User Tag List

Sayfa 3/9 İlkİlk 12345 ... SonSon
154 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Atmosferik C6 Corvette Z06 Projesi

  1. #39

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun hacim güzel birşey.
    Oranları bayağı uzundu z06'nın onlarda bir değişiklik olacak mı?
    Teşekkürler Oranlarda bir değişiklik düşünmüyorum, uzun oranların avantajlı olduğunu düşünüyorum o güçlerde.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  2. #40
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Gaz kelebegi port polish mi oldu ? ls7lerde bildigim 90mm standart hali ?

    102mm FAST emme manifoldu ve gaz kelebegi combo guzel giderdi

    LSXR LS7 102mm intake manifold (Induction)

  3. #41

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gaz kelebegi port polish mi oldu ? ls7lerde bildigim 90mm standart hali ?

    102mm FAST emme manifoldu ve gaz kelebegi combo guzel giderdi

    LSXR LS7 102mm intake manifold (Induction)
    Evet 90mmlik gaz kelebeği port polish oldu.... 102lik FAST cidden güzel bir parça, ilerde ekleyebilirim onu setupa
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  4. #42

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Korhan, gfx segmanlar ne üretimi? wiseconun bazı segman serileri çinde üretiliyor gfxe baktım ama yakından incelemedim, görüşlerini öğrenebilirmiyim segmanlar için mümkünse?
    Semih,

    Gfx ler japon mali idi, yapisal olarak normal 4 silindir wiseco setlerde gelen npr segmanlardan baya farkli, kalin ve biraz daha sert malzeme, nitrit kaplama var alt segmanda, ust kompresyon segmanida krom alasim. Oturmasi biraz zaman alir bence segmanlarin ama guzel bir rodajla blowby oldukca dusuk olur ve omurlu olur diye dusunuyorum. Total seal in segmanlarina benziyor biraz genel olarak ama daha sert malzemeden uretilmis.

    Benim gordugum wisecolarin tamaminda gfx gold segman haric hep npr segman cikti, sen cin deyince acaba bazi kisiler wisecoyu segmansiz temin edip segmani ayri alip takimliyormu diye aklimin ucundan gecmedi degil. Cunku yaklasik 7 yildir kullandigim belki 100 uzeri sette hep npr idi segmanlar, ha fakat yuksek guc uzerine nos kullanildiginda npr lerin
    dayanmadigini ozelligini kaybettigini gordum. Cp ye nazaran wiseco segman montaji centikli oldugu icin daha kolay, cp deki gibi segman yonunu ters takma sansida yok, gfx lerdede hatirladigim kadar ile centik yoktu, montajida sert oldugu icin baya zordu, amerikali diycilardan zaten takarken catlatan cok oluyormus. Ondan sonrada aware of gfx rings diye baslik aciyorlar birde utunmadan, gul gibi malzemeyi yumusattiracaklar durduk yere imalatciya
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  5. #43
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Inanilmaz guzel bir ses. Masallah Masallah. Bu iyilestirmelerden sonra frenlere bir sey yapilacak mi?
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  6. #44

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReßeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Inanilmaz guzel bir ses. Masallah Masallah. Bu iyilestirmelerden sonra frenlere bir sey yapilacak mi?
    Tesekkur ederim Frenler epey iyi aslında birsey yapmayı düşünmedim asıl camaronun çıkınca frene cok ihtiyacı olacak...
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  7. #45

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Kesinlikle çok daha hızlı olacak diyebilirim... Nossuz halinin bile teoride daha hızlı olması lazım 700HP+ gücü ile...
    o zaman sorumu değistireyim ben stock zr1 i 750 hp sanıyordum k.bakma.

    su dragtimes daki 850 hp lik switzer GT-R ları geriden gelip rahatca gecen ZR1 den daha mı hızlı olucak ?
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  8. #46
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Semih,

    Gfx ler japon mali idi, yapisal olarak normal 4 silindir wiseco setlerde gelen npr segmanlardan baya farkli, kalin ve biraz daha sert malzeme, nitrit kaplama var alt segmanda, ust kompresyon segmanida krom alasim. Oturmasi biraz zaman alir bence segmanlarin ama guzel bir rodajla blowby oldukca dusuk olur ve omurlu olur diye dusunuyorum. Total seal in segmanlarina benziyor biraz genel olarak ama daha sert malzemeden uretilmis.

    Benim gordugum wisecolarin tamaminda gfx gold segman haric hep npr segman cikti, sen cin deyince acaba bazi kisiler wisecoyu segmansiz temin edip segmani ayri alip takimliyormu diye aklimin ucundan gecmedi degil. Cunku yaklasik 7 yildir kullandigim belki 100 uzeri sette hep npr idi segmanlar, ha fakat yuksek guc uzerine nos kullanildiginda npr lerin
    dayanmadigini ozelligini kaybettigini gordum. Cp ye nazaran wiseco segman montaji centikli oldugu icin daha kolay, cp deki gibi segman yonunu ters takma sansida yok, gfx lerdede hatirladigim kadar ile centik yoktu, montajida sert oldugu icin baya zordu, amerikali diycilardan zaten takarken catlatan cok oluyormus. Ondan sonrada aware of gfx rings diye baslik aciyorlar birde utunmadan, gul gibi malzemeyi yumusattiracaklar durduk yere imalatciya
    Güzel açıklama olmuş teşekkürler korhan usta
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #47
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Semih,

    Gfx ler japon mali idi, yapisal olarak normal 4 silindir wiseco setlerde gelen npr segmanlardan baya farkli, kalin ve biraz daha sert malzeme, nitrit kaplama var alt segmanda, ust kompresyon segmanida krom alasim. Oturmasi biraz zaman alir bence segmanlarin ama guzel bir rodajla blowby oldukca dusuk olur ve omurlu olur diye dusunuyorum. Total seal in segmanlarina benziyor biraz genel olarak ama daha sert malzemeden uretilmis.

    Benim gordugum wisecolarin tamaminda gfx gold segman haric hep npr segman cikti, sen cin deyince acaba bazi kisiler wisecoyu segmansiz temin edip segmani ayri alip takimliyormu diye aklimin ucundan gecmedi degil. Cunku yaklasik 7 yildir kullandigim belki 100 uzeri sette hep npr idi segmanlar, ha fakat yuksek guc uzerine nos kullanildiginda npr lerin
    dayanmadigini ozelligini kaybettigini gordum. Cp ye nazaran wiseco segman montaji centikli oldugu icin daha kolay, cp deki gibi segman yonunu ters takma sansida yok, gfx lerdede hatirladigim kadar ile centik yoktu, montajida sert oldugu icin baya zordu, amerikali diycilardan zaten takarken catlatan cok oluyormus. Ondan sonrada aware of gfx rings diye baslik aciyorlar birde utunmadan, gul gibi malzemeyi yumusattiracaklar durduk yere imalatciya


    açıklama için teşekkürler

    wiseco segman işini bende ingiltereden duydum belki dediğin gibi komple set yerine, piston ve segmanı ayrı alıyorlardır

    segmanıda takarken nasıl çatlatıyorlar saygı duydum
    körler sağırlar

  10. #48

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman sorumu değistireyim ben stock zr1 i 750 hp sanıyordum k.bakma.

    su dragtimes daki 850 hp lik switzer GT-R ları geriden gelip rahatca gecen ZR1 den daha mı hızlı olucak ?
    O araç 750 HP sanırım. Eğer öyleyse cevap kesinlikle evet, çok daha hızlı olacak.... ZR1 biraz daha ağır Z06dan (özellikle 2006 Z06dan). Benim Z06nın atmosferik halinin aşağı yukarı o araçla aynı gitmesi lazım. Nos basınca ise açıp gitmem lazım.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  11. #49
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman sorumu değistireyim ben stock zr1 i 750 hp sanıyordum k.bakma.

    su dragtimes daki 850 hp lik switzer GT-R ları geriden gelip rahatca gecen ZR1 den daha mı hızlı olucak ?
    benim bildigim o GT-R da hks 570 kit var . 850 lik degil diye biliyorum videodada yazıyordu.

  12. #50

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı teoman_rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bildigim o GT-R da hks 570 kit var . 850 lik degil diye biliyorum videodada yazıyordu.
    valla ben videonun yalancısıyım buyrun link;

    bir duzeltme switzer r850 (800hp) yazıyor. videonun sonlarına bakın.

    YouTube - Nissan GT-R R35 TTR Switzer R850(800 hp) vs. Nissan GT-R R34 900 hp
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  13. #51
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hey maşallah çok güzel bir makina olmuş,kazasız,belasız,draglarda görürmüyüz aceba?
    bu arada konuyla alakasız bağışlayın,tork garajın amerikan araçlarıyla ilgilendiğini bilmiyordum,buda benim cahilliğim
    hakan ve korhan usta başta olmak üzere tüm tork ekibinin ellerine sağlık

  14. #52
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben videonun yalancısıyım buyrun link;

    bir duzeltme switzer r850 (800hp) yazıyor. videonun sonlarına bakın.

    YouTube - Nissan GT-R R35 TTR Switzer R850(800 hp) vs. Nissan GT-R R34 900 hp

    videonda zr1 le gt-r denerken sag ust kosedede yazıyor

  15. #53

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı teoman_rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    videonda zr1 le gt-r denerken sag ust kosedede yazıyor
    simdi farkettim video o kadar guzel ki hiç dikkatimi cekmemiş kusura bakma...
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  16. #54

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Smile

    Alıntı Garaj38_EMRE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hey maşallah çok güzel bir makina olmuş,kazasız,belasız,draglarda görürmüyüz aceba?
    bu arada konuyla alakasız bağışlayın,tork garajın amerikan araçlarıyla ilgilendiğini bilmiyordum,buda benim cahilliğim
    hakan ve korhan usta başta olmak üzere tüm tork ekibinin ellerine sağlık
    Bu soruyu kaçırmışım kusura bakma draglara girmeye niyetim yok girsem de bunla degil camaroyla girerim heralde. Tork garaj bende 335 varken onun işlemlerini de yapmıştı, her türlü araçla ilgileniyorlar...
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  17. #55
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rodaj ne zaman bitiyor armağan deneyelim artık bişilerle

  18. #56

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rodaj ne zaman bitiyor armağan deneyelim artık bişilerle
    Rodaj km olarak bitti ama headers ve nosu bekliyoruz. Headersa seramik kaplama yaptırıyorum o yüzden 1 hafta ileri atacak, hersey yakın zamanda hazır olacak inşallah... Bu arada bu arabayı almamda senin de cok emegin var bu vesileyle tekrar tesekkur etmiş olayım
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  19. #57
    SpeedFreak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Camaro ya seçtiğiniz setup ile uzerindeki LS1 in aşırı beslemeli olarak C6 da ki atmosferik LS7 ile denk olacak sanki,bende de 2000 Z28 vardı, bitince karşılaştırırsanız merakla bekliyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •