User Tag List

Sayfa 11/52 İlkİlk ... 91011121321 ... SonSon
986 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: Clio RS ITB & High Comp. Projesi

  1. #191
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu her sistemde kullanılan bir ürün mü? videolarda baktığımda bir çok araçta yoktu çünkü... Yada video için çıkarılmıştı sanırım.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  2. #192
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu her sistemde kullanılan bir ürün mü? videolarda baktığımda bir çok araçta yoktu çünkü... Yada video için çıkarılmıştı sanırım.
    degısık sekılde fılıtreler var. fılıtresız kullananda var.
    asırı tozlu yerlerde tabıkı fılıtresız kullanmamak gerekır.
    dyno ustundeyken yada kısa vıdeolar cekerken fılıtre takmıyorlar.
    motoru kıracak buyukluktekı parcaları ıcerı cekılmedıkce bı sorun yaratmaz.

    bana soracak olursan fılıtresız asla kullanmam.

  3. #193
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kadir abi hayırlı olsun.İnşallah kazasız belasız sorunsuz bı sekılde tamamlanır projen.



  4. #194
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yüksek kompresyonlu forged piston ve kolları taktınız, henüz rodaj sebebiyle zorlamadınız galiba, sadece bu parçalardan beklenti güç ve tork olarak yüzde kaç? bende de benzer modlar var ya bu şekilde atmosferiğe nokta koyucam ya da rotrex sc düşünücem ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  5. #195
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet yüksek sıkıştırma piston,egzantrik,kısa şanzıman,pompa,regülatör vs olacak şimdilik ama henüz şu beygiri alırız diyemiyorum
    200hp olur herhalde..

  6. #196
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek kompresyonlu forged piston ve kolları taktınız, henüz rodaj sebebiyle zorlamadınız galiba, sadece bu parçalardan beklenti güç ve tork olarak yüzde kaç? bende de benzer modlar var ya bu şekilde atmosferiğe nokta koyucam ya da rotrex sc düşünücem ...
    Her araçta aynı etki olmaz. Ki araçta egzantrikte var gayet güzelinden. Yüksek sıkıştırma sevdasından vazgeç derim ben. Rotrex iyidir.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #197
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşımızdan emanet aldığımız jant ile bugünden bir kare foto

  8. #198
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet Alper hocam 4*100
    Vermedin bana acele ettin sattın

    Alttaki foto meşhur LM evoya bir boy yasladığımın resmidir


  9. #199
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tukkan tuning iş başında

    Maaşallah.az kaldı az








    +3boy da supurge spından aldık

  10. #200
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir açıklama yapayımda merak eden olur,

    Ben şuanda rodajı tamamlamış durumdayım 1500km. oldu ..gideri gayet iyi gören arkadaşlar anlatsın ben şöyle gidiyo demeyim..

    Daha walbro pompa,regülatör,cai,egsoz,koltuklar vs gibi ufak tefek yapılacaklar var işler sıkı olduğundan eğilip yapamıyorum ancak böyle akşamları yetişirsem c.tesileri bişeyler katıyoruz..

    Bu ufak tefekler bittiğinde Rs tuner ve innovite wideband ile log alıp ona uygun custom yazılım yapacaz on onbeşgün sonra hepsi bitmiş olacak..

    ITB için sona geldik motorda 3-4 bin yapmış olacak kasım aralık gibi takılmış olur inşallah..

  11. #201
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün iynnRs ibrahim ile Cai ve Aküyü arkaya alma işlerini yapalım dedik,

    Akü için gereken kablo,tipo-tempra pozitif dağıtıcı,bez bant,3m elk.bantı,kablo başlığı vs aldık,

    Cai içinse yeni bir far aldım,farın uzun hüzme tarafını güzelce oyduk içindede 70mm pimaş geçirdik etrafını silikonladık ama görselliğe ayırcak vakit yoktu öylece taktık



    İbo sıvası kolları ve aküyü arkaya alma işlerinden başladık,



    Akü yolcu,



    Açıkta kalan kablo vs izole edldi,diklemesine duran beyin boşalan alana yatay şekilde sabitlendi



    Cai için Far'ı sökmek gerekiyordu, tampon sökmeden nasıl farı söktüğümüze bizde şaşırdık



    Oyuk farı yerine monte ettik,cai için ise 80mm alm.boru ayarlayana kadar Aem'i taktık,boru dirsek vs hallolunca Hks mantar takılacak,sisdeki girişe ise 90 lık dirsek ile yukarı hava desteği olacak,




    Far'ı test ettik ,kısalar okey



    Akü'de sabitlenene kadar yerini buldu






    Ön kaput mandallarımızda geldi biakşamda onları takacaz,


  12. #202
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağolun arkadaşlar ,
    Evet headers geldi ..Bu sefer şans yanımızdaydı gümrüksüz hallettik
    Yeri gelmişken bizim için uğraşan ÖmeRS kardeşime teşekkür edeyim

    Oem manifolt 4-1


    Bizim headers,4-2-1


  13. #203
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün yine İboların tuningtükkan'daydık

    Sparco'ları takma provası yaptık,ön sağ koltuğu söküp kızakların Sparcolara uydurma işine odaklandık ben çay çorba işlerini yaptım ibo yine kolları sıvadı


    Şero kankam kantar görevi yaptı



    Kendi koltuğu ile takacaklarımız arasında koltuk başına 10kg net fark var


    Geceyi roll yapmadan bitiremezdik


  14. #204
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aldığımda 160hp idi
    Şuan 202hp ..Biraz daha güç gelecek inşallah hedef 230hp


  15. #205
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben hks alana kadar sorun yok abı
    hks alırsam sılıkon hortum dıye dayanırım kapına

    fılıtrenın etrafını kapatırsak yada bendekı kutudan yaparsak tam olacak ama.








    bakınız bendekı kutu

    akusu arkaya alınmıs rs lre cuk oturur.soguk hava ceker ,kısın ıslanma derdı olmaz

    serı ımalatımız vardır sıparıs alınır





  16. #206
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headers ve Hks filtre montajı sonrası
    Dyno sonucu

    210,6 Hp 235 Nm



    Sıra geldi custom yazılıma

  17. #207
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet Bora dünde baştan okudum dikkatimi çekti
    Bakalım hedef zaten 230hp idi..Yazılımı yapalım ve itb arayışına girelim yakında

    Son çekilen videosu ile konuyu süsleyelim



    http://www.streetfire.net/video/whit...c8_2091871.htm

  18. #208
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kara kutu nedir

    benzin deposu falan mı yaptınız az litreli az kg li


    filitre karakutusu





  19. #209
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Delik fardan önceki gibi alttan sisin oraya mı bağlı kutu şimdi? Güzel olmuş elinize sağlık...

    Bu arada bu kutu ile ilgili bir şey sormak istiyorum; hava bu kutunun içine alt taraftan giricek ve bir kısmı filtreden geçip motora gidecek, motora gitmeyen kısmı kutu içerisinde süreki bir türbülans oluşturacak. Kutunun sıcaklığı motorun sıcaklığı sebebi ile yükselmeyecekmi ? içindeki havayı ısıtmayacak mı?

    Diğer türlü delikten giren havanın emilmeyen kısmı motor altından yada başka bir yerden tahliye edilmiş olacaktı ve filtre çevresinde hep soğuk hava olacaktır diye bir fikir yürüttüm kendimce.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •