Bu her sistemde kullanılan bir ürün mü? videolarda baktığımda bir çok araçta yoktu çünkü... Yada video için çıkarılmıştı sanırım.
degısık sekılde fılıtreler var. fılıtresız kullananda var.
asırı tozlu yerlerde tabıkı fılıtresız kullanmamak gerekır.
dyno ustundeyken yada kısa vıdeolar cekerken fılıtre takmıyorlar.
motoru kıracak buyukluktekı parcaları ıcerı cekılmedıkce bı sorun yaratmaz.
bana soracak olursan fılıtresız asla kullanmam.
yüksek kompresyonlu forged piston ve kolları taktınız, henüz rodaj sebebiyle zorlamadınız galiba, sadece bu parçalardan beklenti güç ve tork olarak yüzde kaç? bende de benzer modlar var ya bu şekilde atmosferiğe nokta koyucam ya da rotrex sc düşünücem ...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Evet yüksek sıkıştırma piston,egzantrik,kısa şanzıman,pompa,regülatör vs olacak şimdilik ama henüz şu beygiri alırız diyemiyorum
200hp olur herhalde..
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Evet Alper hocam 4*100
Vermedin bana acele ettin sattın
Alttaki foto meşhur LM evoya bir boy yasladığımın resmidir
![]()
Bir açıklama yapayımda merak eden olur,
Ben şuanda rodajı tamamlamış durumdayım 1500km. oldu ..gideri gayet iyi gören arkadaşlar anlatsın ben şöyle gidiyo demeyim..
Daha walbro pompa,regülatör,cai,egsoz,koltuklar vs gibi ufak tefek yapılacaklar var işler sıkı olduğundan eğilip yapamıyorum ancak böyle akşamları yetişirsem c.tesileri bişeyler katıyoruz..
Bu ufak tefekler bittiğinde Rs tuner ve innovite wideband ile log alıp ona uygun custom yazılım yapacaz on onbeşgün sonra hepsi bitmiş olacak..
ITB için sona geldik motorda 3-4 bin yapmış olacak kasım aralık gibi takılmış olur inşallah..![]()
Bugün iynnRs ibrahim ile Cai ve Aküyü arkaya alma işlerini yapalım dedik,
Akü için gereken kablo,tipo-tempra pozitif dağıtıcı,bez bant,3m elk.bantı,kablo başlığı vs aldık,
Cai içinse yeni bir far aldım,farın uzun hüzme tarafını güzelce oyduk içindede 70mm pimaş geçirdik etrafını silikonladık ama görselliğe ayırcak vakit yoktu öylece taktık
İbo sıvası kolları ve aküyü arkaya alma işlerinden başladık,
Akü yolcu,
Açıkta kalan kablo vs izole edldi,diklemesine duran beyin boşalan alana yatay şekilde sabitlendi
Cai için Far'ı sökmek gerekiyordu, tampon sökmeden nasıl farı söktüğümüze bizde şaşırdık
Oyuk farı yerine monte ettik,cai için ise 80mm alm.boru ayarlayana kadar Aem'i taktık,boru dirsek vs hallolunca Hks mantar takılacak,sisdeki girişe ise 90 lık dirsek ile yukarı hava desteği olacak,
Far'ı test ettik ,kısalar okey
Akü'de sabitlenene kadar yerini buldu
Ön kaput mandallarımızda geldi biakşamda onları takacaz,
![]()
Sağolun arkadaşlar ,
Evet headers geldi ..Bu sefer şans yanımızdaydı gümrüksüz hallettik
Yeri gelmişken bizim için uğraşan ÖmeRS kardeşime teşekkür edeyim
Oem manifolt 4-1
Bizim headers,4-2-1
![]()
Bugün yine İboların tuningtükkan'daydık
Sparco'ları takma provası yaptık,ön sağ koltuğu söküp kızakların Sparcolara uydurma işine odaklandık ben çay çorba işlerini yaptım ibo yine kolları sıvadı
Şero kankam kantar görevi yaptı
Kendi koltuğu ile takacaklarımız arasında koltuk başına 10kg net fark var
Geceyi roll yapmadan bitiremezdik
![]()
ben hks alana kadar sorun yok abı
hks alırsam sılıkon hortum dıye dayanırım kapına
fılıtrenın etrafını kapatırsak yada bendekı kutudan yaparsak tam olacak ama.
bakınız bendekı kutu
akusu arkaya alınmıs rs lre cuk oturur.soguk hava ceker ,kısın ıslanma derdı olmaz
serı ımalatımız vardırsıparıs alınır
![]()
Evet Bora dünde baştan okudum dikkatimi çekti
Bakalım hedef zaten 230hp idi..Yazılımı yapalım ve itb arayışına girelim yakında
Son çekilen videosu ile konuyu süsleyelim
http://www.streetfire.net/video/whit...c8_2091871.htm
Delik fardan önceki gibi alttan sisin oraya mı bağlı kutu şimdi? Güzel olmuş elinize sağlık...
Bu arada bu kutu ile ilgili bir şey sormak istiyorum; hava bu kutunun içine alt taraftan giricek ve bir kısmı filtreden geçip motora gidecek, motora gitmeyen kısmı kutu içerisinde süreki bir türbülans oluşturacak. Kutunun sıcaklığı motorun sıcaklığı sebebi ile yükselmeyecekmi ? içindeki havayı ısıtmayacak mı?
Diğer türlü delikten giren havanın emilmeyen kısmı motor altından yada başka bir yerden tahliye edilmiş olacaktı ve filtre çevresinde hep soğuk hava olacaktır diye bir fikir yürüttüm kendimce.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)