buton kullanın butooooon
Printable View
buton kullanın butooooon
güzel dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar,
ama tool'un dediği gibi forum kurallarına uyalım!!!
ufak bi sorum olucak. neden si a turbo ??? yani d16a9 için genelde sıkıntılı bi motor derler çok sıkıştırmaya gelemediği conta problemi olduğu falan filan.
gerekli tedbirleri aldıktan sonra neden problemli olsun ki? D serisinin tek dezavantajı b serisindeki gibi modeller arası parçaların birbirine uyumu olmaması. Mesela B serisine takılan ITR yağ pompası sayesinde daha "güvenli" yüksek devir çevirebilirsin. Bir D16a9 da bu yüzden çevirmezsin. Conta ve benzeri problemler hiç yaşamadım. Duyduklarımın da çoğunda yan sanayi ürünler kullanmalarından dolayı böyle bir şeyle karşılaştıklarını gördüm.
Yuruyen aksam ve daha ıyı tutunabılmek ıcın aklınızda varmı bır seyler
mesela ıyı bı coılover kılıt cok ıyı olurdu
ayrıca
bız araca crx 3-4 kısa takmıştık sanzımanda duruyormu hala?
switch değil mertcan burda bahsedilen...viiteslere göre ayrı ayrı basınç basmaktan bahsediyor kaan....araba birinci viteste 10 psi basıyor...ikinci viteste 13 psi....3/4/5.viteslerde 16 psi ile sınırladık.... ama 20 psi'a kadar yolu var....böylelikle ilk kalkışlardaki yüksek güç yüzünden yaşanan problem aşılıyor....özellikle drag için çok faydalı bir ayar....ilk kalkışlarda atmosferik gibi aşırı sarmadan kalkıp üst viteslerdede allah ne verdiyse basınç açabiliyorsun....
evet neptune ve s300 modüllerinin içinde bu özellik var.... ama o yada bu sebepten çok fazla kullanıldığını görmedik bu güne kadar....genel haraket tarzı sizinde yaptığınız gibi bir butonla low boost high boost ayarı oluyor.........
heh tam olarak bu işte sistem....gerçekten çok iş görüyor...düşük viteslerin huzursuzluğu kalkıyor ortadan....
Dediğin gibi, daha iyi olurdu. Aracı sen de iyi biliyorsun. Çoğu parça hala üzerinde. Kule gergileri, pillar barlar. Ben de bir tane daha ekledim hatta. Arkada üç tane oldu. Tek eksiğim öndeki swaybar. Bunlar sayesinde araç gerçekten güven veriyor. Elbette Coilover kiti daha iyi olurdu. Zamanı geldiğinde onu da yaparız inşallah. Crx 3-4 dişlisini tabiki çıkardık. Bize gerekli olan kısa değil en nihayetinde.
İlgin için teşekkürler
demek vardı, yalan sayılmaz ama ya, biz de ilklerden biriymişiz işte :hahaha:
şaka bi yana ben ilk diye biliyordum. Bu durumda düzeltiyorum daha önce yazdığımı, Neptune'de PWM ile viteslere göre basınç açan ilklerden biriyiz :icon_tup:
Turbo SI da da ilkiz :p
:hahaha:
çalıştırırken sanki değişik bi ses geldi o niye öyle acaba. ama çok başarılı bi çalışma kazasız belasız kullanırsın inş.
proje ne durumda acaba yeni deneme videoları mevcutmu
proje uzun zamandır bitmiş durumda. biraz daha basınç açmak istiyorum 1,5 bara çıkarmak istiyorum.
İzmir Ülkü Yarış Pistinde Time Trial'a katıldım. Ancak lastiklerim yetersiz olduğundan iddialı olmadı (2 kere spin :) )
Videodaki yorumlar: Coolvtec (Mutluay Abim), Speed (Özdin Abim) :)
304 hp / 310 trk @ 15 psi
Emekleri için Burak kardeşime teşekkürler...
http://b1111.hizliresim.com/r/l/m5xt.jpg
müthiş bi makine Allah nazarlardan saklısın kazasız belasız bin hocam.. :)
Güzel video olmuş Kağan zevkle izledim. Üzerindeki lastikleri hiç değiştirmedin mi ? Kumholarmı duruyor halen..