dün, egzoz sistemimiz bitti, akslarımız takıldı, yağlanması yapıldı, son kontrollerini yaptık. marşımızı yaptık tek marş maşallah çalıştırdık aracımızı sıkıntısız.
hidrolik direksiyon kutumuzun üst keçesi patladı durduk yerdehatta özgün biraz yağlandı eheh
(kutuyu 2. el aldıktan sonra komple revizyon ettirmiştim bütün keçeleri contaları körüklerini değiştirmiştik. psrts bakıcaz duruma bayram öncesi yola çıkabiliriz umarım.)
Failure is not an option.
Bilal biraz klasik olacak ama klima filan olmayacak değil mi onlar iptal olacak? Öyle olursa oradan da belirli bir avantajın olur gibime geliyor ne dersin?
klima,airbag,abs olmayacak. sunroof zaten yok. arka koltuk taban halısı olmayacak. herhangi bir artı beklentisinden ziyade ben bunları kullanmıyorum genelde![]()
Failure is not an option.
ABS kesinlikle sökme.
3 ay evvel ABS arızası varken otobanda su dökülmüş bir yerden geçtim.
E46 M3 ile testten dönüyordum.
Fren yapmak zorunda kaldım, çok tatlı fren, sert değil.
60 derece döndüm, hızım 120 km/h idi. 120 kmh ile 60 derece dönmek hele ki trafik olan bir anda çok riskli.
Aman aman sakın ABS sökme, ABS iptaliyle kaç kilo azaltırsan azalt, aklına bile getirme.
Gazlarken önüne bir araç çıksa çarparsın. Duramazsın.
Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah
Cüneyt,
bahsettiğin şekilde "kitleme" yapmıyor mu?
ABS pompası olmadan kazık fren yaptığında kitler, Serdar yaptığı değişiklikler ile kitleme noktasını ileri mi aldı?
Eğer senin dediğin yöntemle KİTLEME yapmıyor ise ben de bayram çıkışı bu konuyu araştırıp kendi aracıma uyarlamak isterim.
Düşünüyorum, OEM araçlarda maliyeti aşağıya çekmek amaçlı yapabilirlerdi, ABS pompası, tekerlek sensörleri.... maliyet. Ancak araçlarda ABS
devam.
Bilmediğim bir detay olabilir, ukalalık yapmak istemem.
Konu çok önemli.
Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah
Daha kullanmak nasip olmadi ama serdarin soyledigi kadariyla kitleme olmuyormus ve abs'ye gore fren mesafesi bayagi kisaliyor.Tehlike arz edecek hir sistem olsa ralli arabalarin da kullanilmaz cunki fren yapmak gazlamaktan daha onemli rallide...
abs tüv standartı biliyorum belirli bir klasman araçlarda mecburlar güvenlik paket leri olanlarda
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Bana kalırsa lastik deseninin azizliğine uğramışsın anlattığına göre. sonuçta fabrika üretimi bizim araçlarımızda hem abs li model hem abs siz modelleri çıkmakta. ben bir problem çıkacağını düşünmüyorum.
Failure is not an option.
Dün hummalı bir çalışma ile, traversi aşağıya alıp direksiyon kutumuzu söktük, üst keçesini değiştirdik. yerine takıldı. elektriksel eksik kalan işlerimiz vardı onlar yapıldı.yol testimiz yapıldı.
Bugün,
oil catch tank yapılıcak, hava filtresi borusu yapılıcak, rot-balansa giriceğiz. farımız tamponumuz takılıp kısmetse yollardayız bayramda inşallah![]()
Failure is not an option.
Konilerde yükseklik ayarı var bildiğim kadarıyla.Neden coil yay kullanıldı? Amortisörden yükseklik ayarlamak iyi değil mi yada markalı bir coil yay ile koni kullanmak 3.5 yada 5 lik yay ile koniden daha mı sağlıklı oluyor?
Arka koltukların takılmayacağını okudum ön koltuklar oem mi kalacak yoksa hafif yarış koltuğu gibi bir seçim mi olucak?
konilerde yükseklik alçalıklık ayarı segman ile yaplıyor biliyorsun ince ayarı yok düşürmek için. kaliteli bir coil spring uygulama ile daha iyi sonuç vermekte. ayrıca yay sertliklerini ona göre tercih edebiliyorsun.
sabit 2 adet yarış kltuğu planlarım içerisinde. henüz aksesuar kısmına başlamak için erken. rodaj sürecinde eksikleri gidericeğim.
Failure is not an option.
Dün akşam aracımızı çıkardık sonunda yollara otoparktan bir kaç kareŞu an daha eksiklerimiz var araç pis durumda vs.
Failure is not an option.
Kardeşim boncuk yapmışsın herşey gönlünce olsun inşallah
ABS olayına gelince HULK ta yıllardır ABS kullanmıyorum frenlerin kitleme yaptıgını henüz görmedim
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Civic EKK2 - K20A2 Swap | http://peakgarage.net
diğer fotoğraflar için,
aracın bu duruma gelmesinde öncelikle Peak garage sahibi ustamız başta Serdar usta ve takım arkadaşlarına, Parça temininde hertürlü yardımda bulunan BRK Motorsports Burak Kasım ve Oğuz arkadaşlarıma,elektrik işlerinde ve her türlü yardım işinde beni yalnız bırakmayan Uğur (rapture) arkadaşıma, ve tuning camiasının medarı ayarcısı doktor Oz Özgün'e teşekkürlerimi sunarım![]()
Failure is not an option.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)