre gömlek
    L - Alüminyum blok-entegre gömlek
    N- Alüminyum blok-entegre gömlek
    P - Döküm blok-Entegre Gömlek
    S - Döküm blok entegre Gömlek
    Z - V6 Alüminyum blok-Kam mili Kapakta
    H - Turbo şarjlı-Benzinli


    Eksantrik Mili,Supaplar,Yakıt Sistemi ile ilgili

    1 - Paralel supap-Tek boğazlı Karbüratör
    2 - Paralel supap-Çift boğazlı Karbüratör
    3 - Paralel supap-Enjeksiyon
    4 - Küresel Yanma Odası
    5 - Direk Enjeksiyonlu(Enerji motorlar hariç)
    5 - Küresel Yanma odası-Tek boğazlı Karbüratör
    6 - Küresel yanma odası-Çift boğazlı Karbüratör
    7 - Küresel yanma odası Enjeksiyonlu
    8 - Endirek enjeksiyonlu (DİZEL)
    9 - Direk Enjeksiyonlu (DİZEL)
    4- 16 supaplı motor

    Silindir HACMİ

    A - 0 – 825
    B - 826 – 900
    C - 901 – 975
    D - 976 -1050
    E - 1051 – 1125
    F - 1126 – 1200
    G - 1201 – 1275
    I - 1276 – 1350
    J - 1351 – 1425
    K- 1426 – 1500
    L - 1501 – 1575
    M- 1576 – 1650
    N - 1651 – 1750
    P - 1751 – 1850
    Q - 1851 – 1950
    R - 1951 – 2050
    S - 2051 – 2300
    U - 2301- 2500
    V - 2501 – 2700
    W- 2701 – 2950
    X - 3000 – 4000
    Y - 4000 – 6000
    Z - 6000-…

    Alıntıdır..
    şimdi benim araç 1500cc mi

    Alıntı MatraX_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka sen insan değilsin

    Hey maşallh Allah utandırmasın
    Umarım güzel sonuçlar alırsın
    Saol Haydar

    İnşallah güzel birşey çıkar ortaya.
    2.0T FSI

  16. #54

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya yok o K harfi bloğun bi özlliğiyle ilgili muhtemelen f4r motorun var.Takıldınız bu aralar lagunaya

    Edit:Bazı 172lik clio rs f4r'larına baktım intden onlarda blokta sadece F4 yazıyor mesela. O ''K'' blokla ilgili bir tanımlama ama nedir bilemiyorum.Benim koyduğum liste de biraz eksik sanki
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  17. #55
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Termal etki basinc arttirdigi dogru ama motor bolumunde sarmak sart. Olusturdugu sicaklik cok yuksek ve sen o sicakligi disaridan gelecek 20 derece hava ile sogutman zor. Cunku alan cok dar motor ssicakligi ve radyator sicakligi ve turbonun sicakligi birlesince disaridan gelecek hava yetmio. O nedenle bunlardan 1-2 sini elemine etmen icin sargi kullaniosun. O kadar gereksiz olsaydi butun proje arabalarda sargi kullanilmazdi. Tartismak bile manasiz.
    turbo egzoz salyangozu zaten dısardan gelkecek 20 derece havayla sogumaz, içindeki 700-800 derece ısının en kotu 50-60 derecesını dışarı verır. onun ıcnde kaput altı ısınır.turboyu sarmak 50-60 dereceyı turbonun ıcıne hapsetmek demektır. bu durumu kımsede tartısmaz sanırım.

    butun projelerde oyle oldugunu sanmıyorum.

    turbo nıye sarılır.ıcerı hapsettıgımız 50-60 derece sıcaklıgın zararı, kaput altında olusan sıcak havanın zararından fazla degılse sarılır.

    genellıkle sonradan turbolanmış, turbonun yerı degıstırılmıs araclarda turbo sarılması daha yaygındır. etrafında zarar gorebılecek cok parça vardır,hortumlar vs.

  18. #56
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    netten araştırdım ama pek bi bilgi edinemedim. Mitsubishi K5T turbonun spec'leri nedir?
    2.0T FSI

  19. #57

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo egzoz salyangozu zaten dısardan gelkecek 20 derece havayla sogumaz, içindeki 700-800 derece ısının en kotu 50-60 derecesını dışarı verır. onun ıcnde kaput altı ısınır.turboyu sarmak 50-60 dereceyı turbonun ıcıne hapsetmek demektır. bu durumu kımsede tartısmaz sanırım.

    butun projelerde oyle oldugunu sanmıyorum.

    turbo nıye sarılır.ıcerı hapsettıgımız 50-60 derece sıcaklıgın zararı, kaput altında olusan sıcak havanın zararından fazla degılse sarılır.

    genellıkle sonradan turbolanmış, turbonun yerı degıstırılmıs araclarda turbo sarılması daha yaygındır. etrafında zarar gorebılecek cok parça vardır,hortumlar vs.
    Tamam amk sarmayın. Bu kadar saran eden adam mal siz daha iyi biliosunuz.Hey allahım ya.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •