User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
76 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Project Turbo SI (Kturbo)

  1. #58
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buton kullanın butooooon
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #59
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar,

    ama tool'un dediği gibi forum kurallarına uyalım!!!

  3. #60
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufak bi sorum olucak. neden si a turbo ??? yani d16a9 için genelde sıkıntılı bi motor derler çok sıkıştırmaya gelemediği conta problemi olduğu falan filan.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  4. #61
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ufak bi sorum olucak. neden si a turbo ??? yani d16a9 için genelde sıkıntılı bi motor derler çok sıkıştırmaya gelemediği conta problemi olduğu falan filan.
    gerekli tedbirleri aldıktan sonra neden problemli olsun ki? D serisinin tek dezavantajı b serisindeki gibi modeller arası parçaların birbirine uyumu olmaması. Mesela B serisine takılan ITR yağ pompası sayesinde daha "güvenli" yüksek devir çevirebilirsin. Bir D16a9 da bu yüzden çevirmezsin. Conta ve benzeri problemler hiç yaşamadım. Duyduklarımın da çoğunda yan sanayi ürünler kullanmalarından dolayı böyle bir şeyle karşılaştıklarını gördüm.

  5. #62
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yuruyen aksam ve daha ıyı tutunabılmek ıcın aklınızda varmı bır seyler
    mesela ıyı bı coılover kılıt cok ıyı olurdu
    ayrıca
    bız araca crx 3-4 kısa takmıştık sanzımanda duruyormu hala?

  6. #63
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neptune un özelliklerini biliyorum, ve nasıl yapıldığını da. Diğer Aftermarket ECU larda da olduğunu biliyorum. Hangi araçta Neptune ve PWM ile uygulandı, çok merak ediyorum? Bildiğim kadarıyla uygulanmak istenmiş ancak başarılı olunamamıştı. Bu sebeple (başarıyla) uygulanan ilk dedim. İlk değilse de, verdiğim yanlış bilgi için herkesten özür dilerim.
    benim aracımda vardı
    sorunsuz kullandık
    pwm ı usa dan m projec yolladı
    utku seleamoglu monte ettı
    ozgunde ayarlamıstı
    swıch ıle 2 map yapmıstık 0.8 ve 1 bar olarak cok guzel kullanıyorduk

  7. #64
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    switch değil mertcan burda bahsedilen...viiteslere göre ayrı ayrı basınç basmaktan bahsediyor kaan....araba birinci viteste 10 psi basıyor...ikinci viteste 13 psi....3/4/5.viteslerde 16 psi ile sınırladık.... ama 20 psi'a kadar yolu var....böylelikle ilk kalkışlardaki yüksek güç yüzünden yaşanan problem aşılıyor....özellikle drag için çok faydalı bir ayar....ilk kalkışlarda atmosferik gibi aşırı sarmadan kalkıp üst viteslerdede allah ne verdiyse basınç açabiliyorsun....

    evet neptune ve s300 modüllerinin içinde bu özellik var.... ama o yada bu sebepten çok fazla kullanıldığını görmedik bu güne kadar....genel haraket tarzı sizinde yaptığınız gibi bir butonla low boost high boost ayarı oluyor.........

  8. #65
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    switch değil mertcan burda bahsedilen...viiteslere göre ayrı ayrı basınç basmaktan bahsediyor kaan....araba birinci viteste 10 psi basıyor...ikinci viteste 13 psi....3/4/5.viteslerde 16 psi ile sınırladık.... ama 20 psi'a kadar yolu var....böylelikle ilk kalkışlardaki yüksek güç yüzünden yaşanan problem aşılıyor....ilk kalkışlarda atmosferik gibi aşırı sarmadan kalkıp üst viteslerdede allah ne verdiyse basınç açabiliyorsun....

    evet neptune ve s300 modüllerinin içinde bu özellik var.... ama çok fazla kullanıldığını görmedik bu güne kadar....genel haraket tarzı sizinde yaptığınız gibi bir butonla low boost high boost ayarı oluyor.........
    tamam özdin abi benim arabamda oyledı
    biz swichli yapmıstık
    swıch kapalı ıken pwm off konumda 0.8 basıyordu
    acık konumda 1.vıtes 0.8
    2.vıtes0.9
    3-4-5 vıteslerde de 1 bar basıyordu
    cok zevklıydı gercekten

  9. #66
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    heh tam olarak bu işte sistem....gerçekten çok iş görüyor...düşük viteslerin huzursuzluğu kalkıyor ortadan....

  10. #67
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yuruyen aksam ve daha ıyı tutunabılmek ıcın aklınızda varmı bır seyler
    mesela ıyı bı coılover kılıt cok ıyı olurdu
    ayrıca
    bız araca crx 3-4 kısa takmıştık sanzımanda duruyormu hala?

    Dediğin gibi, daha iyi olurdu. Aracı sen de iyi biliyorsun. Çoğu parça hala üzerinde. Kule gergileri, pillar barlar. Ben de bir tane daha ekledim hatta. Arkada üç tane oldu. Tek eksiğim öndeki swaybar. Bunlar sayesinde araç gerçekten güven veriyor. Elbette Coilover kiti daha iyi olurdu. Zamanı geldiğinde onu da yaparız inşallah. Crx 3-4 dişlisini tabiki çıkardık. Bize gerekli olan kısa değil en nihayetinde.
    İlgin için teşekkürler

  11. #68
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam özdin abi benim arabamda oyledı
    biz swichli yapmıstık
    swıch kapalı ıken pwm off konumda 0.8 basıyordu
    acık konumda 1.vıtes 0.8
    2.vıtes0.9
    3-4-5 vıteslerde de 1 bar basıyordu
    cok zevklıydı gercekten
    demek vardı, yalan sayılmaz ama ya, biz de ilklerden biriymişiz işte

    şaka bi yana ben ilk diye biliyordum. Bu durumda düzeltiyorum daha önce yazdığımı, Neptune'de PWM ile viteslere göre basınç açan ilklerden biriyiz
    Turbo SI da da ilkiz


  12. #69
    evo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    diyarbakır
    Mesaj
    89
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çalıştırırken sanki değişik bi ses geldi o niye öyle acaba. ama çok başarılı bi çalışma kazasız belasız kullanırsın inş.
    arıyoruz işim var, haber gönderiyoruz işim var, İŞİN VARSA VERGİ LEVHAN NERDE A İBİNEE ( SABRİ ABİ-AYDEMİR AKBAŞ)

  13. #70
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı evo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çalıştırırken sanki değişik bi ses geldi o niye öyle acaba. ama çok başarılı bi çalışma kazasız belasız kullanırsın inş.
    ne gibi bi ses?

  14. #71
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    proje ne durumda acaba yeni deneme videoları mevcutmu

  15. #72
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    proje uzun zamandır bitmiş durumda. biraz daha basınç açmak istiyorum 1,5 bara çıkarmak istiyorum.

    İzmir Ülkü Yarış Pistinde Time Trial'a katıldım. Ancak lastiklerim yetersiz olduğundan iddialı olmadı (2 kere spin )

    Videodaki yorumlar: Coolvtec (Mutluay Abim), Speed (Özdin Abim)

    BORKED

  16. #73
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kturbo - Dyno

    304 hp / 310 trk @ 15 psi

    Emekleri için Burak kardeşime teşekkürler...

    BORKED






  17. #74
    heartness - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    111
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    müthiş bi makine Allah nazarlardan saklısın kazasız belasız bin hocam..

  18. #75

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel video olmuş Kağan zevkle izledim. Üzerindeki lastikleri hiç değiştirmedin mi ? Kumholarmı duruyor halen..
    Edeple gelen, lütufla gider.

  19. #76
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı opamp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel video olmuş Kağan zevkle izledim. Üzerindeki lastikleri hiç değiştirmedin mi ? Kumholarmı duruyor halen..
    hala kumholar var kardeşim, ama artık tutmuyor değiştircem. bu duruma gelmesini bekliyordum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •