Maşallah emeğinize sağlık, merak ettiğim nokta frenler halen yetersiz yazmışsınız. Yapmayı düşündüğünüz bir değişiklik var mı frenler ile ilgili.
Printable View
Maşallah emeğinize sağlık, merak ettiğim nokta frenler halen yetersiz yazmışsınız. Yapmayı düşündüğünüz bir değişiklik var mı frenler ile ilgili.
istediğin gibi oldu sonunda :) turbo işi hiç bitmez sürekli bi upgrade olur :) eline emeğine kesene sağlık
maliyet hesabı bana da çok soruyolar ama takip etmedim edemedim :D incir ağacı durumu bende de mevcut :D
yanlız hedef 400 bg ise aks olmasa bile şanzıman güçlendirmesi şart kardeşim meth kiti de lazım,yakıt kalitemiz *****.. aks da aklının bi köşesinde kalmalı hep, o kadar masraf edeceğine 300 bg olarak şu anki halini bozma bana kalırsa , ben öyle yapıcam yeterince keyif alırsın zaten :)
güzel bir proje olmuş acaba drag yarışları için mi yapıldı yoksa keyfi mi?
Çok teşekkür ederim;
Frenler yetersiz derken, freni yüksek hızlarda sürekli kullanınca sıkıntı yaratabiliyor. Tutmuyor değil, sadece mesela roll lerde yüksek hıza çıkıp tekrar yavaşladığında ve bunu üstüste yaptığında haliyle ısınıyor frenler. Ve durma mesafem uzuyor. Yoksa ciddi tehlike yaratmıyor trafikte. Çok da memnunum. Tabii ki yeni bir kit alıp, sistemi yükseltmek daha mantıklı. Bu tür kitler biraz daha ucuz olsa, hiç düşünmeden yaparım.
Örnek olarak Darkness nickli arkadaşımıza sorabilirsin. O mesela Wilwood fren kiti almıştı. Çok da memnundu.
kaç bar basıyor pekı suan?300 hp gorucekmı
Viteslere göre farklı basınç ayarladık. 1-2 Viteslerde daha düşük, 3-4-5 Viteslerde daha yüksek. Bu arada daha önce de yazdığım max 16 psi. doğru değilmiş, Loglara baktık ve aslında 1 bar olduuğunu gördük.
300hp civarındadır, malesef tam net bir şey söyleyemiyorum. Darkness in Crx turbosu da aşağı yukarı aynı sonuçları verdi. O da 1 bar bastığında 300hp+ olduğunu söylemişti.
çok güzel kaan bu kadar emeğin karşılığı böyle keyifli bi makine olmalı özdin abinin ellerine sağlık ayrıca herkes görevini doğru yapmış ve sonuç harika görünüyo seçtiğin turbo bence hiç de fena değil şu contayı cometic kullanmanız çok iyi olmuş sapalamlar için boya ihtiyacınız olacaktı hem de daha sağlıklı çelik oluşu
bunun yanında basıncı açmaya gerenk duymayıp kilit takarsanız daha ömürlü ve daha iyi aktaran bi makineye sahip olursunuz bu şekilde draglarda da boy gösterecektir
muharremin aracını senmi aldın hayırlı olsun :) güzel proje elinize saglık. aktarmayla ilgili planlar varmı kilitli gibi. su anda yere sorunsuz aktarabiliyormu gucu cekmis oldugunuz video varsa paylasırmısın.
ve su anki turbo ile hangi devirde doldurabiliyosun.
kazasız belasız güzel günlerde kullan :)
çok doğru söylüyosun, kilitli zaten aklımızda var. hatta bi arkadas drag için mi düşünüyorsun diye sordu. Keşke kenarda duran umrumda olmayan bi para olsaydı, o zaman herşeyini bi kerede alıp takardık. Şimdi parça parça tamamlamaya çalışıyoruz. Aktarmada gerçekten çok ciddi sorunlar yaşamıyorum. Bu PWM gerçekten değiştiriyor herşeyi. Tabii yine 2. viteste sarıyoruz. Ona yapacak bişey yok, ya da diff. :) Kısmet inşallah ilerde diyelim.
Birkaçtane civicde 5 bijon porya görmüştüm resimlerde tabiiki. Ancak hangi aracın poryasıyla değiştirilmiş bu konuda bilgi sahibi değilim. Her bijon aralığı için uygun fren sistemi bulunuyor mu, yada siz fren sistemini büyütmek istediğinizi hangi markayı tercih edersiniz ?
Ben fren konusunda hiç araştırma yapmadım. Ancak sunu söyleyebilirim. Aracın ne bilmiyorum ama, genel de değiştirmene gerek kalmayacak her modele uygun kitler mevcut. Wilwood, Brembo, EBC, Rotora vs. Google da biraz araştırma yaparsan, daha güzel bilgi alabilirsin. Wilwood konusunda da Darkness nickli arkadas sana yardımcı olur.
maşallah herşey cok güzel olmuş allah kaza bela vermesin ama o intercooleri değiştirin bence iyi sogutmaz içi düz borudur onun hava geldiği gibi geçer karşıya kışın iyidiy ama yazları sıkıntı olur yinede bi deneyin air temp yükselmezse iyidir
dostum jant ve lastik ebatlarını yazabilirmisin zahmet olmazsa :soru:
http://img706.imageshack.us/img706/3853/dsc05198o.jpg