User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
79 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: RB25DET Neo - S14a

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah

    vipec kaç 88mi?
    körler sağırlar

  2. #21
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok Semih , V44 Base alınarak R34 Rb25DET Neo için üretilmiş Plug In modeli.

  3. #22
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın bitmiş fotoğraflarını da çektim ama pazar günkü driftten sonra baya bir kirlenmiş

    Hidrolik El freni , kaynatıldı ve boyandı Fantastik olsun istedim . Hehe.





    90mm Emme



    Radyötör ve taşırma kabı



    Turbo ve external wastegate







    İç mekanda çok sevdiğim Nardi direksiyon , hidrolik el freni tam istediğim yerde.
    AEM göstergeler ; Tru Boost solda , ortada yağ sıcaklığı ve basıncı , Wideband orta konsolda.



    AEM Map Sensoru



    AEM Tru Boost Selenoidi



    Finito gibi işte


  4. #23
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Musticim güle güle bin ve gazla. Aem thruboost selenoidi vi-pec ile mi sürdün yoksa aem boost control ile mi?

  5. #24
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Musticim güle güle bin ve gazla. Aem thruboost selenoidi vi-pec ile mi sürdün yoksa aem boost control ile mi?
    AEM boost controller da şu anda , ilerde bağlarım vipec'e de.

  6. #25
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Külbütör kapağını jantlarının renginde boyamayı düşünmezmiydin? Kaput altı pembe - turuncu - mor gibi renkler çok sexy duruyor : )
    K.

  7. #26
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok o kadar seksiliğe gerek yok ))

  8. #27
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Driftoooo


  9. #28
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük keyif ile okudum konuyu. Çok güzel. Sorum ise Tein kullanıyorusunuz coilover. EDFC ile beraber. En serti ile en yumuşak hali arasında çok fark varmı. Yoksa ince ayar gibimi. Yani Mercedes konforundan at arabası sertliğine mi geçiyor. Yoksa ufak bir aralık içerisindemi oynuyo.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #29
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük keyif ile okudum konuyu. Çok güzel. Sorum ise Tein kullanıyorusunuz coilover. EDFC ile beraber. En serti ile en yumuşak hali arasında çok fark varmı. Yoksa ince ayar gibimi. Yani Mercedes konforundan at arabası sertliğine mi geçiyor. Yoksa ufak bir aralık içerisindemi oynuyo.
    Mercedesle at arabasi biraz uc nokta olmus ama istenilen kivama cidden getirior.

    Benim kullandigimda 16 Stepli, 16 kere yumusatip sertlestirebilirsin.

    San Francisco'da yollar cok yokuslu ve cukurlu oldugu icin baya ben faydasini goruyordum.

  11. #30
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük keyif ile okudum konuyu. Çok güzel. Sorum ise Tein kullanıyorusunuz coilover. EDFC ile beraber. En serti ile en yumuşak hali arasında çok fark varmı. Yoksa ince ayar gibimi. Yani Mercedes konforundan at arabası sertliğine mi geçiyor. Yoksa ufak bir aralık içerisindemi oynuyo.
    2010 model civic'in süspansiyon sertliğine 100 üzerinden 40 diyelim.Buna yay takarsan 50 olur , koni de takarsan 70 olur sertlik olarak.
    Pist arabasının sertliği de 100 üzerinden 100 olsun.
    Drift spec Tein en yumuşakta 100 üzerinden 60 , en sertte 100 üzerinden 80 oluyor.Gereksiz sert sayılabilir yol için.

  12. #31
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pazar günü update'i . TR Tuning dergi çekimleri arasında , eğlenceye ayırdığımız zaman


  13. #32
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kağıtta verilen değerler lastik değeridir. Ordaki altı çizili değerleri 1.2 ile çarpınca motor gücünü buluyoruz.

    Basınç : 10PSI
    Turbo : Garrett 30R
    Benzin : 95 Oktan
    Motor : Rb25det NEO
    Kesici : 7500 devir

    Beygir gücü ;



    Tork ;



    En iyi sonucu yaptığımız 2. ölçümde aldık.
    Bu sonuca göre ; 440 HP , 480 NM almış oluyoruz.


    Benim için yeterli gözüküyor.Şu an için basınç açmayı bile düşünmüyorum.

  14. #33
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spool sesine doymak isteyenler için video :


    S14 - RB25DET NEO Cruze on Vimeo


  15. #34
    ilkeeldeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ufakta olsa bi karede benden Mustafa abi Salı günü dergi çekimi için geldiğimiz de çekmiştim.Kazasız belasız süper makina

  16. #35
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son güncellemeleri ekliyorum . Drift yaparken hararet 105 dereceyi görüyor.Bu yüzden daha sağlıklı bir motor için radyötör plakası aldım.Ön paneli tam olarak kapayan bir tane arıyordum , Cusco'nun ve diğer markaların plakaları baya ufak kalıyordu.O yüzden bunu aldım.Karbon fiber olduğu içinde güzel görünüyor.

    Montajı baya uğraştırdı , sitesinde dediği gibi bolt on olmadı.5 saat süren bir çalışma sonra takabilidim.








  17. #36
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mustafa işine karışmak gibin olmasında

    Drift yaparken rüzgarı önden alamadıgı için hararetin yükseliyor bu yüzden daha kuvvetli fanlar kullanırsan o sorunu çözersin

    radiator cooling plate güzel olmuş
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #37
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa işine karışmak gibin olmasında

    Drift yaparken rüzgarı önden alamadıgı için hararetin yükseliyor bu yüzden daha kuvvetli fanlar kullanırsan o sorunu çözersin

    radiator cooling plate güzel olmuş
    Biliyorum müdür , fanlar da gelicek umarım yakın zamanda.Ama bunu da koymam gerekiyordu.

  19. #38
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın şu anki durumu ;

    Greddy yağ soğutucu takıldı.





    Filtre tamponun altına alındı , motor ısısı filtreye gelmeyecek artık.



    Geçen sefer antrenmanda ön lastikler çamurluklara çarpıyordu , sinirlendim açtırdım çamurluklarıda



    Şaftı değiştirdim , tek parça alüminyum şaft taktım.

    Şimdilik bitti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •