Merhabalar,
Yağ pompasında yaşadığımız talihsizlik sonucu krankımızı kaybettikten sonra motoru söktüğümüzde, bazı şeylerin istediğimiz gibi olmadığını gördük, hem onları düzeltmek hem de setup'un iyileştirmek için motoru söküp yeniden topluyoruz.
Malzeme listemiz böyleydi:
Garrett t3/t60-1 turbo
Haltech Platinum Sport 1000 ems
dp-engineering equal length manifold
dp-engineering 3" downpipe
wiseco 85mm custom forged pistons
k1 technologies custom conrods
dp-engineering thermostat housing
godspeed550hp rated intercooler
precision 1000cc/min injectors
dp-engineering oiling-cooling kit
Glyco bearings
dp-engineering modified thermostat housing
Tial 50mm BOV
Tial 38mm Wg
Skunk2 70mm throttle body
GM 3 bar Map sensor
3" exhaust pipes
2.75" intercooler pipes
Hondata boost control solenoid
Koyorad Aluminum race radiator
AEM Uego wideband
Innvoate Motorsports boost gauge
Autometer EGT gauge
Port polish
Port match
Custom clutch
gti shift rods conversion
Bosch motorsport 044 fuel pump
034 motorsport blueprinted bosch 5 bar fpr
qtp 3" qtec
turbo blanket
AEM Dryflow 4" air filter
bilstein b6 shocks
maxtrac 50mm springs
yeni setupta yapılanlar:
precision sc6265 turbo
tial 44mm wg ve 38mm to 44m flanş
EW12 yağ pompası
OEM subaplar
Yeni gömlekler
Yeni guidelar
Yeni OEM krank
Yeni guidelar
Yeni wiseco segman seti
direksiyon pompası iptali
kaputtan open downpipe ve dumptube
![]()