bende çok takım var abi gel seçyaklaşık 56 tane
pazartesi gel istersen abi
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şimdi konusu açılmışken sorayım.Önlerde 245/40/19 25 et 9.5 ofset jant var arkalarda 295/40/19 25 et 10.5 ofset jant var.Cok zorladıgımda arkalar hafıf surtuyor.Simdi uzmanlık sorusu ; önleri 11 ofset 15 et 20 inç 255 taban gibi düsünün arkaları 12 ofset 20 et 20 inç 325 gibi taban yapsam ne olur ?
Yada onler cok sorun degıl ama arkada 19 veya 20 inç kombinasyonun da bana minimum 325 taban ne önerebilirsiniz ?
gayet iyi
NT05R
BAZOOKA CİVİC
TR 100-200 FWD REKORU 4,53s
732 hp 660 tork
KARA MAMBA EWO MUSTANG DYNO 50 PSİ 850 HP
DR ECU
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Bence bahsettiğiniz ET değerleri çok düşük. Eğer tutunmak istiyorsanız 345 taban şart ve ET yi yükseltinki lastikler içeri doğru genişlesin. Söylediğiniz ölçülerle daha beter sürtersiniz ayrıca. Mevcut ölçülerde offset genişletmek isterseniz. Herzaman ET yi de aynı oranda yükseltin.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Sayısal olarak baktığımda,
Önlerde bahsettiğiniz setup a geçerseniz. İç taraf 9 mm genişleyecek,
dış taraf ise 29mm genişleyecekki şu an aracınızın duruşunu bildiğim kadarıyla lastiklerinizi sürtersiniz.
Arkalarda ise iç taraf 14mm genişleyecek,
dış taraf ise 24mm genişleyecekki arka tarafı daha beter sürteceksiniz.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Bana kalırsa olması gereken min setup. Şu an ki setup ınızı limitte kabul ediyorum. İstediğiniz offset değerlerini tutturmak şartıyla;
Önler: 11'' offset +44mm ET olması durumunda dış kısım sabit kalıp iç tarafa doğru 38 mm genişleme olur. BBK ve kollara değme durumunu siz daha iyi bilirsiniz.
Arkalar: 12'' offset +45mm ET olması lazım 1 mm de içeri alıyorumki o bahsettiğiniz sürtme olmasın. Ancak içeri doğru 39 mm genişleme olacağı için kollara değme olasılığı da var.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)