User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 106 gti

  1. #1
    akif252
    Misafir

    Exclamation 106 gti

    benim merak ettiğim bikaç soru var
    1: 106 gti yüz kişiden yetmişi 7.000 devirde vites atılması gerektiğini söylüyor
    ama izlediğim bayabi videoda 8.200 cip olanlarda 8 vinde atıyorlar ama söylendigi gibi 7.250den sonra boşa ceviriyor bi güç alamazsın deniyor bu dogrumudur.

    2: stock arabada yazılıma gerek yok deniyor sonuçta arabanda dereceli vss ürünler yok cip bi iş görmez dediler bizzat stock arabama 7,900 devir çeviren çip yaptırdım kafa kafaya yürüdüğüm 207gt yazılımlı 170 hp aracdan yazılımdan sonra 2 boy fark yedim sonradan yazılımı sildirdim stok orjinal yazılımı kullanıyorum

    yzılım tavsiye edermisiniz ederseniz ince contalı bi aracda hangi yazılım iidir..

    kapak taşlamayı yavsiye edermisiniz ince contam var kapak taşlatmak da istiyorum fikirlerinizi beklerim

    ayrıca son derecesine kadar taşlanmış kapaklı ojinal ayna mauridili 106 gördüm stok gti dan aşırı farklı yürüyordu overbost mete abinin yaptıgı bi arabaydı

    buji olarak orjinal buji kullanıyorum farklı bi tavsiyeniz olurmu..

    aracımın specleri : tayming . ince conta.gazkelebegi işleme.14;60..

  2. #2
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla hocam ben 106 dan pek anlamam ama, kesinlikle manifold ve kapağa polish yaptır. bide onu t52-53 gibi biişi ile destekleyip uygunda yazılım yaptırırsan baya baya can yakar gibime geliyor.

  3. #3
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1. sorunun cevabını dyno çıkarak anlarsın.
    bakarsın .hangi devirde güç kaybı başlıyor görürsün ona göre vitesini atarsın
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  4. #4
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal egzantirikler7000 den sonra güç üretmediği için stock arabayla 8000 dönmek mantıksız araba devir döner ama o döndüğün 1000 devirde güç alamazsın o yüzden stock araçla 7000 7100 dönmek mantıklıdır...Conta veya kapak taşlamadan sonra motor sıkıştırması arttığı için bu devir bandını biraz daha yukarıya cekmek mümkün olabildiği için 7500 e kadar dönmek yine mantıklı olabilir ama 8000 8250 chip filtre egzoz kısa contayla dönmek bence gereksiz olur...Dynodada zaten hangi devirden sonra motorun güç kaybettiği belli olur o devirden sonrada bos bos devir cevirmeye gerek yok

    Yazılım contadan sonra yada kısa takıldıktan sonra bence yapılmalı sonucta motor sıkıstırması artıyor ve aracın tüm değerleri değişiyor güç bandında yazılımla desteklenirse daha cok verim alınır bence...

    Conta zaten yeterince sıkıstırma artırmıstır bunun üzerine birde gidip kapak taşlatmak cok riskli olur bunun yerine illa sıkıştırma artırılacaksa tepeli piston daha faydalı olacaktır...

    Biraz uzun oldu ama kendi görüşlerimdir yanlış bildiğim şeyler olabilir tabiki bunuda dip not olarak belirteyim
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  5. #5
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılım konusunu bende merak ediyorum açıkcası.106 sahipleri genelde kimlere yaptırıyor yazılım işini?memnunlarmı.birde arabanın üzerindeki chipin ne olduğunu,aracı artıyamı yoksa eksiye mi götürdüğünü nasıl anlıyacağız?bunu kime göstermek lazım?

  6. #6
    akif252
    Misafir
    aracın üzerinde yazdırmak biraz zor her memlekette yazılım yapan kişiler yok *****

    ben hazır yazılım yükletmiştim standart yazılımdan 2 boy geri geldi araba sonradan orjinale cevrttirdim düzeldi..

  7. #7
    akif252
    Misafir
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1. sorunun cevabını dyno çıkarak anlarsın.
    bakarsın .hangi devirde güç kaybı başlıyor görürsün ona göre vitesini atarsın
    samsunda var dayno ama orduda yok malesef sadece dayno içinde 350 km gel git yapmak zor..

  8. #8
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten genelde bu sekilde yapıldığı için araclar geriye gidiyor...Belkide senin aracına yapılan yazılım atmosferik olarak yüklü olan bir GTI ın yazılımıydı bunu nerden biliceksin yazılımdan verim almak istersen custom olarak yazdırılması şart...

    Ben chip filtre ile dynoya cıktım +10 hp +10 tork aldığımı gördüm fabrika verilerine göre...Custom bir yazılım olduğunu düşünyorum...
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  9. #9
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkred Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten genelde bu sekilde yapıldığı için araclar geriye gidiyor...Belkide senin aracına yapılan yazılım atmosferik olarak yüklü olan bir GTI ın yazılımıydı bunu nerden biliceksin yazılımdan verim almak istersen custom olarak yazdırılması şart...

    Ben chip filtre ile dynoya cıktım +10 hp +10 tork aldığımı gördüm fabrika verilerine göre...Custom bir yazılım olduğunu düşünyorum...
    peki üzerindeki yazılımın ne olup olmadığını nasıl öğrenecez?

  10. #10
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O konuda bir fikrim yok Custom yazdırmak en iyisi bu yüzden...
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  11. #11
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettiğiniz speclerde heleki contalı bi 106; bahsettiğin araçla diil yanyana gitmek fazlasıyla geçmesi lazm..aracında bi sıkıntı olduğu belli.kompresor değerlerinize baktırdınızmı? timing i kim nasıl neye göre yaptı? ateşleme bobini yansanayi olduğundada fark ediyor. Düzgün bi eller bi bakması lazım bence aracınıza..

    chip olayına gelince çok fazla dönmek tabiki mantıksız ama net bişey sölenemez araçdan araca değişmekle dyno eğrilerine göre yorum yapmanız daha mantıklı olur. hazır yazılım atıldıysa sıkıntı çıkması normal araçdaki işlemlere göre custom hazırlanması yararlı olur..

  12. #12
    akif252
    Misafir
    Alıntı darkred Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten genelde bu sekilde yapıldığı için araclar geriye gidiyor...Belkide senin aracına yapılan yazılım atmosferik olarak yüklü olan bir GTI ın yazılımıydı bunu nerden biliceksin yazılımdan verim almak istersen custom olarak yazdırılması şart...

    Ben chip filtre ile dynoya cıktım +10 hp +10 tork aldığımı gördüm fabrika verilerine göre...Custom bir yazılım olduğunu düşünyorum...
    bana versene yazılımdan bi kpya

  13. #13
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eheh valla eskişehirde isteyen cok Zaten benim aracımın beyinide 1AP50 normalde 1AP41 oluyor GTI ların benimkisi quicksilver sanıyorumki siteye konu açmıştım bununla ilgili quicksilver yanıtı gelmişti üstadlardan...Yazılım yapılırken oem beyni riske atmamak için böyle yaptıklarını düşünüyorum baktılar iyi oldu ellemediler satarkende bu sekilde sattılar herhalde

    Chipi ben yaptırmadım cünkü
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  14. #14
    akif252
    Misafir
    anladım şuan çip ve kapak işine girmiyorum bu hafta şanzumanı sökecem bronz takıcam taktıktan sonraki farkı yazarım inş

  15. #15

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bronz un markası varmı acaba fiyat olarak ne kadar

  16. #16
    devran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    447
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akif252 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim bikaç soru var
    1: 106 gti yüz kişiden yetmişi 7.000 devirde vites atılması gerektiğini söylüyor
    ama izlediğim bayabi videoda 8.200 cip olanlarda 8 vinde atıyorlar ama söylendigi gibi 7.250den sonra boşa ceviriyor bi güç alamazsın deniyor bu dogrumudur.

    2: stock arabada yazılıma gerek yok deniyor sonuçta arabanda dereceli vss ürünler yok cip bi iş görmez dediler bizzat stock arabama 7,900 devir çeviren çip yaptırdım kafa kafaya yürüdüğüm 207gt yazılımlı 170 hp aracdan yazılımdan sonra 2 boy fark yedim sonradan yazılımı sildirdim stok orjinal yazılımı kullanıyorum

    yzılım tavsiye edermisiniz ederseniz ince contalı bi aracda hangi yazılım iidir..

    kapak taşlamayı yavsiye edermisiniz ince contam var kapak taşlatmak da istiyorum fikirlerinizi beklerim

    ayrıca son derecesine kadar taşlanmış kapaklı ojinal ayna mauridili 106 gördüm stok gti dan aşırı farklı yürüyordu overbost mete abinin yaptıgı bi arabaydı

    buji olarak orjinal buji kullanıyorum farklı bi tavsiyeniz olurmu..

    aracımın specleri : tayming . ince conta.gazkelebegi işleme.14;60..

    kardeşim selamlar öncelikle.sorularına kendi aracımdan örnekler vereyim.SAXO VTS aracım 7100 de biterken şuan tam 8020 dönüyor yanıltma yok ayrıca boşa dönüyor diyen arkadaşlar yazılımdan anlamayan kişilerdir muhtemelen çünkü yazılımı anlamayan birisi yaparsa araban geriye de düşer hp de kaybeder ayrıca işin bi diğer boyutu sibop keser kol çıkartır vs ciddi problemler.Yazılımı yaptırdığın arkadaş muhtemelen hazır yazılım kullanmıştır.önemli olan deneyerek yazılımı ayarlamak.Bak şuan aracımda vts filtre kiti düz boru yazılım var egzozu söktüm şuan egzozlu filtreli düz borulu 106 saxo vs ile yazılımdan sonra çok çok ciddi ayrılarak yürüyorum ki benim aracımda şuan eksantrik vs yok kapak oynaması yok portpolish yok şanzuman da standart.CUSTOM yazılım yapacaksın aracına bu konuda da iddalıyız yani yazılım stok da gerek yok diyen arkadaşlar yazılımsız sende bi yazılımla gir bakalım sonuca gelelim sonra .sana yardımcı olabilecek bir iki arkadaşım var çok iyi bu işte zaten belirli kişiler gerçekten iyi yapıyor bu işi.yardımcı olmamı istersen eğer özelden msj atarsın konuşuruz.saygılar.
    -Mapped by Chare-

    -By Chare VTS Spec-

    -07 AKS 99-

  17. #17
    aLperTunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    3.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akif252 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim bikaç soru var
    1: 106 gti yüz kişiden yetmişi 7.000 devirde vites atılması gerektiğini söylüyor
    ama izlediğim bayabi videoda 8.200 cip olanlarda 8 vinde atıyorlar ama söylendigi gibi 7.250den sonra boşa ceviriyor bi güç alamazsın deniyor bu dogrumudur.

    2: stock arabada yazılıma gerek yok deniyor sonuçta arabanda dereceli vss ürünler yok cip bi iş görmez dediler bizzat stock arabama 7,900 devir çeviren çip yaptırdım kafa kafaya yürüdüğüm 207gt yazılımlı 170 hp aracdan yazılımdan sonra 2 boy fark yedim sonradan yazılımı sildirdim stok orjinal yazılımı kullanıyorum

    yzılım tavsiye edermisiniz ederseniz ince contalı bi aracda hangi yazılım iidir..

    kapak taşlamayı yavsiye edermisiniz ince contam var kapak taşlatmak da istiyorum fikirlerinizi beklerim

    ayrıca son derecesine kadar taşlanmış kapaklı ojinal ayna mauridili 106 gördüm stok gti dan aşırı farklı yürüyordu overbost mete abinin yaptıgı bi arabaydı

    buji olarak orjinal buji kullanıyorum farklı bi tavsiyeniz olurmu..

    aracımın specleri : tayming . ince conta.gazkelebegi işleme.14;60..
    kendi tecrübelerimden birebir yazıyorum..sırayla cevap vericem.

    1. En az 5 106 ya 8000 lik 7800 lük chip yaptırdık hiç birinde 7200 den sonra verim alamadık,hoş 7200 e kadarda hiç bir artısı olmadı..kafakafaya gittiğim arabayla 8000 vites attıgımda 2 boy gerisinde kalıyordum..7200 de attıgımda yine kafa kafaya gifiyorduk..bunu böyle belki yıllarca farklı arabalarda denedik..7200 den sonra araba boş ceviriyor tek avantajı bir sonraki vitesi daha yüksek devirde yakalıyorsun..chip yaptıracaksan en kötü egzantrik ve kısa olmalı arabada yoksa hiç bir artı vermıyor eksoz filtre ile..sadece kesicin daha hızlanıyor daha hızlı hard saydırıyor... artı veren var diyenlerede saygı duyuyorum.. 2. sorunun cevabını da burda vermiş oldum.

    aracındaki speclere göre bence yazılım olmayacak yine dediğim yanlışa düşeceksin..

    3. ince conta varsa kapağı taşlatma çok riske girmiş olusursun kırma olasılığı cok yuksek.Ayrıca denedik kapağı taşlı araca ince conta koyduk araba yürümedi yani artı bişey alamadık..seninki de tam tersi conta var kapağı taşlatacaksın..bence taşlatma zaten kapak seviyesi contayla limitte

    Yani sonuç olarak yazılım yapıp ve kapağı taşlarsan sonra hayal kırıklığına uğrama..benden sana tavsiye..

  18. #18
    akif252
    Misafir
    zaten şuan hiç bişey yapmıyorum bronz ve baskımı degişicem sonra tekrar deneyecegim şuan balata bitti vitese geçmiyor aracım dükkanda şanzumanı sökecem ama eriniyorum )))

  19. #19
    evo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    diyarbakır
    Mesaj
    89
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi bir beyinciye giderseniz anlayabilirsiniz
    arıyoruz işim var, haber gönderiyoruz işim var, İŞİN VARSA VERGİ LEVHAN NERDE A İBİNEE ( SABRİ ABİ-AYDEMİR AKBAŞ)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •