bmw dif. şahine uyarlamak baya sıkıntılı olacaktır.. bizim aklımızdan ford mustang dif. geçiyor.. ayna mahruti seçeneğide çok..
Printable View
bmw dif. şahine uyarlamak baya sıkıntılı olacaktır.. bizim aklımızdan ford mustang dif. geçiyor.. ayna mahruti seçeneğide çok..
aracın draglarda çekilmiş videoları varmı abi bakındım ama bulamadım aksilikler içinde geçmiş olsun
Ben bu konuyu nasıl görmemişim. Gerçekten emek ve malzeme dolu bir araç olmuş tebrikler.
Ancak daha önce çok 9200 döndük demişsiniz. Orjinal 1.6 motor ve kendi krankı ile 9200 döndünüz galiba. Bu yeni 1.9 motorunuz yükselen stroke değeri sebebiyle devir dönmekte size sıkıntı yaşatabilir teorik olarak kağıt üstünde. Mevcut Rod / Stroke oranı ne oluyor bu ZRP kiti ile ?
Bence şanzuman ve difranseyel grubu olarak türkiye şartlarında fiyat ve sağlamlık olarak bmw grubunu tercih etmeniz sizin faydanıza olabilir. Aşagıda bir videoda e30 oem bmw şanzumanı ve diffranseyeli ile 9 sn koşuyor araştırmakta bence fayda olabilir. Tekrardan kolay gelsin.
Bmw E30 2.7T - 9.62@235kmh - YouTube
Abarth şanzumanın 2. Vites ile geri vitesi çok kırılgandır ve şanzuman vites araları çok sert ve zor geçer siz bence bmw şanzumanına geçiş yapın
çağrı konunun başında sen zaten söylemiştin şanzıman konusunda yanlış seçim olduğunu.. kesinlikle doğru, çok yüksek güçlerde kullanılmayacak bir şanzıman N.A. içinde geçerli... şu andaki proje bmw şanzıman + ford 9" diff. + M/T 15" ET Drag slick lastik tabi şu anda düşünce aşamasında en hızlı şekilde faaliyete geçireceğiz.. resim ve videolar elime geçtikce paylaşırım..
İnşallah abi deneme yanılma yapılarak bazı şeyler rayına oturuyo umarım en güzel şekilde yürütürsünüz , bide 3 viteste bitirebilceğiniz oranları tutturursanız ciddi süreler gelir
seyircilerden bir arkadaş çekmiş 2. viteste kalkış yaptı launch controlle burnout + drag karışımı bişey olmuş :))
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
kilit olmadıgı için tekerin biri dönüyordu digeri dönmüyordu :)
o yüzdende kalkıslarla diff akslar yoruldu kilit olsa hersey daha farklı olurdu bence
maşallah baya makıne olmus
Bu kuş uçar :)
Aracın masallahı var nazar degmesin...
aracın son durumu ile ilgili bir kaç parça upgrade ettik...
Upgrade parçaları
İşletim sistemi megasquirt 2 v3.0 ecu'den Aem EMS 4'e upgrade edildi.
Şanzıman mirafiori 5 ileriden e36 m3 5 ileri ZF şanzımana upgrade edildi.
Şaft Custom yapıldı güçlendirildi.
Difransiyel Nissan Skystar difransiyelinden Amerikan Ford Mustang 8.8 inch (9") upgrade edildi aksler kısaltıldı kaynakla kilitliye çevirildi.
Lastikler 13" Kumho Ecsta S700 lastikten Mickey Thompson 26x10x15 ET drag tam slick lastikle değiştirildi.
Enjektörler ID1000CC malesef yetiştirmediği için Grams 2200cc enjektörle upgrade edildi.
Ayrıca oem kartel üzerinde bir kaç upgrade yapılacak..
Koyduğumuz hedefimize ulaşabilmemiz için böyle bir upgrade listesi şarttı..
Gelişmeler oldukça resimleri çekip eklemeye devam edeceğim..
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps0f6932af.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps4600de94.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps9efaf4cf.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps5b95bc85.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps0e14cda6.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps396ad93c.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...psefb7cbd2.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...psd139c3ac.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...psddf3e2d0.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...psbaaabc59.jpg
http://i1272.photobucket.com/albums/...ps3d299271.jpg
inşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız.
koydugunuz süre hedefi nedir acaba?
maşallah
böyle güzel bir setup a güzelbi sürücü ile tamamlandığında 11.xxx sn rahat gelir aşağısıda süprizler bile olabilir
maşallah tekrardan
usta şimdi farkı görecesiniz belki bu sistemdede tam verimli olmasada bunuda geliştirmeniz gerekeceksede eskisinden cok iyi olacaktır emin olun
maşallah emeklerinizin karşılığını almanız umuduyuyla ama bu kadar emeği bu kasaya niye harcıyosunuz hala anlam veremiyorum
kasa işi bence hikaye fueltech 13b motoru 70 model toyotaya koyuyor 8 sanıye kosuyor o sankı cokmu drag spec bır kasa dogru modıfıye edildikten sonra kasa hikaye
linkteki araba dahamı draga yatkın yanı
Toyota Jesyana - Motor rotativo turbo com FuelTech FT400! Nopi Nationals 2014 - YouTube
........................................
Abi yapilmayani yapma fantazisi. Az olan değerlidir. Farkli projeler herzaman odak noktasi oluyor. Kazasiz belasiz yeni degisiklikler cok iyi olmuş. Fakat hala tutunma problemi yasicaksiniz diye dusunuyorum.( iz acikligi, ön arka aks mesafesinden dolayi.)
Oem karter ve yag pompasında hala bi degisiklik yokmu ?
Sanziman oranlari standartmi yoksa ceyrek mile gore ayar cekicekmisiniz ? 3.viteste bitse efsana olur gibi geliyor.
Son olarak kantara ciktinizmi suanki agirlik ne gercekten merak konusu bende
Ben bu konuyu nasıl görmemişim böyle uğraşımlar hep ilgimi çeker, ofisteyim eve geçince detaylı şekilde okuyacağım maşallah inşallah istediğiniz sürelere ulaşırsınız
teşekkürler iyi temennilerinizin için..
bu sistem derken işletim sistemini mi kastediyorsun yoksa komple upgrade olarak mi ?
inş. emeklerimizin karşılığını görürüz bu yarışta.. neden bu kasa sorusuna gelince zaten forumda yeterince bmw honda peugeot project cars var ama şahin project çok az farklı tatlar her zaman iyidir heyecan verir :icon_tup:
aynen şahin candır can..
ehehheheheh :))) süpermiş..
tutunma sorunu mu ? aman diyeyim inşallah bu sene öyle bir sıkıntı yaşamayız geçen sene drag pistinde drift yaptık zaten :) oem yağ pompası devam oem karterde ise yağ kapasitesini 6,5-7 litreye çıkarttık.. büyüttük yani. ağırlık 1175 kg. ağırlığı vardı en son.. şanzıman oranları standart bmw m3 5 ileri.. malesef 4 viteste bitecek yarış tabi geçen seneki gibi 2. viteste kalkarsak 3 vitesede düşebilir :P
inşallah teşekkürler
Lastik ve yürüyeni kastettim
Basarilar abi . Umarim dedigin gibi olur bizde gurur duyariz. Amerikayi yeniden keşfetmek zor. Yapılmiyani yapmakta.swap olsaydi bukadar ilgi gormuycekti.bu motoru siniri nekadar onu gösterebilirsen bizlere yeni projeler icin ciddi bir fizibilite olur
abi masallah kolay gelsin zaten harikaydı iyice harika olcak.. aksları kısatınca içindeki mili tornada yeniden mi yaptınız ?
Artık güzel süre yapmanıza engel bişey kalmamış Allah kolaylık versin başarılar...
Facebook sayfanızda gördüm dyno ölçümünüzü 2.6 bar 578 hp maşalah.tebrikler
Hahahahahhaa allah daha fazlasını veriri inşallah ama şimdi Bu değerler ile 800 + vermeli diyen tüm arkadaşlarımı piste ama dans pistine bekliyorum :D
Ben çoook daha fazlasını vermesini arzu ederim hatta rekorlar kırar inşallah demiştim. Ama heralde bu beygiri yaklaşık olarak vereceğini söylemiştim hatta bayaca bir diretmişt,m. Bu hp bile çok iyi maaşallah.
O jantlar drag için çok tehlikeli şahsımca..
burulma ve ya yamulma olabilir ve kazaya sebebiyet verebilir daha güçlü bir alaşıma ihtiyaç var hele slick lastik içinde maruz kalınacak stresi düşünürsek.
Elinize sağlık güzel bir proje.
lada difrasiyeli takın yada 2.5 dizel mirafiori difrasiyeli 3.15
maşallah başarılı süreler elde edersiniz inşallah
Maşallah, kesenize bereket