Şu intercoolerı kartona ört, başına iş gelecek mazAllah.. İyi gidiyor proje MaşAllah
Projenize maşallah allah kolaylık versin ön tampon harici çok güzel belki bitince daha iyi olur yeni fotoları bekliyorum ...
üşenmeden 1. sayfadan 9. sayfaya kadar okudum.
çok güzel bir şeyler çıkacak bitince belli
Allah bitirmeyi, bitirdikten sonra kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Öncelikle ellerinize sağlık. Aracı herşeyi göz önünde bulundurup tasarlamanız çok güzel. Benim merak ettiğim birşey var yalnız. Arka çamurlukları şişirmek yerine jant lastiği içeri gömmek üstüne çalıştınız mı?
Demek istediğim bu lastiği standart çamurluk içine sığdırmayı neden düşünmediniz? Dragda daha başarılı bir tutunma olur bence. Tamam disktir, kollardır, süspansiyondur baya birşeyin tasarımını değiştirmek gerekiyor ancak zaten herşeyi baştan yapıyorsunuz. Ayrıyetten belki doğru offsetli bir jantla hiçbirşeyi değiştirmeye bile gerek olmazdı. İyi günler kolay gelsin.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
vay babanın kemüüne
http://race.ulkhyvlers.net/dragrace/Pite/090607/dsc_4223.jpg i
malesef 28 lastikleri orjinal e30 çamurluğuna sığdıramazsınız komple iç tarafı kesmeniz gerekir tutunma konusunda ya bu araba tutunacak yada heryeri kıracam başka şansı yok artık herşeyi göze aldım, ofsetli jant konusuda aynı keza, çok teşekkür ederim düşünceleriniz ve önerileriniz için
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Aynen oyle böylesi hem daha saglikli hem daha kozmetik oldu, yürüyen m3 yada z3m olcak bakalim sanziman 6 ileri m3 yada ilerki donemlerde sequential olabilir saft icin driveshaft diff icin quafe ile gorusmeyi planliyorum bakalim kismet zaman ne getirir bilinmez hiz konusunda hic bir fikrim yok suanda![]()
manyak olduğunu biliyordum bu da bir kez daha tescilledi![]()
maşallah hedeflediğin güç nedir abi ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)