Eyvallah teşekkür ederim.
Öyle görünüyor, zamanla
Sorma
Teşekkürler..
tek tek teşekkür ederim.
sizede teşekkür ederim.
Elbette karşılaşırız ancak şu an araç MSG garaj da.
Eyvallah teşekkür ederim.
Öyle görünüyor, zamanla
Sorma
Teşekkürler..
tek tek teşekkür ederim.
sizede teşekkür ederim.
Elbette karşılaşırız ancak şu an araç MSG garaj da.
Konuyu baştan sona yeni okudum ...
Mükemmel olmuş emeğinize sağlık umarım sağlıklı sorunsuz Yürür araç ...
Benimde sürekli gel git Yaşadığım bu dönemde ilham ve cesaret aldım desem yalan olmaz
Toplu bir Crx yada ölü bir makina Alıp yavaş yavaş toplama fikrim vardı sürekli araştırıp duruyorum yakın zamanda bende bir proje için soyunacağım düzgün bir kasa arıyorum
Kazasız belasız cezasız inşallah
En son video ne ile çektiniz merak ettim hiç titreme yok ...
Abicim ciddi emek ve para harcamıssın konunu bastan sona kadar okudum boyacı dısında üzecek bişey göremedim. araban tek kelimeyle harika senin zevkine göre hepsi tamamen cok özel bir araç olmuş emeğine cebine ustalarında ellerine saglık kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle.
Valla çok zor ve sinir yüklü bir süreç oluyor benim için. iç içe geçmiş bir çok alt projeden oluştuğundan
ve herbirinide bizzat kendim yaptığımdan çok yavaş ilerliyor süreç. Yinede iyi dileklerin için teşekkürler.
kamera 5s![]()
Evet, tekrar hikayemize dönüp "flashback" ile güncellemelere devam edeyim
Şu an yapacağım güncellemeler an itibarı ile projemin geldiği noktanın, bir miktar gerisinde olacak bu sebeple de arada günümüzden spoiler verebileceğim
Konunun hem tadı bozulmasın hemde akışı değişmesin istediğimden kronolojik sıraya sağdık kalarak devam ediyorum
Takıntılı olduğumdan, ufak tefek her türlü detay beni rahatsız etmekte bu nedenle, selonoid ayağının rengine takıktım,Aynı şekilde fren ve debriaj hidrolik depolarının kapakları, sigorta kutusu kapağı renkleri ve eski görünümleride çok rahatsız ediciydi, bende herzaman ki gib gerekeni yaptım, şu an mutluyum
Cam konusunda çok sıkıntılı bir süreç yaşadım, sağolsun FİX OTO bu konuda da herzaman ki hayal kırıklıklarını yaşattı yine.
Yeni cam siparişini ve ödemesini şubat ta yapmama rağmen, ne camı stoklarına almışlar nede camcıya haber vermişler, uzun araştırmalarım sonucu ancak Gaziantep te bir adet cam buldum ve nihayetinde getirtip taktırdım
![]()
Bir kaç ufak tefek parçayı daha incelikle boyadıktan sonra....
Sıra kapalı su soğutma devremizin intercooler montajına geldi. Bildiğiniz üzere ben soğutma sistemini SC nin emme manifolduna gömmüştüm.
Bu nedenle su soğutma radyatörü kullandım, ayrıntılı aşamaların fotoları yok bu nedenle özür.. Hortum olarak bilgisayar sistemlerinin sıvı soğutma ekipmanlarında kullandığım Tygon silikon hortumlardan kullandım 13/19mm yeterli geleceğini düşünüyorum, pompa olarakta Bosch.
Sıvı deposunu da aliminyum borudan imal ettim, ne yazık ki onunda üretim fototları yok
Made in MSG, intercooler tutamağımız
Oil catch tank , kullanacakmıyız kullanmayacakmıyız derken, kullanmaya karar verdik, aslında onuda aliminyum borudan yapacaktım ancak
astarının yüzünden pahalıya geldiğini farkettim ve resimdeki tankı sipariş ederek kullandık.
Bu fotoğrafta sağ alt köşede dikkat ederseniz SC sıvı soğutma sistemi için yaptığım aliminyum tankı göreceksiniz.
Sıra aylar önce Gökhan arkadaşımızdan aldığım İzmir yapımı 76 lık egzos hattının montajına geldi. Sistem zaten al-tak şeklinde bana özel yapıldığından yine MSG de Mustafa tarafından montajı gerçekleştirildi.
Şimdi çok çetrefilli ve proje bitimini 2 hafta uzatacak bir aşamaya geldiğimiz an ! Biliyorsunuz proje başlangıcında ben, Varex 76 lık
HKS tipi son susturucu almıştım, oda mevcut yerine cuk oturuyordu. Ancak arka difüzör şekillendikten sonra hem estetik olarak uymadığını düğündüğümden hemde iri ve aşırı dikkat çeken görünümü nedeni ile Polis arkadaşlarla çok samimim olabileceğim korkusu, bende değişiklik yapma kaygısı uyandırdı. Bu yüzden çift çıkışlı varex 76 ya dönme kararı aldım. Bu seferde mevcut son susturucu yuvası ne yazık ki varex in büyük kazanına yetmedi. Önce kaba kuvvet ile yer açmaya çalıştık
Daha sonra da mevcut görünümden memnun olmadığım için kaba kuvvet ile yer açma çabasından vaz geçtim, projelendirip sonraya erteledim
!! SPYSHOOT :::: 20 GÜN SONRA MONTAJ YAPILMIŞ DURUM ! tüm üretim detaylarını yayınlayacağım..
Eveeet, geldik zurnanın zırt dediği yere
Bu proje başladığından beri hiç bilmediğim konuları öğrenmek, yapmak ve üretmek durumunda kaldım. Bir çok DIY alt çalışma yaptım ancak
ilerleyen zamanda "yazılım " yapmak zorunda kalacağım hiç aklımdan geçmemişti !
İş başa düştü, herzaman ki gibi "googılladım"Youtube dan araştırdım, Mustafa nın teknik bilgi desteği ile harmanladım ve daldım
Öncelikle AEM COP kit kullandığımız için, beyni açarak jumper ayarları yapmamız gerekmekteydi, inanın 2 ana kartı bir birinden ayırmak
tatlı sert ve kontrollü güç kullanmayı gerektiriyordu, bu yüzden bu görevi Mustafa üstlendi..
Devam edecek...
10 numara 5 yıldız abi eline şağlık gördüğüm en iyi ve en çok özenilerek yapılan projelerden biri
Hasbel kader zorla, ite kaka bir base map yazdımama avansı pc den anca 55 de tutunca motor çalıştı, aynı zamanda afr de uçuyor, merak etmeyin bir süre sonra ben avansı düzelttim, yeni parlayan mapper, şu an pek meşhur olmayan Alper' de afr yi düzeltti
Takım çalışması anca buna denir..
Mustafa + Alper + Serhat = New Voltran Mapping Kısaca NVM Mapping,
Videolar çok simultane ve doğal çekildi bu sebepten dolayı konuşmaları çok dikkate almayınız
Not: Videolarda Henüz son susturucu olmadığından ses olağandan yüksek gelmekte
İlk Yağlama Videomuz
İlk Marş Videomuz..
İlk marş rölanti ve Supercharger işleyiş videomuz
İlk Hareket videomuz..
abi tekrardan 41 kere maşallah Allah utandırmasın.her çalışman ayrı bi güzel olmuş.yolum o taraflara düşerse kesinlikle bende görmek isterim aracıdynoda ne çıkacak şimdiden merakla bekliyorum
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)